2026-08-03, 20:29
Medlem
Är det någon som har koll på Victor Wolfs lagsympatier?

Något måste kommit ut genom alla dessa år? Om hans familj eller något?

Det är ju det tydligaste röda kortet genom tiderna på Findell i första halvlek. Det är ju på den nivån att han ska åtalas och dömas till fängelse.
Hursomhelst så står ju Victor Wolf precis intill men ger inte ens gult kort.
Sen så slutar första halvlek med 2 gula kort för Västerås. Isf skulle Djurgården haft fem gula (och ett rött) kort i första halvlek. Eller om man låter mer gå så landar det på 3-4 gula för Djurgården och 0 för Västerås.

Det första som händer i andra halvlek är att någon av de där blonda norska bögarna försöker sparka ner en Västeråsspelare bakifrån men får ingenting men Västeråsspelaren får gult kort.

Detta är bland det sjukaste jag sett.

Detta fyller ju bara på det som varit hela säsongen där Djurgården fått flera poäng på fusk av samma linjedomare.

Det skulle inte förvåna mig om Victor Wolf är gårdare. Men oavsett vilket är det en domare som är Djurgårdens tolfte spelare ikväll.
Citera
2026-08-03, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersAB
Dif Västerås just nu 27:48 3 - 0
Varför spelar dif i vita tröjor?
Jubileumströja 135 år. Den är silver förövrigt.
Citera
2026-08-03, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RussianFederation

Det är ju det tydligaste röda kortet genom tiderna på Findell i första halvlek. Det är ju på den nivån att han ska åtalas och dömas till fängelse.
Sen så slutar första halvlek med 2 gula kort för Västerås. Isf skulle Djurgården haft fem gula (och ett rött) kort i första halvlek. Eller om man låter mer gå så landar det på 3-4 gula för Djurgården och 0 för Västerås.

Det första som händer i andra halvlek är att någon av de där blonda norska bögarna försöker sparka ner en Västeråsspelare bakifrån men får ingenting men Västeråsspelaren får gult kort.

Detta fyller ju bara på det som varit hela säsongen där Djurgården fått flera poäng på fusk av samma linjedomare.

Det skulle inte förvåna mig om Victor Wolf är gårdare. Men oavsett vilket är det en domare som är Djurgårdens tolfte spelare ikväll.
Rött på Findell? Enda felet Wolf gjorde ikväll var VSK anfallares gula. Den var bara fel/konstig.
Citera
2026-08-03, 21:31
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RussianFederation

Stabilt användarnamn på ett konto skapat efter 2022.

VSK slapp rött, fick ett mål bortvinkat av en domarstab i svartgula färger.
Citera
2026-08-03, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Stabilt användarnamn på ett konto skapat efter 2022.

VSK slapp rött, fick ett mål bortvinkat av en domarstab i svartgula färger.
Var skulle VSK ens varit nära rött?
Citera
2026-08-03, 22:21
Medlem
highstakess avatar
Dif och bajen på samma målskillnad nu, med samma antal insläppta som gjorda
Citera
2026-08-03, 22:42
Medlem
En kvinna tar över Fotbollsstudion och då blir det till idolklubb med tusen frågor till spelare. Vilka artister lyssnar du på? Jisses ...
Citera
2026-08-03, 22:49
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Jag trodde som fan på Nino, men där är det bara att erkänna att man hade fel. Fan vad dålig han är. Skeppa.

Almyras emot Siltanen tror jag blir en uppgradering. Har saknat en riktigt fysisk spelare på mitten likt typ Ulvestad.

Dags att sälja Siltanen nu för att bli av med honom nu när han har börjat gnälla. Han är inte särskilt viktig för oss och ska han sitta och sura på bänken är det bättre att släppa honom för typ 50 miljoner.
Avgå Honkavaara!!!
Citera
2026-08-03, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Avgå Honkavaara!!!

Nej, han kan få några matcher till, Kukräven.
Citera
2026-08-03, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
En kvinna tar över Fotbollsstudion och då blir det till idolklubb med tusen frågor till spelare. Vilka artister lyssnar du på? Jisses ...

Hon är snygg som fan dock.
Citera
2026-08-03, 23:11
Medlem
Har inte så mycket att gnälla på nu ikväll faktiskt för en gång skull. Det här börjar ju likna något. Nu ska jag supa ner mig ordentligt. Det är ändå första semesterdagen…
Citera
2026-08-03, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Hon är snygg som fan dock.
Vem bryr sig? Vill man se snygga tjejer är det bättre att gå ut en runda så finns det många som dessutom är lättklädda så här års.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in