Citat:
Ursprungligen postat av
Negerhanen
Jo, men man gör inte det vart som helst med vem som helst. Hur ofta träffar du någon du flörtar med?
Jag flörtar lite då och då med vem som helst dock inte för sex i huvudsak även om det händer. Senast i fredags hamnade jag i ett jäkligt roligt samtal med en tjej mitt på dagen, vart bjuden på en glass så det skulle nog kunna leda till mer om vi möttes igen.
Fan, nu när jag tänker efter var förra fredagen riktigt bra. Träffade en annan tjej på förmiddagen då jag var tidig till ett möte och hade lite tid att slå ihjäl. Hon kom fram på stan och sa att hon gillade min t-shirt och sedan var snacket igång, hade jag inte glömt tiden och fått bråttom iväg till slut hade jag nog bett om hennes nummer.
Innan dess var det tidigare i veckan på affären. En lite äldre kvinna som jag brukar möta och hälsa på stod vid kassorna vilket gav mig tillfälle att presentera mig närmare.
För kanske 2-3 veckor sedan var det en annan kvinna bakom mig i kön på affären som vart nyfiken på mitt och kassörskans samtal. Vi skulle åt samma håll och tog sällskap.
Har hur många exempel som helst på vardagliga situationer där jag är social med folk runt omkring.
Tycker inte att det är knepigare på krogen, där är det ännu enklare. Där är det bara att sjunga:
"Ska vi gå hem till dig, eller hem till mig" när tycke uppstår...
Ser inte överdrivet bra ut, folk har väl sagt att jag liknar Peter Forsberg, Mikael Persbrant, Russel Crowe och gubben som spelade Obi Wan Kenobi i nån av de nyare Starwars filmerna, då vart jag lite förnärmad med tanke på åldern men lugnades med att hon menade en yngre version av honom. Synd att jag inte kommer på namnet. Jag är ingen Jöback precis...
En gång när jag var i USA lyckades jag hamna i sällskap med en väldigt attraktiv hollywood-stjärna, som tur är visste jag inte vem hon var vid tillfället. Polaren trodde inte sina ögon.