Citat:
Ursprungligen postat av
PyjamasXL
Svenska män skall ha kontakt med sina känslor. Bevaka sin kvinnliga sida och så. Det blev i alla fall vi födda på 70-talet uppfostrade till, men sedan så växte vi upp och tjejerna valde bort oss till förmån för mer spännande killar med masssa problem och taskig attityd mot, jo, framförallt tjejer. Ändå så var det dessa killar som tjejerna skulle ha. Och, ja vi har fortfarande kvinnlig rösträtt.
Ja det suger men visst är bättre att vakna sent än aldrig?
Visst är det surt att man har missat vissa tåg här i livet, och många av oss bortvalda män kommer garanterat att spendera ålderdomen solo.
Men så fort man gör sig fri från den feministiska hjärntvätten så börjar ryggraden återbildas, och då blir det väldigt mycket enklare att leva med sig själv. Och i långa loppet så blir det lättare att träffa en ny kvinna också, när man gillar sig själv och har utvecklat en ryggrad, både moraliskt och rent fysiskt.
Och, i takt med att man blir bättre på att stå upp för sig själv, så ökar chanserna att man inte skall dra samma korta strå i nästa relation.
Nu är jag inget levande bevis för mina egna teorier, åtminstone inte än. För jag har en del jobb som återstår innan jag tänker ge mig ut på marknaden igen. Men jag är 100% säker att min nästa eventuella relation kommer att bli mycket mera hälsosam än min senaste.