2026-08-05, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Vår kära Broder Kirk funderar på att byta yrke, han vill nu göra något som han aldrig gjort förut, nämligen att sitta på kontor. Ingen aning vad han menar med att det skulle vara för yrke men det är väl kanske avancerad spionslang som jag är alldeles för korkad för att förstå mig på.

Det bör ju dock inte vara några problem för vår mästerspion Kirk att bli kontorsanställd, han ringer väl bara sin kontakt hos SVR sen är det klart.

Det är lite som att leka "Jobb" för honom. Ha ett skrivbord, ett tangentbord och en skärm och sen knapprar iväg timmarna med någon kafferast och skoj med kollegorna.
Citera
2026-08-05, 02:39
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Ser ut som startsidan sidan "Home - Watch free..."

Aha det var trist. 🫤
Citera
2026-08-05, 02:40
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttiluringen
Det är lite som att leka "Jobb" för honom. Ha ett skrivbord, ett tangentbord och en skärm och sen knapprar iväg timmarna med någon kafferast och skoj med kollegorna.

Ja du är nog inne på något där. Han vill sitta vid skrivbordet och knappra på sin skrivmaskin likt hans stora idol Jan Guillou.
Citera
2026-08-05, 08:37
Medlem
0perators avatar
Citat:
Ja du är nog inne på något där. Han vill sitta vid skrivbordet och knappra på sin skrivmaskin likt hans stora idol Jan Guillou.

Synd att inte yrket som dräng finns kvar. Han hade passat bra som fan med att lasta stora stenar från åkermark på en träpulka bakom en ännu större häst.
Citera
2026-08-05, 16:42
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Synd att inte yrket som dräng finns kvar. Han hade passat bra som fan med att lasta stora stenar från åkermark på en träpulka bakom en ännu större häst.

Haha det hade faktiskt passat honom!
Citera
2026-08-05, 16:44
Medlem
Pruttgrottas avatar
Nu sitter Broder Kirk på X och svarar på kommentarer från den här tråden.😂

Att brodern påstår att han skulle vara patriot och ändå ha samarbetat med främmande makt är verkligen svinkul.
Citera
2026-08-05, 16:48
Medlem
DonCapo13s avatar
https://x.com/lind_kirk/status/2085012830818820332

Körk verkar ha hittat sitt loophole
Citera
2026-08-05, 16:57
Medlem
https://imgur.com/a/zEg6bVN

Man undrar ju vad som skedde med detta?
Citera
2026-08-05, 17:02
Medlem
BestOfSektens avatar
till alla er som inte orkar gå in på twitter

https://imgur.com/a/3V4mFkd
Citera
2026-08-05, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicarious90
https://imgur.com/a/zEg6bVN

Man undrar ju vad som skedde med detta?

Mest troligt så missuppfattade han hela grejen och trodde han skulle få göra detta
Citera
2026-08-05, 17:07
Medlem
BestOfSektens avatar
"Varför är iq så himla viktigt för dig? Om du har träffat mig som du har påstått tidigare och tyckte jag var "awkward" så ber jag om ursäkt för den gesten eller beteendet.

Men du själv kanske inte uppförde dig bra, vem du än är."

Ovan är en tweet som Kirk skrivit riktat till mig. Tänker att jag likväl kan svara på det.

Hur kan den gest eller beetende du utfört gällande någons byst ha något alls att göra med att jag inte betett mig bra? Mycket konstigt svar. Har heller aldrig påstått att iq nivå är viktigt för mig, som jag skrivit innan så är Johanna en mycket härlig människa och har inga problem med henne.
Citera
2026-08-05, 17:47
Medlem
0perators avatar
Citat:
Nu sitter Broder Kirk på X och svarar på kommentarer från den här tråden.😂

Att brodern påstår att han skulle vara patriot och ändå ha samarbetat med främmande makt är verkligen svinkul.

Taggad på att höra hans förklaring till den logiken.
LÖRDAG, KOM NU
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in