2026-08-06, 03:11
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Oj, vilken duktig liten woke-hund du är. Du och din mamma är särkerligen stolta över dig...
Du kan dra åt helvete.

Synnerligen övertygande och subtila argument. Kul för dig att du inte verkar bitter det minsta.
Citera
2026-08-06, 03:15
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Synnerligen övertygande och subtila argument. Kul för dig att du inte verkar bitter det minsta.

Var är dina motargument? Du snackar en hel massa skit, men kommer inte med alternativ till TS.
Citera
2026-08-06, 03:19
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Var är dina motargument? Du snackar en hel massa skit, men kommer inte med alternativ till TS.

Jag har aldrig haft några bekymmer med kvinnor, och jag har aldrig behövt fjäska för dem. Jag förstår inte vad problemet skulle vara. De har välvilligt tagit min kuk i alla hål, eftersom de har gillat att jag är en vänstergubbe.
Citera
2026-08-06, 03:22
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Jag har aldrig haft några bekymmer med kvinnor, och jag har aldrig behövt fjäska för dem. Jag förstår inte vad problemet skulle vara. De har välvilligt tagit min kuk i alla hål, eftersom de har gillat att jag är en vänstergubbe.

Anekdotisk bevisföring. Nej, du är en olycklig simpande hund, som slickar i sig resterna av tuggummi under kvinnors skor. Jag kommer aldrig att förnedra mig som du och många andra män gör. Frågor på det?
Citera
2026-08-06, 03:25
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Anekdotisk bevisföring. Nej, du är en olycklig simpande hund, som slickar i sig resterna av tuggummi under kvinnors skor. Jag kommer aldrig att förnedra mig som du och många andra män gör. Frågor på det?

Vill du ha en film där jag knullar min sambo i röven? Kan ordnas.

Frågor? Ja: varför förnekar du verkligheten så stenhårt även när den pissar dig i ansiktet?
Citera
2026-08-06, 03:34
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Vill du ha en film där jag knullar min sambo i röven? Kan ordnas.

Frågor? Ja: varför förnekar du verkligheten så stenhårt även när den pissar dig i ansiktet?

Så låt oss kolla att det inte är din manliga polare du sätter på. Har du kollat ditt testo-värde? Vi som har både kulor och testo, och står starka och kommer att avvärja alla attacker från vänstern. Tre år inom kamsport. Give it your best shot....
Citera
2026-08-06, 03:35
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Anekdotisk bevisföring.

Underbart icke-argument. Vad skulle jag ha gjort för att du inte skulle ha avfärdat mina erfarenheter som anekdoter?
Citera
2026-08-06, 03:36
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Underbart icke-argument. Vad skulle jag ha gjort för att du inte skulle ha avfärdat mina erfarenheter som anekdoter?

Ja, men vad har söta lilla gubben för argument? Jag väntar fortfarande...
Citera
2026-08-06, 03:37
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Så låt oss kolla att det inte är din manliga polare du sätter på. Har du kollat ditt testo-värde? Vi som har både kulor och testo, och står starka och kommer att avvärja alla attacker från vänstern. Tre år inom kamsport. Give it your best shot....

Så tragisk du är. Jag har gjort sambon med barn, så hon är knappast en manlig polare. Behöver alltså knappast kolla mitt testovärde. Kul för dig att du sysslar med "kamsport", det kan man behöva när man har en Putin-frisyr att kamma.
Citera
2026-08-06, 03:38
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ja, men vad har söta lilla gubben för argument? Jag väntar fortfarande...

Vad är det du tycker att jag inte har svarat på?
Citera
2026-08-06, 03:40
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

Du tramsar ju bara. Gå tlillbaka och läs TS och svara på det, hur svårt kan det bli?
Citera
2026-08-06, 03:42
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

Du måste vara lågbegåvad. Gå och lägg dig Bubba!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in