2026-08-04, 02:18
Medlem
Masmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noxtrei
alkohol är det dummaste av allt att blanda med polarn! andas lugnt, ta nån enstaka benz o försök sov bara. det kommer nog inte hända nåt mer...

Nä men tyvärr är jag alkoholist, så det är min main drog. Tyvärr. Blandat med bens brukar jag klara av också, det är väl bara laddet man inte är så van vid.
Citera
2026-08-04, 02:19
Medlem
Masmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noxtrei
det hade redan hänt nåt om det skulle vara så.... låt detta bli en läxa kompis!

Yep, jag mår som jag mår så den destruksiva sidan av mig känner att fuckit. Men den jag jag inte lyssna på.
Citera
2026-08-04, 02:21
Medlem
Masmos avatar
Ändå så tacksam över hur snälla ni är här, även om det är jag som fuckat upp som en fjortis.
Citera
2026-08-04, 02:22
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masmo
Yep, jag mår som jag mår så den destruksiva sidan av mig känner att fuckit. Men den jag jag inte lyssna på.
Laddet anstränger hjärtat, säkert lite ångest med i bilden också som förstärker allt.

Ta inget mer, drick lite vatten och försök få i dig lite mat sedan lägger du dig och vilar.
Citera
2026-08-04, 02:24
Medlem
Masmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Laddet anstränger hjärtat, säkert lite ångest med i bilden också som förstärker allt.

Ta inget mer, drick lite vatten och försök få i dig lite mat sedan lägger du dig och vilar.

Tack så mycket för omtanken! Det är definitivt ångest med i bilden, lite därför jag knarkar. Ska försöka få i mig nåt att äta men har noll aptit just nu, troligen för laddet. Men uppskattar verkligen att du tar dig tiden att hjälpa.
Citera
2026-08-04, 04:02
Medlem
void-exes avatar
Citat:
Tagit ladd 2 dagar i rad och runt 5mg Alprazolam utspritt. Också druckit en del alkohol kanske 3 dagar i sträck (lite minneslukor). Men börjar bli jobbigt att andas, jag tror det nog bara är ångesten om kryper sig på, men vill ändå dubbelkolla. Orkar inte kola just nu, livet rullar på rät bra förutom skiten jag dragit i mig.

Någon som kan komma med lite lugnande ord? Eller har jag helt missat nåt?

Alltså, det kan absolut vara ångest, men ingen på Flashback kan ju avgöra det. Kombinationen av ladd, alprazolam och alkohol är ingen bra mix, så om du faktiskt har svårt att andas ska du inte försöka få lugnande besked från ett forum.

Om andningen känns ansträngd, du får bröstsmärta, blir blå om läpparna, svimmar eller blir väldigt dåsig, sök akut vård eller ring 112. Om det (bara) känns jobbigt men håller i sig eller oroar dig, kontakta sjukvården eller ring 1177, rådgivning.

Ta inga fler droger eller mera alkohol för att "jämna ut" det. Det kan göra läget värre.
Citera
2026-08-04, 10:06
Medlem
löls avatar
Citat:
Tagit ladd 2 dagar i rad och runt 5mg Alprazolam utspritt. Också druckit en del alkohol kanske 3 dagar i sträck (lite minneslukor). Men börjar bli jobbigt att andas, jag tror det nog bara är ångesten om kryper sig på, men vill ändå dubbelkolla. Orkar inte kola just nu, livet rullar på rät bra förutom skiten jag dragit i mig.

Du har väl enorm ångest.
Ät pizza eller något som slinker ner. Du behöver energi.
Sedan blir det bättre.

Sluta knarka!!!!
Citera
2026-08-04, 11:01
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:

Ladd anstränger hjärtat och öppnar upp luftvägarna. Sen stänger den luftvägarna också när den går ut ur kroppen så andningen kan bli otrevlig. Det går över.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in