2026-08-04, 14:24
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straminsky
Är man med i Paradise Hotel så bör man sociala myndigheter kopplas in per automatik.
Tack för dagens skratt...

Ja, en orosanmälan automatiskt.

en uppgift för framtida AI kanske, att samköra alla system med lyxfällan, efterlyst och paradishotell
2026-08-04, 14:32
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Precis. Var det inte någon deltagare som mördade någon efteråt, för några år sedan? Och nån annan gång var det väl sexövergrepp. Verkar inte vara direkt sunda deltagare i den serien.

Även jag har fördomar om människor som deltar i Paradise Hotel, men det är ingen som har mördat nån och det så kallade ”övergreppet” var en fjäder som blev en höna. På SVT Play finns en dokumentär om fallet, och tråden om dokumentären hittar du här: (FB) Dokument inifrån tillbaka till paradiset
2026-08-04, 15:02
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjollcigg
Även jag har fördomar om människor som deltar i Paradise Hotel, men det är ingen som har mördat nån och det så kallade ”övergreppet” var en fjäder som blev en höna. På SVT Play finns en dokumentär om fallet, och tråden om dokumentären hittar du här: (FB) Dokument inifrån tillbaka till paradiset

Tack! Kanske var någon från nån annan serie som mördat då, jag är inte särskilt insatt. Eller så har jag helt enkelt drömt det, konstigare saker har hänt.

Edit: Medhjälp till mord, och Big Brother. Så heeeelt ute och cyklade var jag inte ändå

https://kvartal.se/nyheter/artiklar/sami-jakobsson-doms-for-medhjalp-till-mord/cG9zdDoxNTExNjQ
Senast redigerad av 2560p 2026-08-04 kl. 15:04.
2026-08-04, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straminsky
Är man med i Paradise Hotel så bör man sociala myndigheter kopplas in per automatik.

Varför tycker du det?
2026-08-04, 20:51
Medlem
Jackie”ljög” i 7 månader med att hon var gravid men kontaktade pressen ”Opps” jag är gravid. Hon & Patrik förlorade sonen efter en fylle kväll 1 juni på Patriks födelsedag.ä då sonen var endast 2 veckor.

Socialen tog sonen men de lever som inget har hänt med att baka, plocka bär, hylla äckliga pappan & självklart kort på sig själv och med Patrik oj förlåt gamla minnen med Ola är oxå viktigt.

Svärmor som hardruckit med henne under graviditeten med henne har gått under jorden. Hon lever med att prata med spöken och lura folk i sorg. Svärmor tillika Patriks mamma har hjälpt till att tigga pengar på hennes Facebook med en påhittad insamling till Jackie & Patrik.

Förhandlingen om LVU finns i tråden Jackie Ferm och bläddra till 25 juni.

Håll till godo.
Senast redigerad av Sverre1 2026-08-04 kl. 21:05.
2026-08-04, 21:04
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Jackie”ljög” i 7 månader med att hon var gravid men kontaktade pressen ”Opps” jag är gravid. Hon & Patrik förlorade sonen efter en fylle kväll 1 juni på Patriks födelsedag.

Socialen tog sonen men de lever som inget har hänt med att baka, plocka bär, hylla äckliga pappan & självklart kort på sig själv och med Patrik oj förlåt gamla minnen med Ola är oxå viktigt.

Svärmor som hardruckit med henne under graviditeten med henne har gått under jorden. Hon lever med att prata med spöken och lura folk i sorg.

Förhandlingen om LVU finns i tråden Jackie Ferm och bläddra till 25 juni.

Håll till godo.

Haha ja det är en helt sjuk utveckling och de har båda stoppat huvudena i sanden.
Jobbigt att det inte räckte med att ta bort sin Instagram och byta namn på FB för Jackan...
Äckliga människor som inte förtjänar att få bebisen tillbaka.
2026-08-04, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Haha ja det är en helt sjuk utveckling och de har båda stoppat huvudena i sanden.
Jobbigt att det inte räckte med att ta bort sin Instagram och byta namn på FB för Jackan...
Äckliga människor som inte förtjänar att få bebisen tillbaka.

Just det hon ”låtsas” ha bytt namn och satt sitt ”vanliga” tilltalsnamn. De har även gjort sig ”hemliga” på Ratsit, Eniro osv men failat där oxå.
2026-08-04, 21:07
Moderator
evilhoneys avatar
Tråd finns.
(FB) Vad vet vi om Jackie Ferm? (Svartenbrandts dotter)
//mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in