2026-08-05, 17:32
Medlem
Vad i helv... vad såg jag nyss? Stackars hans ungar. Inte ofta luften går ur mig men ångrar nästan att jag kollade. Den där människan kan ju inte må bra..
Citera
2026-08-05, 17:46
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelskrutt
Vad i helv... vad såg jag nyss? Stackars hans ungar. Inte ofta luften går ur mig men ångrar nästan att jag kollade. Den där människan kan ju inte må bra..

Demoner har tagit över hans hjärna.
Citera
2026-08-05, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelskrutt

Läste att fansen som såg detta larmade ambulans och att han nu är inlagd på sjukhuset
Citera
2026-08-05, 18:33
Medlem
SeanPenns avatar
Lär ju bli en del ärr. Dont do drugs!
Citera
2026-08-05, 19:09
Medlem
https://youtu.be/iBscqMAzBhM
Perez för några dagar sedan.
Citera
2026-08-05, 19:14
Medlem
Förmodligen drogpsykos med underliggande Borderline 🥹 Självdestruktiv, rop på hjälp.
Citera
2026-08-05, 19:15
Medlem
Botkyrka-babes avatar
Herregud!
Hangar en lång väg tillbaka, om det ens är möjligt.
Citera
2026-08-05, 20:03
Medlem
ziracorns avatar
Återigen:

Det finns alltså en Perez Hilton, och en Paris Hilton!?
Citera
2026-08-05, 20:04
Medlem
Cremefraicheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantasma80
https://youtu.be/iBscqMAzBhM
Perez för några dagar sedan.

Ja, man måste gå rätt långt tillbaka för att han ska se hyfsat "normal ut" - dock ser det ut som han använder sig av meth. Meth-ansiktet som blir synligare för varje video ett år tillbaka och att göra såna här saker på meth, sånt som händer på meth.
Citera
2026-08-05, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cremefraiched
Ja, man måste gå rätt långt tillbaka för att han ska se hyfsat "normal ut" - dock ser det ut som han använder sig av meth. Meth-ansiktet som blir synligare för varje video ett år tillbaka och att göra såna här saker på meth, sånt som händer på meth.

Ja, Meth och Ozempic, för jag minns honom som väldigt fet när han hade sin storhetstid runt millenieskiftet. Meth gör väl att man tappar matlusten, som amfetamin?
Citera
2026-08-05, 20:13
Medlem
Cremefraicheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantasma80
Ja, Meth och Ozempic, för jag minns honom som väldigt fet när han hade sin storhetstid runt millenieskiftet. Meth gör väl att man tappar matlusten, som amfetamin?

Du behöver inte Ozempic när du kör Meth. Ja, man tappar matlusten, prioriterar meth framför mat, vara vaken i 5 dagar.

Barn, gör aldrig meth.
Citera
2026-08-05, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Återigen:

Det finns alltså en Perez Hilton, och en Paris Hilton!?
Ja, namnet är en gliring till Paris när han startade sin skvallersida för ett stort antal år sedan och hon var i ropet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in