2026-08-04, 09:49
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Jag ser inte ngn som sprider glädje i den videon, jag ser en (ev påverkad) MånsPetterAlbert i en helt egen värld lika droger gör med en påverkad människa. Ögon/ögonlock ser inte heller helt okej ut, har Mums inte slutat med droger, det trodde faktiskt jag att han hade gjort..!!!?

https://files.catbox.moe/feslfk.mp4

Det där klippet ligger ute på Hänt också och kommentarerna är inte nådiga.
Citera
2026-08-04, 10:33
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa

En kommentar vilken "gillats" mkt är "det ser laddat ut" och onekligen när man studerar klippet lite mer noga kan det tyvärr stämma, minst sagt sorgligt om det skulle vara så!
Senast redigerad av EAGLEofGOLD 2026-08-04 kl. 10:36.
Citera
2026-08-04, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Klippet har blivit viralt och har delats 5500 gånger nu. Förnedringen är total och snart är det dags för den engelska domstolen...

Jag är inte förvånad och så förnedrande är det inte
Om man inte visste vem han var eller vad som hänt och tittar på filmklippet så skulle man inte lägga märke till något speciellt - inte jag iallafall
Det är inte ett dugg synd om Måns för han har själv valt
Det är inte synd om hans ex-fru heller för hon har också valt. Men Måns bröt deras överenskommelse på många sätt och då blev det så här
Men det synd om deras barn men nu har väl hon och barnen flyttat till England som tur är
Citera
2026-08-04, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa

Bjud på adress till.Hänt
Citera
2026-08-04, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det finns uppenbarligen några människor i landet som utbrister i gälla skrik av att se MånsPetter mima till musik. Han har ett par överförfriskade damer att hålla om så han har ingen hand ledig för en låtsasmikrofon.

På ett år gick hans karriär från Mellofinalen till en 1,5 kvm scen i Båstad där bandet ersatts av en kabelvinda och en laptop. Där mimar han för överförfriskade damer för att få dem att köpa ett glas cava till. Jag tror att hans beslut att lägga ner kaffevagnen är klokt, inte bara för att den kostar mer än den smakar, utan för att hans hans karriär har nått absoluta nollpunkten där.

Nu börjar jag förstå hur det är tänkt med alla de så kallade eventen som ska ordnas på den så kallade vingården. Jag har sett för mig att det behövs en ordentlig scen och plats för en stor publik, och har inte kunnat få ihop det med den smala remsa mellan två åkrar som disponeras (dessutom med bostaden ungefär mitt på så marken är delad i två bitar som inte hänger ihop). Men om ambitionsnivån är en scen stor som en lastpall och en publik stor som en skolklass - då är det ju inget problem. Alla kan få varsin marmeladburk i en goodiebag att ta med hem och bjuda på vid sin nästa bokcirkelträff med kulturtanterna.
Citera
2026-08-04, 12:28
Medlem
Att ställa sig och låta sig kicka loss i det läget tyder på total orutin vilket det inte är i detta fallet så jag tippar på att minst en ny drog är inblandad. Eller vad tror ni det kan bero på?
Att han är kickad och mår bra är bara att konstatera, och vem trodde något annat egentligen..?
Att bryta det bruket han sysslat med är en process hela livet, inte i 2 veckor som det påstods göra för Måns.
Tragiskt. Och nästa stjärna för offentlig ”slakt” blir vår just nu kändaste kvinna. Det är riktigt tragiskt enligt mig!
Citera
2026-08-04, 13:26
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Att ställa sig och låta sig kicka loss i det läget tyder på total orutin vilket det inte är i detta fallet så jag tippar på att minst en ny drog är inblandad. Eller vad tror ni det kan bero på?
Att han är kickad och mår bra är bara att konstatera, och vem trodde något annat egentligen..?
Att bryta det bruket han sysslat med är en process hela livet, inte i 2 veckor som det påstods göra för Måns.
Tragiskt. Och nästa stjärna för offentlig ”slakt” blir vår just nu kändaste kvinna. Det är riktigt tragiskt enligt mig!

En knappt vecka på ett Sexretreat i Dalarna, sen var alla drogproblem som bortblåsta för MånsPetterAlbert.
Citera
2026-08-04, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Här finns en gruppbild från Idol, scrolla ner i artikeln. Vem är kortaste killen i klassen?

https://www.gd.se/kultur-noje/fran-idol-till-egenproducerad-platta/
Det är därför han skarvar och lägger till 10-15 centimeter. Har alltid uppfattat MånsPetter som väldigt liten och kort.
Citera
2026-08-04, 13:45
Medlem
Det är ganska intressant att se skillnaden mellan en enskild kulturkrönika och den faktiska, mätbara verkligheten. Tittar man på det senaste inlägget på MZ Beans & Grapes officiella konto så har det fått över 5 000 gilla-markeringar på under 23 timmar.

För ett konto i den storleken är det en osannolikt hög engagemangsnivå som visar vilket enormt och genuint folkligt stöd som faktiskt finns där ute i den riktiga världen.

Det ska bli väldigt spännande att följa vad som kommer härnäst. De skriver ju själva att resan absolut inte tar slut här, utan att den bara byter riktning. Det finns uppenbarligen nya planer som ska bli intressanta att se hur de utvecklas.

https://www.instagram.com/p/DbkuSanilWX/?img_index=1
Citera
2026-08-04, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kleopatra2013
Jag är inte förvånad och så förnedrande är det inte
Om man inte visste vem han var eller vad som hänt och tittar på filmklippet så skulle man inte lägga märke till något speciellt - inte jag iallafall
Det är inte ett dugg synd om Måns för han har själv valt
Det är inte synd om hans ex-fru heller för hon har också valt. Men Måns bröt deras överenskommelse på många sätt och då blev det så här
Men det synd om deras barn men nu har väl hon och barnen flyttat till England som tur är
Skulle inte ödsla 1 minut för att tycka synd om varken f.d paret eller deras barn. Däremot tycker jag att MånsPetter är en obehaglig filur och nu bjuder han på en riktig show när han mimar, gungar med benen trots att han ser ut att vilja somna.
Citera
2026-08-04, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Det är ganska intressant att se skillnaden mellan en enskild kulturkrönika och den faktiska, mätbara verkligheten. Tittar man på det senaste inlägget på MZ Beans & Grapes officiella konto så har det fått över 5 000 gilla-markeringar på under 23 timmar.

För ett konto i den storleken är det en osannolikt hög engagemangsnivå som visar vilket enormt och genuint folkligt stöd som faktiskt finns där ute i den riktiga världen.

Det ska bli väldigt spännande att följa vad som kommer härnäst. De skriver ju själva att resan absolut inte tar slut här, utan att den bara byter riktning. Det finns uppenbarligen nya planer som ska bli intressanta att se hur de utvecklas.

https://www.instagram.com/p/DbkuSanilWX/?img_index=1
Så du tror att klippet kan leda till comeback?
Citera
2026-08-04, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Så du tror att klippet kan leda till comeback?

Vem har pratat om en comeback? Han har ju inte lämnat branschen. Det inlägget handlade om är sommaravslutningen i Båstad för ett av hans affärsprojekt, vilket i sig inte har något med hans musikkarriär att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in