2026-08-05, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Titta noga på bilden, på vänster sida i bilden, hennes högra axel och patte, så kan man skymta ett axelband från en topp genom håret. På hennes vänstra axel, till höger i bilden, kan du tydligt se axelbandet till hennes topp, vilket indikerar att hon faktiskt är påklädd. Så bara för att hon har en urringning eller vad det ska föreställa, så är hon inte naken. Använd ögonen för fan innan du påstår saker.
Jag har inte påstått något.
Citera
2026-08-05, 13:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Krascha
Jag har inte påstått något.
Du syftar på att hon är naken för att du är för blind för att se hennes kläder. Du frågade var jag såg kläder.
Citera
2026-08-05, 13:57
Medlem
Kanske något OT, men exakt vilket nyhetsvärde ser t.ex. Expressen i denna artikel? Samma med pappan som blev grinig på att det stod "gin" och "vodka" på vingummin. Eller den andra pappan som kritiserade en IKEAmöbel som vält, trots att han själv frångått instruktionerna och inte fäst möbeln i väggen.

Sitter journalisterna på sina respektive redaktioner och skrattar sig harmynt åt detta? Eller tror de att artiklarna kommer leda till någon form av debatt? Jag ser inte syftet i att dessa dårar ska få komma till tals med sin "kritik".

Just Fannys kritik känns lite märklig då det hon själv laddar upp på sina öppna sociala medier helt klart kan anses rätt så utmanande
Citera
2026-08-05, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Du syftar på att hon är naken för att du är för blind för att se hennes kläder. Du frågade var jag såg kläder.
Jag frågade, jag påstod inget.
Citera
2026-08-05, 14:20
Avstängd
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorraKvarken
Kanske något OT, men exakt vilket nyhetsvärde ser t.ex. Expressen i denna artikel? Samma med pappan som blev grinig på att det stod "gin" och "vodka" på vingummin. Eller den andra pappan som kritiserade en IKEAmöbel som vält, trots att han själv frångått instruktionerna och inte fäst möbeln i väggen.

Sitter journalisterna på sina respektive redaktioner och skrattar sig harmynt åt detta? Eller tror de att artiklarna kommer leda till någon form av debatt? Jag ser inte syftet i att dessa dårar ska få komma till tals med sin "kritik".

Just Fannys kritik känns lite märklig då det hon själv laddar upp på sina öppna sociala medier helt klart kan anses rätt så utmanande
Med lite tur så tänker dom att folk kommer att se vilka idioter dom är och skrattar åt det.
Citera
2026-08-05, 14:22
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorraKvarken

Tidningen utnyttjar idioter för att andra idioter (jag) skall klicka på länken och vips får tidningen reklamintäkter.
Citera
2026-08-05, 15:03
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Hon vill bara synas inget annat.
Citera
2026-08-05, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Ett försök att få reklam till sin pod...
https://castro.fm/podcast/fd5eaf30-3c3e-4788-be13-64712385a5f5
Den där har väl inget med vår Fanny att göra?
Citera
2026-08-05, 15:12
Medlem
Sladdsnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imnsho
Oj, den poledancingen var rejält porrig! Hur går Grönanincidenten ihop med dotterns insikter om att mamma säljer sin kropp på nätet?
Det korta svaret är: Borderlinebrud
Citera
2026-08-05, 15:30
Medlem
Ganonitos avatar
Skickar en nakenbild på sig själv till media. Soc borde omhänderta hennes unge.
Citera
2026-08-05, 15:33
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Ja, vilket jävla ideal och förebild visade hon själv upp för sitt barn kan man ju undra?

Varför tar ens tidningen upp detta som en nyhet kan man också undra?

För att svensk media är i det närmaste en klagomur som tar upp alla petitesser som WT stör sig på.
Citera
2026-08-05, 15:39
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Ett försök att få reklam till sin pod...
https://castro.fm/podcast/fd5eaf30-3c3e-4788-be13-64712385a5f5

Det är ju inte samma person. Hon heter Widman och hon i artikeln heter Enström.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in