2026-08-05, 05:58
Medlem
Nu har jag blivit varse med mig själv, jag vill inte ha en flickvän. Genom åren efter exet jag fått barn med har det funnits längre förhållanden och kortare romanser, nu senast en tjej som fullständigt vill gå all-in med hus, stuga, utomhus pool i natursjö, hund. Min reaktion på det är att backa likt en kräfta in bland stenarna.
Jag är en charmig jäkel som kan få dom suraste minerna att peka uppåt och folk i min närhet uppskattar min person men trots det känner jag att jag är mig själv bäst i ensamhet. Jag tänkte kolla om det finns fler som väljer att leva själv. Efter att dörren är stängd så infinner sig ett djupt lugn i ensamheten och man blir lycklig av känslan. Jaja, nog med försök att förklara, ni som känner samma vet vad jag menar.
Må gott!
Citera
2026-08-05, 06:20
Medlem
StoreSvartes avatar
Hus? Stuga? Låter ju dötråkigt. Du kanske ska testa en tjej som vill resa, knarka och leva fritt istället. Typ en hippietjej.
Citera
2026-08-05, 06:27
Medlem
Belters avatar
Hus? Stuga? Hund? Det är ju bara en massa extra jobb ovanpå allt annat. Ja, alltså roligare kan man ju ha kan jag tycka. Bättre med någon man kan träffa ibland när det passar.
Citera
2026-08-05, 06:43
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Väljer aktivt att inte ha en partner?

Visst, men hur löser du sexbiten då, är du duktig på att kirra brudar?

Om inte så får du försöka hitta någon som är som dig själv och leva som särbo med?
Citera
2026-08-05, 06:45
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryggrygg
Nu har jag blivit varse med mig själv, jag vill inte ha en flickvän. Genom åren efter exet jag fått barn med har det funnits längre förhållanden och kortare romanser, nu senast en tjej som fullständigt vill gå all-in med hus, stuga, utomhus pool i natursjö, hund. Min reaktion på det är att backa likt en kräfta in bland stenarna.
Jag är en charmig jäkel som kan få dom suraste minerna att peka uppåt och folk i min närhet uppskattar min person men trots det känner jag att jag är mig själv bäst i ensamhet. Jag tänkte kolla om det finns fler som väljer att leva själv. Efter att dörren är stängd så infinner sig ett djupt lugn i ensamheten och man blir lycklig av känslan. Jaja, nog med försök att förklara, ni som känner samma vet vad jag menar.
Må gott!

Jag är likadan. Haft min beskärda del av kvinnor i livet och har även tre barn. Provat ett distansförhhållande men pressen blev för stor att ses varannan helg när jag är barnfri. Känns som att det tar för mycket energi att vara social på jobbet samt ha barnen deltid så när jag väl är själv så är det så jävla skönt.
Citera
2026-08-05, 07:24
Medlem
J.Doessons avatar
Ja, jag vet hur du menar.
Citera
2026-08-05, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryggrygg
Jag tänkte kolla om det finns fler som väljer att leva själv. Efter att dörren är stängd så infinner sig ett djupt lugn i ensamheten och man blir lycklig av känslan. Jaja, nog med försök att förklara, ni som känner samma vet vad jag menar.
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Bättre med någon man kan träffa ibland när det passar.
Japp, det enda man skulle vilja ha tillgång till vore ett litet labb där man kan provtesta sin urin, för att se om man har åkt på klabbe då man växlar mellan tillfälliga luder. Kondom är så tråkigt!
En ny affärsidé kanske? Sälja små labb för test av bakterier i urinen.
Citera
2026-08-05, 08:15
Medlem
RiMaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Hus? Stuga? Hund? Det är ju bara en massa extra jobb ovanpå allt annat. Ja, alltså roligare kan man ju ha kan jag tycka. Bättre med någon man kan träffa ibland när det passar.

Just så gör jag, träffar en donna ibland när det passar oss båda. Hon har sitt liv med jobb och andra aktiviteter för sig själv och jag har detsamma här! Ibland kommer hon hit, ibland sticker jag till henne! Kan inte tänka mig att bli sambo med nån, det tar för mycket energi av en och dessutom är det jäkligt bekvämt att bo själv!
Citera
2026-08-05, 10:39
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Kvinnor är bättre, och anstränger sig mer och visar mer respekt, om man inte bor ihop.

Kvinnor som vill ha en, kommer alltid vara de som hör av sig och föreslår att träffas, varpå männen föreslår att de kan komma över efter middagen för att knulla. Dagen efter måste hon lämna, för då har killen "planer".
Citera
2026-08-05, 10:49
Medlem
Jag är ganska säker på att jag inte kommer att vilja ha en partner i resten av mitt liv. Definitivt inte bo ihop med en. Trivs bra i mitt eget sällskap och andras sällskap både socialt och för sex kan jag få i överflöd när jag känner för det.
Citera
2026-08-05, 12:01
Medlem
Särbo som inte bor alltför nära kanske?
Citera
2026-08-05, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Jag är ganska säker på att jag inte kommer att vilja ha en partner i resten av mitt liv. Definitivt inte bo ihop med en. Trivs bra i mitt eget sällskap och andras sällskap både socialt och för sex kan jag få i överflöd när jag känner för det.

Handlar det bara om det sociala och sex när det kommer till en partner då?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in