Citat:
Ursprungligen postat av
Negerhanen
Vad skulle du uppskatta att man måste göra för att få ett garanterat ligg på fredagen? Om det finns en metod, så kan det slå över till dejtens fördel eventuellt.
Finns det nån man här som bränt 5-10k på en brud och inte fått ligga ändå?
1. Hon måste se dig som fysiskt attraktiv. Det är någonstans A och O. Tycker hon att du är snygg, så har du redan där halva inne! Sedan får du koppla på charmen och humorn. Charma henne. Få henne att skratta. Flirta med henne. Ge henne komplimanger (ärligt menade). Ta reda på vad hon är ute efter, är även hon ute efter "bara sex med en sexig man" (hon kanske är trött på förhållanden, men helt enkelt vill ha sex), så har du ju extremt stor chans att det blir ligga på fredagen. Och förmodligen även på lördag morgon också. Kanske rentav blir en kortvarig/långvarig kk av dejten.
Men om hon är ute efter något seriöst, så får du låta det vara. Då är det långt ifrån säkert att det blir sex på fredagen och blir det sex, så kommer du såra henne. Så det är big no no!
Har aldrig bränt pengar på mina dejter. Och mina dejter har aldrig bränt pengar på mig. Utan vi har varit intresserade av varandra, redan innan det har blivit tal om dejt. Så har man kanske fikat eller ätit hemma hos den ena och tagit promenad. Har man fikat ute, så har var och en betalat för sig. Har man ätit hemma hos någon, så har den ena stått för kostnaden för maten och den andra har tagit med sig gott vin. tex. Förutom med en jag var tillsammans med som ville laga både mat och köpa vinet till. Även min nuvarande ville stå för kostanden både för maten och vinet när vi började dejta varandra. Men i sin tur så ha ju jag stått för matkostnaden och vinkostnaden när jag har bjudit dem. Det har gått på ett ut. Har man ett ömsesidigt intresse, så håller man väl inte på och slänger pengar över varandra?
Nu har jag aldrig haft några one night stands, utan samtliga jag har varit med, har varit mer eller mindre seriöst med. Och med min nuvarande är det extremt seriöst med! Bor ihop, har barn ihop osv. Och vi har det härligt på alla tänkbara sätt.
Ett seriöst förhållande är helt klart det "billigaste" sättet att få massivt med härligt sex på. Man får dessutom sex med den man älskar genuint, är starkt attraherad av och vill leva med till döedagar. Och ett seriöst förhållande får man enbart av att dejta, det kan du inte skaffa på en bordell. Man får även
garanterat sex på fredagen när man är i en seriös relation där båda gillar sex och älskar sex med varandra.