Citat:
Ursprungligen postat av
Ajogen
Ja. Att Fauci ljög om att han finansierade GoF i Wuhan och det var uppkomsten av Covid.
Nej, något sådant har inte framkommit, men jag förstår att du känner oro. Men oro är inte samma sak som att något har hänt eller existerar. Jag vet folk som oroar sig för troll, det betyder inte att de existerar. Förstår du? Nej?
Citat:
Ursprungligen postat av
Ajogen
Att han ondskegjorde de som drev den teorin, att han ljög för att kunna införa mandatet, att han ljög om behandlingar för att kunna pusha hans egna mediciner vilket slutade i otaliga liv försummade och förgjorda.
Nej, något sådant har inte framkommit, men jag förstår att du känner oro. Men oro är inte samma sak som att något har hänt eller existerar. Jag vet barn som oroar sig för jultomten, det betyder inte att jultomten existerar. Förstår du? Nej?
Citat:
Ursprungligen postat av
Ajogen
Allt det här kommer fram i förhöret.
Nej, det framkommer ingenstans. Det görs en hel del anklagelser och det tolkas, tycks och tros en hel del, men ingenting av substans har framkommit.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ajogen
Sluta sprida en massa lögner i tråden.
Att efterfråga ett citat är inte "lögn". Jag förstår att du blir orolig när du blir satt på pottan och inte kan styrka de lögner du sitter och vräker ur dig hela tiden, men det är fritt fram för dig att styrka dina påståenden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ajogen
Fauci’s Diary Shows 5 Major Covid Lies He Told The American Public
en. Rand Paul, R-Ky., recently released former Covid czar Anthony Fauci’s diary entries surrounding his horrific handling of the viral outbreak, and boy is it a doozy. From proving the accuracy of The Federalist’s Covid reporting to reaffirming that Fauci has an obsession with … well, Fauci … the records further underscore how government officials lied to the public in the name of power and prestige.
That final point is especially true for Fauci, who, the documents show, parroted several falsehoods throughout the pandemic.
Jaha. Ytterligare en källa som har upprepar samma mantra: "Fauci har ljugit". Men inte EN ENDA förklaring till vad det är han påstås ha ljugit om. Oväntat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ajogen
Du har nu fyllt tråden under det senaste dygnet med inget annat än tjafs och lögner.
Infoga gärna ett citat eller en referens när du påstår att någon sagt eller skrivit något, så slipper du framstå som en substanslös tramsare.
Jag kan fortfarande inte låta bli att fundera på hur sanslöst road Fauci måste vara av det som pågår. De personer som arbetar dygnet runt har alltså inte ETT ENDA att komma med? Var det här verkligen ALLT? Hade Rand Paul inget annat att komma med än tomma anklagelser som han inte kan styrka och som inte framstår som något annat än konstruktiva och fantasifulla tolkningar?
Hör av dig