Citat:
Ursprungligen postat av
evilhoney
Du, det hade inte jag heller. Däremot ska rubriken bara saklig och neutral enligt reglerna.
Ibland kan man missa en tråd när den skapas och att den ändå tar fart och det blir bra diskussioner i den, då avstår man oftast från att papperskorga även om trådstarten borde varit bättre.
Sen betyder det inte alltid något att en moderator postat i en tråd, vi modererar ju endast i de avdelningar vi har befogenheter i och skriver så alltid under med "mod" eller "moderator", så i alla övriga diskussioner är vi ju endast delaktiga i form av användare.
Jo, jag vet att en del undermåliga trådstarter får leva kvar om de faktiskt leder till bra diskussioner, och jag vet att man som moderator bara kan agera i "sina" forumdelar, men det är inget som förklarar den nämnda tråden.
En moderator flyttade tråden och den andra ändrade rubriken (men den är fortfarande missvisande), så båda har haft access till tråden.
Tittar du på tråden så är det inte heller så att någon bra debatt hade uppstått, utan de har båda varit på tråden i första halvan av första sidan.
Så varför?