2026-08-03, 04:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Det blir ganska komiskt hur du använder uttryck som ”dom kvarteren” för att få det att låta skumt.

Det handlar om Östermalm ett av Sveriges tryggaste och mest exklusiva bostadsområden.

Det fanns konkreta bevis för ett Blocket-köp nästa morgon. Polisen kontrollerade detta direkt med säljaren och avskrev saken. Att en säljare kräver kontanter för att slippa synliga banköverföringar (t.ex. vid socialbidrag) är helt normal.

Det är ganska förvånande vilka konspirationsteorier ni måste koka ihop. Att ni misstänkliggör vanliga bostadskvarter och avfärdar polisens kontroller visar bara att era argument är helt slut.

Trodde inte att boende på Östermalm krävde kontanter för en gammal släpkärra mitt i natten. Hur betalade MånsPetter transan då? Swich??
Senast redigerad av Vipan 2026-08-03 kl. 04:45.
Citera
2026-08-03, 04:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Trodde inte att boende på Östermalm krävde kontanter för en gammal släpkärra mitt i natten. Hur betalade MånsPetter transan då? Swisch??

Det var din kompis ziggarillen som yrade om ”dom kvarteren mitt i natten” för att försöka få det att låta skumt.

Det som påpekades var att det handlar om Östermalm där hen kontrollerades, vilket råkar vara ett av Sveriges tryggaste områden.

Var Blocket-säljaren bor har överhuvudtaget inte med saken att göra.
Citera
2026-08-03, 11:49
Medlem
Citat:
Vad exakt är roligt kan du delge oss andra det?

Jag ser bara en snygg kille som alltid är vältränad, professionell och levererar fullt ut på scenen som i alla andra sammanhang. Vad kallas de nu igen? Proffs har jag för mig.

Vi kanske inte pratar om samma person?

Det blir ganska komiskt hur du desperat kastar in skratt-emojis och försöker piska upp en stämning som ingen annan i tråden håller med om. Och vet du det är både barnsligt, löjligt och omoget enligt mig.
Men skojar du?!

Måns Petter står på en i övrigt tom scen och mimar till "Sommaren i city"! Han "levererar" lika mycket professionalism som en ung tjej i åk3 som leker Ariana Grande med hopprepet som mikrofon.
Citera
2026-08-03, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Men skojar du?!

Måns Petter står på en i övrigt tom scen och mimar till "Sommaren i city"! Han "levererar" lika mycket professionalism som en ung tjej i åk3 som leker Ariana Grande med hopprepet som mikrofon.

Med att ”leverera” menar jag att allt MZ gör, stort som smått, så gör han det proffsigt och sprider glädje.

Detta trots all den skit och smutskastning han har fått och ständigt får utstå från dig och dina vänner här i tråden, och på andra ställen.

MZ är en genuint ödmjuk och vänlig person som absolut inte känner sig förmer än andra, och det är just det han utstrålar. då man ser honom.
Citera
2026-08-03, 14:21
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Men skojar du?!

Citat:
Med att ”leverera” menar jag att allt MZ gör, stort som smått, så gör han det proffsigt och sprider glädje.
[...]

Jag ser inte ngn som sprider glädje i den videon, jag ser en (ev påverkad) MånsPetterAlbert i en helt egen värld lika droger gör med en påverkad människa. Ögon/ögonlock ser inte heller helt okej ut, har Mums inte slutat med droger, det trodde faktiskt jag att han hade gjort..!!!?

https://files.catbox.moe/feslfk.mp4
Citera
2026-08-03, 14:54
Medlem
Citat:

Detta trots all den skit och smutskastning han har fått och ständigt får utstå från dig och dina vänner här i tråden, och på andra ställen.

MZ är en genuint ödmjuk och vänlig person som absolut inte känner sig förmer än andra, och det är just det han utstrålar. då man ser honom.
Om det var så proffsigt borde du skicka klippet till någon musikproducent.
Citera
2026-08-03, 15:44
Medlem
Citat:

Det han så ”proffsigt” lyckas med har ungar gjort i decennier på klassens roliga timme. Syfet med hans playback kan inte vara annat än att försöka kapitalisera på resterna av musikkarriären. Det är inte ens karaoke. Han gör samma sak som Jockiiboi, spelar andras musik och försöker hoppa i takt. Men Jockiiboi är i alla fall på turné och gör sin grej på festivaler. MånsPetter gör det för att såna som du ska besöka hans kaffevagn med en förhoppning att få en glimt av er gamla idol.
Citera
2026-08-03, 17:00
Medlem
Citat:
Det han så ”proffsigt” lyckas med har ungar gjort i decennier på klassens roliga timme. Syfet med hans playback kan inte vara annat än att försöka kapitalisera på resterna av musikkarriären. Det är inte ens karaoke. Han gör samma sak som Jockiiboi, spelar andras musik och försöker hoppa i takt. Men Jockiiboi är i alla fall på turné och gör sin grej på festivaler. MånsPetter gör det för att såna som du ska besöka hans kaffevagn med en förhoppning att få en glimt av er gamla idol.
Alltså, vad är det som göder detta ständiga hat?

T.o.m Micke Leijnegard är tillbaka på SVT - och han är ändå dömd för ett brott - i domstol.
Om inget annat så kanske åtminstone det kunde ge dig en hint om att MZ med all sannolikhet för närvarande självmant avstår från uppdrag. Just nu vill han uppenbarligen bara hänga på sitt café och agera dj för en mindre publik. Så låt honom.
Du ska att det blir annorlunda den dagen hans exfru inte längre kan förhala skilsmässan.

Det där med takt borde du kanske inte uttala dig om eftersom det uppenbart inte är ditt ämne.
För övrigt brukar en dj spela playback och ibland digga, eller sjunga med. Och du har helt rätt - det är inte ens karaoke.
Senast redigerad av Lazydell 2026-08-03 kl. 17:02.
Citera
2026-08-03, 17:22
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Best of MånsPetterAlbert.
(flashback)

https://imgur.com/a/zelmerl-w-baEHqfl

Citera
2026-08-03, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Best of MånsPetterAlbert.
(flashback)

https://imgur.com/a/zelmerl-w-baEHqfl

Ser redan fram emot nästa års klipp...
Citera
2026-08-03, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell

T.o.m Micke Leijnegard är tillbaka på SVT - och han är ändå dömd för ett brott - i domstol.
Om inget annat så kanske åtminstone det kunde ge dig en hint om att MZ med all sannolikhet för närvarande självmant avstår från uppdrag. Just nu vill han uppenbarligen bara hänga på sitt café och agera dj för en mindre publik. Så låt honom.
Du ska att det blir annorlunda den dagen hans exfru inte längre kan förhala skilsmässan.

Det där med takt borde du kanske inte uttala dig om eftersom det uppenbart inte är ditt ämne.
För övrigt brukar en dj spela playback och ibland digga, eller sjunga med. Och du har helt rätt - det är inte ens karaoke.
Vilket hat? Det du visar mot Ciara som är offret för en otrogen, knarkande lögnare till man som dessutom försökte kidnappa hennes barn? Ditt hat är fullständigt oförklarligt. Om du tror att MånsPetter hellre leker diskjocke vid sin kaffevagn än åker på turné så står det dig fritt. Du får leva i din drömvärld hur mycket du vill.
Senast redigerad av N.Armstark 2026-08-03 kl. 19:53.
Citera
2026-08-03, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell

Vilka "uppdrag" har han erbjudits men "självmant" avstått från?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in