Citat:
Ursprungligen postat av
PingPongZong
Visst skulle han kunna återhämta sig och få en normal produktion. Han är 30år? Han har tagit stora doser 19-nor under lång tid. Det gör att han antagligen skulle behöva upp till ett år innan hans egenproduktion ska kunna vara normal igen. Men det skulle han inte klara. Inte ens när han egenproduktion var normal igen skulle han acceptera det. Det är inte nivåer som skulle få han och må bra.
Vad han borde göra är att låta en TRT dos bli hans normala nu. Kanske 6 månader. 4 månader i alla fall. Träna hårt och äta bra. Och efter det kura i perioder med andra preparat. Om han vill det. Men alltid gå tillbaka till TRT. Det för livet. Han har valt det här livet så lika bra göra det smartare. Han kan alltså ha perioder med mer preparat. Men inte året runt.
Han kan ta lite högre dos TRT. Runt 250mg i veckan. Med varannan dag injektioner. Det skulle han faktiskt kunna växa och bli stark på. Men då krävs att han äter och tränar bättre.
Tack för förklaringen! Men det måste väl ändå vara ett
"kanske" att hans produktion återkommer? Eller återhämtar det sig i dom flesta fall så länge man vilar/inte tar något tillräckligt länge?
Jag har ingen koll så jag trodde att 250 mg var en "normal" mängd och inte högt

Blir väl så när man följer Benjoo som räknar i
gram.
Citat:
Ursprungligen postat av
Olle-Johnny
Tycker dagens video var ok, första gången jag kollade över 80 %. Lite kul när han pratade om vad saker och ting kostade, vad man ska passa sig för gällande Vietnam. Men har han sagt vart han ska ta vägen ännu? Var ju mycket snack om spanien tidigare, men det är nog för dyrt.
Tror Benjo är påväg hem till Sverige. Gyllene tillfälle för husis och pissprov.
Mitt tips till Benjo är att lägga ner all bola och sedan uppsöka vårdcentralen och förklara läget. Sedan börja pissa rent och ta tillbaka körkortet. Han borde lägga korten på bordet, erkänna att han är en missbrukare. Kan bli intressanta videos av "vägen tillbaka".
Håller med! Första intressanta videon på länge!