2026-08-05, 06:50
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Så mycket var Baronens storslagna löfte om att "sluta med drama" värt. Det höll i fyra dagar innan den perversa byfånen kastade sig över första bästa chans att få förtala och ljuga igen. Självdisciplin är inte Baronens starkaste sida.
”JAG HAR ALDRIG SAGT ATT JAG SKA SLUTA MED DRAMA!?”
”JAG LÅSTE FÅ FÖRSVARA MIG!?”
”JAG HAR LJUGIT FÖR
MINA FÖLJARE FÖRR OCH KOMMER GÖRA DET IGEN!?”

Den porrskadade ÄckelBaronen är fortfarande en vidrig lögnare och idiot (med kvinnohöfter och benrangelarmar). Inget har förändrats. Business as usual.

Han kunde istället ha presenterat sitt svaromål men han valde att (som vanligt) förtala och ljuga om andra.

Han ber om att bli fistad av rättvisan.

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-08-05, 07:10
Medlem
GreenBatterys avatar
Podden går alltså inte så bra som han hade hoppats.

Samtidigt tror jag att den småkukade FörtalsBaronen med kvinnohöfter är stolt över sina 30+ sidor svaromål och tror att han nu klarar sig.
Det kan inte vara lätt att vara så totalt värdelös.

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-08-05, 07:32
Medlem
kirugumis avatar
Jag vill inte kolla på hans vidios, innehåller den några faktiska förtal mot Annelie? Isf önskar jag att hon anmäler direkt. Det är bra ju fler som gör det nu när han snart ska upp i rätten. Detsamma gäller Motvikt och Anjo, alla som har anledning- ANMÄL!
Citera
2026-08-05, 08:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
AnneliE kan inte må så värst bra psykiskt pajas.
Vare inte hon som skulle samla in bevis mot rask för kräftan o lilla frun i det sk förtalsmålet? verkar inte gå så värst bra för svammeliE

Ja, 30 sidor bevisbilaga till policeanmälan om att Rask förtalat mamma Marika igen.

Man hade velat se de där bevisen, gissar att det var fullt av småputtriga drygheter från Rask men inte förtal, sen försvann det som kanske var gränsfall i samlingen. Och det skulle policen sortera ut åt Svammelie.
Citera
2026-08-05, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G3d9H-D.z-0d
Ja, 30 sidor bevisbilaga till policeanmälan om att Rask förtalat mamma Marika igen.

Man hade velat se de där bevisen, gissar att det var fullt av småputtriga drygheter från Rask men inte förtal, sen försvann det som kanske var gränsfall i samlingen. Och det skulle policen sortera ut åt Svammelie.

Du är väl medveten om att Carl Fredrik Alexander "Förtalsbaronen" Rask sedan tidigare är dömd för 7 (sju) fall av GROVT FÖRTAL och 2 (två) fall av olaga integritetsintrång?

Din förhoppning om att Rask lyckas köra juridiskt förtalsslalom i sina publicerade videor känns som ett verklighetsfrånvänt önsketänkande från din sida.
Citera
2026-08-05, 09:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Du är väl medveten om att Carl Fredrik Alexander "Förtalsbaronen" Rask sedan tidigare är dömd för 7 (sju) fall av GROVT FÖRTAL och 2 (två) fall av olaga integritetsintrång?

Din förhoppning om att Rask lyckas köra juridiskt förtalsslalom i sina publicerade videor känns som ett verklighetsfrånvänt önsketänkande från din sida.

Du är väl medveten om att tidigare brott inte bevisar att 30-sidiga bevisbilagor är fulla av brott, eller nä det är du inte, men policen var det i åtminstone.

Citera
2026-08-05, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G3d9H-D.z-0d
Du är väl medveten om att tidigare brott inte bevisar att 30-sidiga bevisbilagor är fulla av brott, eller nä det är du inte, men policen var det i åtminstone.

Jag upprepar: du har ingen aning om Rask ÄN EN GÅNG lyckats undvika ett åtal för förtal. Dina förhoppningar har ingen verklighetsförankring.

Den dagen jag lyssnar på en självutnämnd flashback"jurist" som inte ens kan stava till polis är den dagen jag frivilligt väljer att lämna detta jordeliv!

Visste du förresten att Carl Fredrik Alexander Rask sedan tidigare ÄR DÖMD FÖR 7 (sju) FALL AV GROVT FÖRTAL OCH 2 (två) FALL AV OLAGA INTEGRITETSINTRÅNG?
Citera
2026-08-05, 09:49
Medlem
kajnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Så mycket var Baronens storslagna löfte om att "sluta med drama" värt. Det höll i fyra dagar innan den perversa byfånen kastade sig över första bästa chans att få förtala och ljuga igen. Självdisciplin är inte Baronens starkaste sida.

Carl-Fredrik: "Ska jag köra porrbrillorna idag eller ska jag skita i dom?"
Citera
2026-08-05, 10:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Jag upprepar: du har ingen aning om Rask ÄN EN GÅNG lyckats undvika ett åtal för förtal. Dina förhoppningar har ingen verklighetsförankring.

Den dagen jag lyssnar på en självutnämnd flashback"jurist" som inte ens kan stava till polis är den dagen jag frivilligt väljer att lämna detta jordeliv!

Visste du förresten att Carl Fredrik Alexander Rask sedan tidigare ÄR DÖMD FÖR 7 (sju) FALL AV GROVT FÖRTAL OCH 2 (två) FALL AV OLAGA INTEGRITETSINTRÅNG?

Du skriver lite galet, menar stilen och så med stora bokstäver, fetstil, understrykningar och så.

Du kan börja med att förklara varför det är förtal att säga att någon skickat en ai-bild till ens fru.

Rask slapp åtal då målet där han och Anjo var misstänkt las ner, det framgår av dagboksbladet i målet. Med andra ord så slapp hann åka policebil till policestationen och sitta i en fängselecell.

Så en liten aning har jag ändå, va? Inga blå blinkande lampor och policesirener i Trosa på Rasks gata.
Senast redigerad av G3d9H-D.z-0d 2026-08-05 kl. 10:59.
Citera
2026-08-05, 11:19
Medlem
Krakatoas avatar
Haha, fyfan vad roligt. Hur länge höll det? Fyra-fem dar? Vilken otrolig sopa han är. Väntar tills skilleras kollar på haveriet. Omöjligt att se själv.

Edit: Analys

Senast redigerad av Krakatoa 2026-08-05 kl. 11:27.
Citera
2026-08-05, 11:29
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Haha, fyfan vad roligt. Hur länge höll det? Fyra-fem dar? Vilken otrolig sopa han är. Väntar tills skilleras kollar på haveriet. Omöjligt att se själv.

4 dagar.
Sen rätt in på samma spår som innan.
Citera
2026-08-05, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
4 dagar.
Sen rätt in på samma spår som innan.

Han vet innerst inne att folk inte kollar på hans kanal. Han är verkligen sämst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in