2026-08-04, 01:42
Medlem
Masmos avatar
Tagit ladd 2 dagar i rad och runt 5mg Alprazolam utspritt. Också druckit en del alkohol kanske 3 dagar i sträck (lite minneslukor). Men börjar bli jobbigt att andas, jag tror det nog bara är ångesten om kryper sig på, men vill ändå dubbelkolla. Orkar inte kola just nu, livet rullar på rät bra förutom skiten jag dragit i mig.

Någon som kan komma med lite lugnande ord? Eller har jag helt missat nåt?
Citera
2026-08-04, 01:51
Medlem
Men då är det bara att ringa 112 och se till att du kommer in och får hjälp. Så synd och onödigt om du skulle dö i en överdos när du inte vill det.
Citera
2026-08-04, 02:01
Medlem
Masmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noxtrei
skyll dig själv när du tar ladd!

Haha jo ja, jag får la skylla mig själv, men är ladd såpass farligt?
Citera
2026-08-04, 02:02
Medlem
Masmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Men då är det bara att ringa 112 och se till att du kommer in och får hjälp. Så synd och onödigt om du skulle dö i en överdos när du inte vill det.

Tack för din omtanke! Men tror du verkligen att lite ladd tar livet av en person så lätt?
Citera
2026-08-04, 02:05
Medlem
Masmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Tack du verkar så fin, blir det värre så ringer jag direkt!
Citera
2026-08-04, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masmo
Haha jo ja, jag får la skylla mig själv, men är ladd såpass farligt?

jaa ladd har tagit många liv,,,,,
Citera
2026-08-04, 02:09
Medlem
Masmos avatar
Citat:
jaa ladd har tagit många liv,,,,,

Oj nu vart man lite nojig. Är det farligare än amfetamin altså? Jag har inte dragit några stora mände av just laddet, så jaag kanske ligger bra till ändå? ELler är jag bara naiv?
Citera
2026-08-04, 02:11
Medlem
Citat:
Oj nu vart man lite nojig. Är det farligare än amfetamin altså? Jag har inte dragit några stora mände av just laddet, så jaag kanske ligger bra till ändå? ELler är jag bara naiv?
mkt farligare.... ta nån benz om du har, o lite luft. ge fan i sånt skit sen kompis!
Citera
2026-08-04, 02:13
Medlem
Masmos avatar
Citat:
mkt farligare.... ta nån benz om du har, o lite luft. ge fan i sånt skit sen kompis!

Tack för ditt svar, på riktigt, Har massa kartor Alprazolam och jag har nog tagit en 2-4 mg i kväll då laddet maxade hjärtat som heter duga, en del alkohol har det blivit också för att föröksa lgna ner kroppen.
Men ja, man är en jävla idiot som utsätter sig för sånt här.
Citera
2026-08-04, 02:15
Medlem
Masmos avatar
Citat:

Tack som fan för era svar, betyder mycket!
Citera
2026-08-04, 02:16
Medlem
Citat:
Tack för ditt svar, på riktigt, Har massa kartor Alprazolam och jag har nog tagit en 2-4 mg i kväll då laddet maxade hjärtat som heter duga, en del alkohol har det blivit också för att föröksa lgna ner kroppen.
Men ja, man är en jävla idiot som utsätter sig för sånt här.
alkohol är det dummaste av allt att blanda med polarn! andas lugnt, ta nån enstaka benz o försök sov bara. det kommer nog inte hända nåt mer...
Citera
2026-08-04, 02:16
Medlem
det hade redan hänt nåt om det skulle vara så.... låt detta bli en läxa kompis!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in