2026-08-06, 10:34
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loppp
Gissar på den andra T i hennes vänlista, är 57år som aftonbladet skrivit..

Det är ju TN också, och bor på Söder.
Citera
2026-08-06, 10:37
Medlem
KillenArCPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matte666
Ingen har väl drivit linjen att det är enkelt? Men det är ju inga problem att ta sig från ön, det är ingen sträcka alls över till Arboda. Det är mellan Bergholmarna och Bockholmen som det är lite sträcka, men sedan är man inne i Stavsudda-området med tätt mellan öarna och massor av valmöjligheter att ta sig hem med båt. Det verkar ju vara åt det hållet han tagit sig. Men drar man istället västerut så kan man realtivt bekvämt öhoppa till Ljusterö och fasta busslinjer.
Det är här problemet kommer. Det är rätt långt mellan en del ö:ar. Har du en nerblodad tröja vilket GM kan ha haft så blir man ju lite som apan i buren kollektivt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loppp
Gissar på den andra T i hennes vänlista, är 57år som aftonbladet skrivit..

Det är fel. Polisen har varit centralt i Stockholm i MGMs lägenhet = innanför tullarna. Det är inte den T du antyder.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Jag hittar inte källan på det. Borta?

Även Mrkoll. TN har bott i Gustavsberg.

Varför säkra?

Kuriosa, TN har en FB-vän som heter PM som dödade en journaist på en ubåt. Inte samma PM.

Hahaha, såg det också, tjaa ibland kan dejtande bli riktigt fel
Citera
2026-08-06, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fritidsgeniet
Om man inte är en väldigt god simmare kommer man nog bara till Galtholmen västerut och Bergholmarna österut. Har man båt så visst kan man färdas längre.
Bergholmarna ja. Men västerut tar man sig utan större problem till Ljusterö. Jag har tagit mig till Trångholmen på mindre än en dag.
Citera
2026-08-06, 10:38
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfie81
Ska jag ta fram statistik? Jo, det är GENERELLT män som har ihjäl kvinnor. Bara inte du. Helt annan tråd, vi lämnar det. Fokus nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Mbabbe
Det finns ingen statistik på att män generellt mördar kvinnor, du måste vara rätt vrickad om du tror det.
Vänsterblivet feministpack har en tendens att utkräva kollektivt ansvar, det är möjligt att det är i det träsket du befinner dig.

Ni använder lite olika ordföljd, men som får stor betydelse. Generellt män (som mördar kvinnor) respektive män generellt (mördar kvinnor).

Det förstnämnda innebär när en kvinna blir mördad så mördas hon oftast av en man. Så är det naturligtvis.

Det sistnämnda innebär att de flesta män mördar kvinnor. Så är det så klart inte.

Tror att ni medvetet missförstår varandra.
Citera
2026-08-06, 10:39
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillenArCP
Det är här problemet kommer. Det är rätt långt mellan en del ö:ar. Har du en nerblodad tröja vilket GM kan ha haft så blir man ju lite som apan i buren kollektivt.

Dessutom behöver han ju inte känna till området särskilt väl, det var ju inte hans stuga. Kanske bara varit ihop med tanten ett halvår.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillenArCP
Ja, för en tröja går ju inte att byta? Kom igen...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lallaren25
Vilken twist detta blev ändå! Att han försöker simma iväg för att fly gör det ännu mer dramatiskt (och surrealistiskt). Men i denna tråd har hobby-utredarna jobbat på väl ändå 😅 hoppas att han erkänner på studs och rätar ut alla frågetecken för familjens skull

Ja, och för våran så vi kan stänga ner utredningen
Citera
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulbasaur400
Va?

Att han (tror sig) ha fysik för det menar jag. Jag skulle då aldrig gett mig på nåt sånt
Citera
Medlem
BallaBellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Varför skulle hon ha en ny pojkvän? Senast den 16e satt ÅÅ på en brygga med en drink i handen och taggade L-E på fotot.

Du är inne på fel facebooksida.
Det där är en annan kvinna.
Dumpa inte felaktigheter i tråden
Onödigt skit!
Citera
2026-08-06, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur

Varför säkra?

Du får läsa tråden, det är klarlagt på väldigt många sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in