Citat:
Det har du så rätt i. Aldrig att jag tänker toffla runt längre. Jag är 50 nu, är uppvuxen i en kommunistiskt aktiv släkt med aktiva VPK-mostrar som tog med mig på en massa satans vänsterdemonstrationer redan som litet barn. - Ja, jag fick leka med tjejdockor som liten. När jag slet huvudet av dom och satte upp dom på brorsans borg som var byggt i papémaché (eller hur fan det nu stavas), så förstod morsan att sluta jamsa och feminisera mig. Skadan var dock redan skedd och det tog mig ända fram till vuxen ålder att bli kvitt traumat och bli en man på egen hand. Nu känner jag mig trygg i migsjälv, mina värderingar och yrkesliv, så nu tänker jag skaffa mig en norska.
Ja det suger men visst är bättre att vakna sent än aldrig?
Visst är det surt att man har missat vissa tåg här i livet, och många av oss bortvalda män kommer garanterat att spendera ålderdomen solo.
Men så fort man gör sig fri från den feministiska hjärntvätten så börjar ryggraden återbildas, och då blir det väldigt mycket enklare att leva med sig själv. Och i långa loppet så blir det lättare att träffa en ny kvinna också, när man gillar sig själv och har utvecklat en ryggrad, både moraliskt och rent fysiskt.
Och, i takt med att man blir bättre på att stå upp för sig själv, så ökar chanserna att man inte skall dra samma korta strå i nästa relation.
Nu är jag inget levande bevis för mina egna teorier, åtminstone inte än. För jag har en del jobb som återstår innan jag tänker ge mig ut på marknaden igen. Men jag är 100% säker att min nästa eventuella relation kommer att bli mycket mera hälsosam än min senaste.
Visst är det surt att man har missat vissa tåg här i livet, och många av oss bortvalda män kommer garanterat att spendera ålderdomen solo.
Men så fort man gör sig fri från den feministiska hjärntvätten så börjar ryggraden återbildas, och då blir det väldigt mycket enklare att leva med sig själv. Och i långa loppet så blir det lättare att träffa en ny kvinna också, när man gillar sig själv och har utvecklat en ryggrad, både moraliskt och rent fysiskt.
Och, i takt med att man blir bättre på att stå upp för sig själv, så ökar chanserna att man inte skall dra samma korta strå i nästa relation.
Nu är jag inget levande bevis för mina egna teorier, åtminstone inte än. För jag har en del jobb som återstår innan jag tänker ge mig ut på marknaden igen. Men jag är 100% säker att min nästa eventuella relation kommer att bli mycket mera hälsosam än min senaste.
Ja, en norska tror jag kan vara mycket bättre, liksom en finska, för dom är inte lika hjärntvättade som vi är här.