2026-08-01, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Hysteriskt roligt att Rask, som dom 4 sista åren gjort precis allt i sin makt för visa sin husse hur duktig han är. Inte ens har blivit nämnd i något sammanhang gällande bröllopet 😆
Lilla trollkarlen kom som en vind och blev insläppt i värmen efter 4 månader ungefär. Medans rask, ja, va fan gör rask egentligen 🤣
Bröllopet är ett spektakel. Motvikt har träffat Jocke en gång när han prankade Jocke.

När gick Motvikt ut med att han ska vara toast master? Den första gången jag läste om det var efter lördagsskålen 25/7 och då stressade han över det, jag gissar mig till att Daniel fått hoppa in för Danjal Kanani (under utredning för våldtäkt). Som toast master blir Motvikt bröllopets operativa koordinator, har han begripit det? Jag ser inte framför mig att Motvikt rätt typ att vända sig till, men jag kan ha fel.

Snopet för Anjo att Jocke inte vill att han ska få den äran och snopet att Jocke till och med anförtror sig mer till virrpannan Motvikt än Anjo.
Citera
2026-08-01, 20:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Bröllopet är ett spektakel. Motvikt har träffat Jocke en gång när han prankade Jocke.

När gick Motvikt ut med att han ska vara toast master? Den första gången jag läste om det var efter lördagsskålen 25/7 och då stressade han över det, jag gissar mig till att Daniel fått hoppa in för Danjal Kanani (under utredning för våldtäkt). Som toast master blir Motvikt bröllopets operativa koordinator, har han begripit det? Jag ser inte framför mig att Motvikt rätt typ att vända sig till, men jag kan ha fel.

Snopet för Anjo att Jocke inte vill att han ska få den äran och snopet att Jocke till och med anförtror sig mer till virrpannan Motvikt än Anjo.

Anjo är väl den enda talaren, så den koordinationen ska han nog klara. Både Anjo och Daniel blir nöjda. Eller ska vi tro att Johnny Tumme och Gurra Grävling tänker dra några väl camouflerade lögner också?
Citera
2026-08-01, 21:19
Avstängd
vichy6s avatar
Är det klarlagt att han runkade när småflickor rökte?
Citera
2026-08-01, 21:32
Medlem
TaEnNyDas avatar
Nån vänlig själ som kan dela med sig utav Jockibois gamla blogg i html-format? Vet att den finns då Skilleras har fått den.
Citera
2026-08-01, 21:42
Medlem
kajnuss avatar
Joakim Lundell är vår tids blonderade dvärg. Var det inte så att Ulf Lundell blev irriterad över att han tog samma efternamn?
Citera
2026-08-01, 22:24
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajnus
Joakim Lundell är vår tids blonderade dvärg. Var det inte så att Ulf Lundell blev irriterad över att han tog samma efternamn?
Det stämmer! Ulf Lundell ogillar starkt att han tvingas dela efternamn med den ljugande dvärgen. Tror dock att Jocke Berg i Kent blev desto gladare av efterbamnsbytet. Skulle själv inte vilja associeras varken med Hebbe eller Fiona!
Citera
2026-08-02, 10:50
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndreasGranen
Ja enligt varenda benchmark så ligger gpt 5.6 högt.
Både när vanliga människor rankar i blindtest och när experter gör mer seriösa tester.

Axel vet väl bättre 😅😅😅😅

Du tror inte det kan handla vad han tycker är bäst för det han ska göra?
Citera
2026-08-02, 10:51
Avstängd
GreenBatterys avatar
Citat:
Ja enligt varenda benchmark så ligger gpt 5.6 högt.
Både när vanliga människor rankar i blindtest och när experter gör mer seriösa tester.

Axel vet väl bättre 😅😅😅😅
Tur att vi har en självutnämnd AI-expert här som kan länka benchmarks! 😅😅😅😅
Citera
2026-08-02, 10:55
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Gpt är bättre på bild än Claude...

Knappast koda ngt avancerat axel ska göra ..där man mäjligen kan argumentera för att Claude är lite vassare men även där väldigt jämnt och alla är inte överens där

På axel den sandlådenivån axrl hamburgare använder det på så är chat gpt vassare...

Han är så okunnit o bara spottar ur sig skit vad han än snackar om er..

Men vi låter honom förbli er frälsare 😅😅😅😅

Jävla lss mongos

Vilket AI är bäst på skriva inlägg på korrekt svenska?
Citera
2026-08-02, 10:57
Medlem
ansluts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Var ju en stor grej i den dokumentären. Hur han gått från hemlös till att kunna äga en Lamborghini. Sen "kompisen" han hade dragandes med sig där som skulle sitta och intyga allt.

Han har väl aldrig ägt en Lamborghini? Han leasar väl bara sina bilar.
Citera
2026-08-02, 12:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Oj, oj, oj!!!!

Joakim har två bokade spelningar kvar och Danjal är puts väck. Han åkte till Dubai och sen på hemlig semester.

Inte skulle han ghosta Jockes grand finale utan orsak?

Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1

Kommer Danjal komma på festen? (Något bröllop är det inte, eftersom man inte kan gifta sig två gånger utan att först skilja sig) ... eller är det så att han tänker hålla sig undan polis och rättsväsende i norden?
Citera
2026-08-02, 12:13
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Kommer Danjal komma på festen? (Något bröllop är det inte, eftersom man inte kan gifta sig två gånger utan att först skilja sig) ... eller är det så att han tänker hålla sig undan polis och rättsväsende i norden?

Han tar sina sekiner och rymmer till Indien.

Hur ska Jocke klara av livet nu?

Daniel Karlsson som toastmaster blir fiasko de luxe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in