Citat:
Ursprungligen postat av
arboristjavisst
Nej, det handlade inte om hennes behov av flytthjälp. Utan om hennes generella hjälpbehov, som exempelvis behov av hjälp för att ta hand om barnen, hjälp att sätta upp en hylla osv.
Just förslaget om gruppboende var dessutom ett så kallat skämt.
Om man inte syftar på hennes behov av flytthjälp, så kanske man inte ska citera ett inlägg som handlar om hennes behov av flytthjälp. Tycker du själv att detta ser ut att handla om hennes behov av hjälp med att byta bildäck?
Citat:
Ursprungligen postat av
Fairlyodderika
Linn behöver nog hjälp med flytten, hon har ju ingen ”stark karl” som kan hjälpa osv
Citat:
Ursprungligen postat av
arboristjavisst
En flytt till ett bemannat gruppboende vore kanske ett alternativ om man har så omfattande hjälpbehov?
Citat:
Ursprungligen postat av
Badboll2
men herregud det här "Man kan ju undra varför hennes mamma ska städa och rensa hemma hos Linn och i hennes pyjamas dessutom..." är taget från Linns snapchat och är ett inlägg med iron, syftningsfel från hennes sida då hon omnämner sig själv i 3dje person och i den texten blir det då att låta som hennes mamma ska städa i Linns pyjamas, det är alltså INTE en pik om att mamman hjälper henne flytta....
Att jag hänvisade till första inlägget i diskussionen var bara för att poängtera att den inte grundade sig i L:s behov att en karl, i övrigt säger jag varken bu eller bä om sagt inlägg.
Jag har också många frågetecken om L:s beteende och då i synnerhet hennes föräldraskap. Men att antyda att någon behöver bo på gruppboende p.g.a. flytthjälp är att gräsa till mobbning. Och det är ärligt talat att själv sjunka till samma nivå.