2026-08-02, 22:04
Medlem
Fantens avatar
Bara för att jag prenumererar på en kanal så betyder inte nödvändigtvis att jag vill se allt som den kanalen laddar upp. Jag har subs på fler kanaler främst för att jag ska dom lätt tillgängliga och inte glömma bort vad dom heter eller så.

På samma sätt så är inte alla videos något jag nödvändigtvis vill kommentera på. Jag borde dock bli bättre på att tumma upp skit som jag faktiskt har gillat, det borde jag.
2026-08-02, 22:41
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindonn
Tack för kommentaren

2026-08-02, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Aha, en kanal som avhandlar drama i youtuber-världen. Och sen startar man drama på fb för att ens subbar är så taskiga att dom inte kommenterar.

Och här sitter man och kommenterar själv

Vad är det för liv man lever, undrar man ju

Menade mer att Ts är som personen i videon 🤔
2026-08-02, 22:45
Medlem
solstrålars avatar
Varken kommentarer, tummen ner eller upp har ens något värde längre. Det enda är views. Allt annat är lika mycket värt som att du antecknar i Notepad din kommentar och sparar filen lokalt på skrivbordet.
2026-08-02, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Varken kommentarer, tummen ner eller upp har ens något värde längre. Det enda är views. Allt annat är lika mycket värt som att du antecknar i Notepad din kommentar och sparar filen lokalt på skrivbordet.

Vad är faran med att kommentera? Till skillnad från här på FB kan du gå tillbaka i din historik på Youtube och ändra eller ta bort kommentarer.
2026-08-02, 22:50
Medlem
solstrålars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christerst
Vad är faran med att kommentera? Till skillnad från här på FB kan du gå tillbaka i din historik på Youtube och ändra eller ta bort kommentarer.

Ingen fara, de har dock inget värde.
2026-08-03, 05:02
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank87
Menade mer att Ts är som personen i videon 🤔

Aha ok
2026-08-03, 12:52
Medlem
Jag har drivit diverse olika forum och det brukar vara ca 8-12% av medlemmarna som står för allt skrivande, resterande läser mest.

En prenumerant ger dig åtminstone en knuff att få fler som ev kommenterar.

Men om du skapar kvalite så kommer det av sig självt.
2026-08-03, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Bara för att jag prenumererar på en kanal så betyder inte nödvändigtvis att jag vill se allt som den kanalen laddar upp. Jag har subs på fler kanaler främst för att jag ska dom lätt tillgängliga och inte glömma bort vad dom heter eller så.

På samma sätt så är inte alla videos något jag nödvändigtvis vill kommentera på. Jag borde dock bli bättre på att tumma upp skit som jag faktiskt har gillat, det borde jag.

Tack för din kommentar
2026-08-03, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kentarious
Jag har drivit diverse olika forum och det brukar vara ca 8-12% av medlemmarna som står för allt skrivande, resterande läser mest.

En prenumerant ger dig åtminstone en knuff att få fler som ev kommenterar.

Men om du skapar kvalite så kommer det av sig självt.

Så sant))
2026-08-03, 15:41
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindonn
Tack för din kommentar
Om det är så du svarar på dina YT-kommentarer så förstår jag att ingen skriver några.
2026-08-03, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Väldigt få skriver kommentarer även trycka tumme upp och på prenumerera verkar som folk tror att man får en dödlig sjukdom eller något

Vet inte varför det är så svårt men folk kanske tycker det är jobbigt

Lol låter allvarligt.. bättre inte subba för då får man nån sjukdom ler

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in