2026-08-03, 21:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
så han har inga pengar eller tillgångar
vad får han ut om dom avvecklar allt?
exakt
Ingen har väl sagt att Jockiboi saknar tillgångar och pengar. De som sagts är att han ljög om att han investerat i en dyr bil eftersom han inte ens hade köpt den.
En leasing är ingen investering.
Citera
2026-08-03, 21:58
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ingen har väl sagt att Jockiboi saknar tillgångar och pengar. De som sagts är att han ljög om att han investerat i en dyr bil eftersom han inte ens hade köpt den.
En leasing är ingen investering.

så ni retar er på att en rik människa har "hyrt" en bil
Citera
2026-08-03, 21:58
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
"Jag kokar, man drar aldrig in någon annans barn i saker. Okay att han tycker illa om mig, vill förstöra mitt liv, men vad fan har Lunabelle med saken att göra?" - Joakim Lundell.
https://youtu.be/ZBWl2Kvn00Y?list=PLzlmi-J5k1ugYs5MvKySo-e9_dTcBB8FX&t=2650

Två hycklare, två hycklare, är lustiga att se.
Jävlar vad äckliga dom är! Fyfan asså
Citera
2026-08-03, 23:14
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
så ni retar er på att en rik människa har "hyrt" en bil
Nej, det folk (inte jag - jag vet att han är en lögnare) stör sig på är att han ljög om att han köpt den istället för att ärligt säga att han leasat den.

Det är lögnen (ytterligare en bland alla) som stör folk.

Förstår du då?
Citera
2026-08-03, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Hur kommer det sig att när de där luffarna ska förklara sig själv eller något de gjort, så framstår de som än mer efterblivna och svagbegåvade än innan?
”Det är en gåva”!

Ja, det ska framstå som skojigt och "efterblivet jag vet", och det är just det det gör. Det framstår som ganska stört att beställa 1 st dricka.
Citera
2026-08-04, 03:08
Medlem
DonFoldits avatar
Jag såg på Redbar reagera på nån show där Logan Paul gick runt på nån gameshow och skrämde samt lurade folk som har exposat hans bedrägerier, till att säga inför kameran att dom gillar Logan Paul.

Redbar förklarade att om en snubbe inte kan känna rädsla, så är det en snubbe som man ska akta sig för, eftersom han är galen.

Jag tänkte på Jockiboi då, för han är ju likadan. Helt befriad från alla känslor, som rädslor. Han kan göra vad som helst utan att skämmas eller bli rädd.
Folk tycker det är häftigt men det är egentligen bevis för en psykopat som aldrig har fattat vad det innebär att känna rädsla.

Självklart måste man lära sig känna igen dom, eftersom dom är farliga ibland, domnsom inte kan känna känslor nånsin.
Citera
2026-08-04, 18:01
Medlem
Fru medvikt på story nu! projekt horhus är mycket mer spännande än vad jag kunde tro

https://imgur.com/a/x8btEyb
Citera
2026-08-04, 18:19
Avstängd
bigdickricks avatar
Hur mycket har Jocke mutat Kriminalvården för att chrippa ska få varningar inne i finkan? Ni alla jockefiler här inne lär väl ha snokat upp det redan?
Citera
2026-08-04, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Hur mycket har Jocke mutat Kriminalvården för att chrippa ska få varningar inne i finkan? Ni alla jockefiler här inne lär väl ha snokat upp det redan?

Ja de går ju rykten om att han har en källa hos polisen som bryter mot en hel del regler och att de kommer bli ett jävla ståhej🤭 vi får väl vänta och se tills projekt horhus drar igång. Kan inte vara lätt för stackars jocke nu!
Citera
2026-08-04, 19:07
Medlem
ansluts avatar
När är det jävla bröllopet?
Citera
2026-08-04, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anslut
När är det jävla bröllopet?

Det är inget bröllop då dom redan är gifta. Men den 23 augusti livesänds när dom förnyar sina löften.

Hoppas på en fin "bröllopspresent" likt den Anjo gav Linnea och Chrippa.
Citera
2026-08-04, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Kommer Danjal komma på festen? (Något bröllop är det inte, eftersom man inte kan gifta sig två gånger utan att först skilja sig) ... eller är det så att han tänker hålla sig undan polis och rättsväsende i norden?
Danjal Kanani har väl lämnat landet och polisanmält flickan som anmälde honom? Fräscht.

Citat:
Ursprungligen postat av Luddevonal
Anjo är väl den enda talaren, så den koordinationen ska han nog klara. Både Anjo och Daniel blir nöjda. Eller ska vi tro att Johnny Tumme och Gurra Grävling tänker dra några väl camouflerade lögner också?
Det blir spännande. Det tror jag.

Det är ändå spektakulärt att dom umgås fast många av dom inte tycker om varandra. Och Olivia, vilken kämpe.

Torskar? Nej tack.
Kvinnohatare? Nej tack.
Maktmissbrukare? Nej tack.
Bidragsbrottslingar? Nej tack.
Barnvåldtäktsmän? Nej tack.
Slem som kallar kvinnor slampa och knulldocka? Nej tack.
Slem polisanmälda för våldtäkt? Nej tack.
Kränkta bortvalda kvinnor? Nej tack.

TV4? Nej tack.
Senast redigerad av SLUTSPEL1 2026-08-05 kl. 00:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in