2026-08-05, 18:23
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
En googling säger mig att hon är fucking SEXTIOTRE. Vad i hela helvete.

Det är på Fejjy det är riktigt lol, kolla CV:t. Hon plockar ihop och kopierar skit hon läser och ser på nätet och försöker pussla ihop ett liv. AI genererat, AI översatt osv. AI genererade barn och flickvän osv.

Jag blev varse när hon bråkar med Nick förra vändan och sen kollade runt lite och blev helt häpen när en story som är om någon jag känner kopierades in i den här människans "liv".

Det är en person som är something else
Citera
2026-08-05, 18:58
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=143334902014978&set=pb.100090154067 375.-2207520000&type=3
"Right after sex organ replacement surgery." Alltså inte i Japan.

till rakt av weird AI
https://www.facebook.com/reel/1902161970417208

Citat:
I still love this woman, but I made may choice. I have never liked being attached to a naked womans body, but this one I love and will always do, the only woman I have ever loved. She is traditional, a Japanese nationalist of the samurai clan Yamato retainer of Takeda Shingen.... Whats about her? She is highly educated, super smart, sharp, noble and capable, a soulmate who has enriched my life enourmously. With her I feel quite dumb, LOL -- she only wanted me for my looks and body, I think... sad, but most likely true. We lived in Sweden for some 3 years where she become quite fluent in Swedish after only one year, basically, she outsmarted me - amazing, one of a kind. Next life. Yes you have to pick the right religion to get a next life unless you are a cat. Next life, I am going to be reborn a masculine super hetro male and look for her everywhere never giving up.... I want to give her everything, the whole package of love, pleasure and sex, a homosexual man cannot provide a lady.

Det är ...vaskamansäga i ljuset av citatet i min förra post? Alla fördomar om transpersoner i en och samma person?
Citera
2026-08-05, 19:05
Avslutad
En 5 månader gammal video med Magmys-Micke från något som jag tror är hans näst senaste kanal.

Har man inte sett honom på länge så är det lite intressant att se hur han har åldrats.

https://www.youtube.com/watch?v=NXeNJu36HnE
Citera
2026-08-05, 19:19
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DittMuppHelvete
Det är på Fejjy det är riktigt lol, kolla CV:t. Hon plockar ihop och kopierar skit hon läser och ser på nätet och försöker pussla ihop ett liv. AI genererat, AI översatt osv. AI genererade barn och flickvän osv.

Jag blev varse när hon bråkar med Nick förra vändan och sen kollade runt lite och blev helt häpen när en story som är om någon jag känner kopierades in i den här människans "liv".

Det är en person som är something else
Jaha, det är hon. Henne har jag ju sett i några av Alinas klipp.
Citera
2026-08-05, 20:31
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G3d9H-D.z-0d
En 5 månader gammal video med Magmys-Micke från något som jag tror är hans näst senaste kanal.

Har man inte sett honom på länge så är det lite intressant att se hur han har åldrats.

https://www.youtube.com/watch?v=NXeNJu36HnE

Oj, han är gubbe nu. Han lär väl dyka upp på dumpen vilken dag som helst.
Citera
2026-08-05, 21:48
Medlem
TheBusters avatar
Pontus Rasmusson så klart.

(FB) Skvaller om influencern Pontus Rasmusson - Blåser barn på tusentals kronor

Killen riktade sig till småbarn, med betalnummer, månadsabonnemang och stringtrosor, allt detta tillsammans med sin mamma som han verkar vara väldigt nära med, kanske lite för nära
Blev granskad av andra influensers, media för att slutligen dömas till näringsförbud.

Men skam den som ger sig, nu mera försöker han sig på att bli porrstjärna.
Citera
2026-08-05, 22:17
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Pontus Rasmusson så klart.

(FB) Skvaller om influencern Pontus Rasmusson - Blåser barn på tusentals kronor

Killen riktade sig till småbarn, med betalnummer, månadsabonnemang och stringtrosor, allt detta tillsammans med sin mamma som han verkar vara väldigt nära med, kanske lite för nära
Blev granskad av andra influensers, media för att slutligen dömas till näringsförbud.

Men skam den som ger sig, nu mera försöker han sig på att bli porrstjärna.
Damn. Konstigt att ingen, jag själv inräknad, har nämnt P-Razz. Ännu en som hellre är ökänd än okönd.
Citera
2026-08-05, 22:29
Medlem
Ni glömmer den största av dem alla.

Benjoo

https://www.youtube.com/@benjoo

(FB) Benjamin (benjoo): Livet som fake natty
Citera
2026-08-05, 22:32
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Damn. Konstigt att ingen, jag själv inräknad, har nämnt P-Razz. Ännu en som hellre är ökänd än okönd.
Han ligger där på toppen måste jag säga, var tydligen 5 största influencern när han var som störst och drog en hel del pengar, sedan kom fallet, och han faller ännu.

Vi tar en favorite i repris när det gäller honom från lilla aktuellt. https://www.youtube.com/watch?v=Bi7zzUI1AVs

Vad heter han Gotlänningen, som alltid säger att han skall ut och våldta någon? Har haft lite olika trådar här, och var iaf stor på kiwi förr?
Citera
2026-08-05, 22:35
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Han ligger där på toppen måste jag säga, var tydligen 5 största influencern när han var som störst och drog en hel del pengar, sedan kom fallet, och han faller ännu.

Vi tar en favorite i repris när det gäller honom från lilla aktuellt. https://www.youtube.com/watch?v=Bi7zzUI1AVs

Vad heter han Gotlänningen, som alltid säger att han skall ut och våldta någon? Har haft lite olika trådar här, och var iaf stor på kiwi förr?
Det som SVT utelämnar är nog orden 'i sin genre'.

Tänker du på Lennart Bladh? Eller finns det fler sjuka gotlänningar?
Citera
2026-08-05, 22:42
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Det som SVT utelämnar är nog orden 'i sin genre'.

Tänker du på Lennart Bladh? Eller finns det fler sjuka gotlänningar?
Nej P-razz var stor som fan, fråga mig inte hur.

Nej, den här är yngre än Lennart. Han var mer i ropet för typ 10 år sedan.
Han var Incel innan jag iaf visste vad begreppet var, utflyttad Gotlänning, bodde med morsan, la upp YT videos hur mycket han hatade tjejer, startade en massa trådar här också under olika användare.

Hårdrockare, långt hår tror jag. Jag citerar dig när jag hittar honom.
Citera
2026-08-05, 22:49
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Nej P-razz var stor som fan, fråga mig inte hur.
För jag tror att i stort sett inga vuxna förutom vi som skriver i tråden, och Viktor Klemming och ett par journalister vet vem han är.
Citat:
Nej, den här är yngre än Lennart. Han var mer i ropet för typ 10 år sedan.
Han var Incel innan jag iaf visste vad begreppet var, utflyttad Gotlänning, bodde med morsan, la upp YT videos hur mycket han hatade tjejer, startade en massa trådar här också under olika användare.

Hårdrockare, långt hår tror jag. Jag citerar dig när jag hittar honom.
Om det var för tio år sen så borde jag absolut veta vem det är. Men det kommer vara ett aha-ögonblick så ser fram emot din uppdatering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in