Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.Mackz
Kovacs har äntligen bestämt sig, 3 år med Löven. Får se hur länge det här håller.
Från klar till
helt klar på bara några dar, dessutom för samma lag.
Trots att kontraktstiden var en viktig faktor i Kovacs val så tror jag inte han själv känner sig så bunden av den. Det skulle förvåna mig om han ens fullföljer halva.
Dessutom tycker jag att Kenttä har fallit tillbaka i gamla synder vad det gäller att bygga lag. Förra året anpassade han sig lite till Bogren vilket föll väl ut, det här årets trupp känns inte alls som något Bogren skulle ha valt.
Christopher Didomenico och Robin Kovacs tillsammans i Winnie the Po Arena. Man hör ju själv: Christopher-Robin! Och från båset ska Magnus ”Uggla” försöka hålla ordning på dessa. Phu! Viktigt att alla tar sin stärkande medicin. Kenttä borde spåra upp ett par heffaklumpar till backsidan istället om han vill ha karaktärer som passar Bogren.
Jag har dock förstått efter att ha läst här i tråden att det bara är snöflingor som bryr sig om vilka karaktärer man har i ett lag. Lövenfansen har säkert Robins rygg. Hörde jag ”backa Robin!” från första etage? Eller var det från Letage?
Jaja, alla får gå sin väg. Men jag skulle tänka ett extra varv runt det gamla ordspråket från Sjumilaskogen: Utan en snöflinga ser man inte spåret av någon heffaklump.