2026-08-02, 13:35
Medlem
Nu är det öppen insta igen!! Pengarna slut å skuldberget börjar växa. Knappt nåt samarbete ingen bil å radhus som gått minus om det säljs
Citera
2026-08-02, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brenneborken
Nu är det öppen insta igen!! Pengarna slut å skuldberget börjar växa. Knappt nåt samarbete ingen bil å radhus som gått minus om det säljs

Än syns inte hennes årsredovisning så där får hon böter, dumt när man har ont om pengar.
Citera
2026-08-02, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Hennes Instagram har ju levt pga att hon visat upp barnen och familjelivet osv. Nu har ju Gabbe valt att J inte ska få visas mer. Vad skulle ske om tex Marcus sätter ner foten gällande T? Simon lär inte göra det gällande B dock för det är hans lilla guldgruva också.

Men då skulle hon ju bara ha B att visa upp? Även om hennes influenserkarriär är rätt död så skulle den vara stendöd om bara ett barn får visas upp. Hade varit skönt för barnens skull att slippa visas på sociala medier för över 100k pers.
Det är nog ingen som bryr sig om ifall barnen syns eller inte. Det är inget som är underhållande med dem. Underhållningen är ju kaoset.
Citera
2026-08-02, 14:43
Medlem
Sådär, nu är hennes IG öppen igen.
Citera
2026-08-02, 19:14
Medlem
Haha hon är hes o tycker det låter så roligt, det är ju nästan samma pipiga röst som när hon talar m barnen.
Vad är det hon vill att vi ska tro när hon lägger upp 2 glas, 2 tallrikar etc på snap.
Är det ingen som vet vad som hänt med husförsäljningen?
Citera
2026-08-02, 20:22
Medlem
Nu har hon tappat rösten också....om hon inte gjorde dig till och pratade med sin pipiga bebisröst hela tiden så skulle hon nog inte bli så hes...
Sen är det nog bara Linn själv som tycker att hon ser ut som ett barn utan smink...jag tycker hon ser ut att vara typ 29 år..
Citera
2026-08-03, 13:42
Medlem
Jag har noll koll på det här som pratats om några gånger gällande hennes förhållande till sin pappa. Men det måste ju vara en stor orsak till varför hon beter sig som hon gör, och försöker få uppmärksamhet på lite olika sätt och från typ alla? Tänker lite som Serena i Gossip Girl

Tror hon skulle behöva få hjälp med någon typ av terapi var det kommer ifrån att hon vill vara så petite och prinsessig som snart 30-åring. Under en frågelåda på insta för ett tag sedan hade hon fått en fråga angående hur hon påverkas av smalhetsen som är just nu (eller liknande typ), då svarade hon typ "jag påverkas inte alls", vilket känns som bs. Men OM det skulle vara sant, varför är hon då så besatt av att vara petite?

Så många frågor
Citera
2026-08-03, 23:27
Medlem
XtraXs avatar
Fan är det för äcklig bål hon gör, stackars ungen ser ut att vilja spotta ut det.
Citera
2026-08-04, 08:07
Medlem
Jag tror att en anledning hon har fått problem med rösten är att hon inte har någon man att vara ihop med. Kroppen saknar det så mycket att den protesterar och ger henne dessa symptom. Skulle hon ha en man skulle som gillar henne skulle detta försvinna rätt snart.

Tittar man på hennes instagram finns ett inslag med två söner som leder mamman fram till altaret och det är det det finaste hon sett. Vilket också är ett tecken att hon saknar en man.
Citera
2026-08-04, 12:52
Medlem
Nu har hon lagt upp bilder med flyttlådor och packning på IG så verkar som det faktiskt är sålt den här gången.
Senast redigerad av jojojoo01 2026-08-04 kl. 13:03.
Citera
2026-08-04, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jojojoo01
Nu har hon lagt upp bilder med flyttlådor och packning på IG så verkar som det faktiskt är sålt den här gången.

Och texten känns som att hon kommer flytta hem till sin mamma. Är det flytt till något hon hade varit vara stolt över så hade hon skrivit det.
Citera
2026-08-04, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Och texten känns som att hon kommer flytta hem till sin mamma. Är det flytt till något hon hade varit vara stolt över så hade hon skrivit det.
Hon är väldigt kryptisk gällande var flytten går i kommentarsfältet. Ser att hon svarat "berättar mer när jag kan ❤️❤️" på en kommentar, även om frågan mestadels ignoreras helt. Mig veterligen bör hon veta var hon ska bo, om än så tillfälligt. Någon undrar även om hon ska flytta till Uppsala? Kan dock inte se att huset listas som sålt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in