2026-08-02, 17:10
Medlem
Analwinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindonn
Faktum är att alla som prenumererat på min kanal har gillat mitt innehåll men av någon skum anledning 90 procent kommentarer inte och inte heller kollar på? Lönt att subba då sabbar de som prenumererat helt enkelt för mig..

Tjurig för att du bara får in kaffepengar?
2026-08-02, 17:11
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Faktum är att alla som prenumererat på min kanal har gillat mitt innehåll men av någon skum anledning 90 procent kommentarer inte och inte heller kollar på? Lönt att subba då sabbar de som prenumererat helt enkelt för mig..
Om du har 10 procent av dina subs som kommenterar, så har du en ovanligt aktiv följarbas.
2026-08-02, 17:16
Medlem
Citat:
Hur sabbar de?
2026-08-02, 17:58
Medlem
Jag brukar ge en like ("tummen upp") om jag gillade en video, det är ju klart. Kommentarer är mera varierande, om man inte känner lust att skriva något speciellt så är det helt okej.
2026-08-02, 18:48
Medlem
Sitter här med tårar i halsen, stackars liten, det är några som inte kommenterar dina jewbuts klipp säger du. nä fy fan nu måste jag gå gråta i kudden.
2026-08-02, 19:04
Medlem
Vem fan tror du att du är? Folk prenumererar och avprenumenerar hela tiden.
2026-08-02, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av engammalfisk
Sitter här med tårar i halsen, stackars liten, det är några som inte kommenterar dina jewbuts klipp säger du. nä fy fan nu måste jag gå gråta i kudden.

Skärp dig du låter som en Alfons i Åkersberga
2026-08-02, 20:10
Medlem
busy-signals avatar
Citat:

Trots att du uttrycker dig väldigt konstigt så fattar man att du är störd i huvudet på nåt sätt. Mitt tips är att du hittar nåt annat sätt att söka bekräftelse än att lägga upp videos.
2026-08-02, 20:17
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank87
Detta är ts:

https://m.youtube.com/watch?v=AMIuh3kfX1o&pp=ygUZYmFkIGJ1bm55IHR3aXRjaCB zdHJlYW1lcg%3D%3D

Aha, en kanal som avhandlar drama i youtuber-världen. Och sen startar man drama på fb för att ens subbar är så taskiga att dom inte kommenterar.

Och här sitter man och kommenterar själv

Vad är det för liv man lever, undrar man ju
2026-08-02, 20:23
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Hej,

Så irriterande och otrevligt, att prenumerera på någon s youtube kanal och bara subscriba och parkera sitt nick utan att visa lite respekt typ se videos, kommentera... Alltså lika bra att de avslutar sin sub..

Dom kanske inte har något vettigt att bidra med? Många kanske subbar pga ämnet intresserar och informerar och därför endast kollar och lajkar då å då - många kanske rent av glömmer att dom ens subbat på sina clickbait-förslag dom får dagligen? Helt plötsligt dyker det upp "följare" på min insta som uppenbarligen är faktiska människor men jag har ingen jävla aning om varför dom börjat följa just mig - troligen lagt till mig genom clickbait från insta i sig.

Ett närliggande men annat problem är folk här på flb som ger blanka fan i att tacka för goda råd - trots att man själv skapat en trådjävel om att just goda råd önskas. Liknande förekommer även på youtube - nån skriver ett utförligt svar till någon å får svar tebax i stil med - "du, jag önskade faktiskt ett svar från SKAPAREN av kanalen" (när något sådant aldrig stod med i original-posten och personen förstår inte heller begreppet "öppet kommentarsfält" utan tror det är nån slags privat jävla konsultation den deltar i).

OM du pratar som du skriver så finns även en uppenbar förklaring där.
Senast redigerad av JohnnySamhall 2026-08-02 kl. 20:26.
2026-08-02, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnySamhall
Dom kanske inte har något vettigt att bidra med? Många kanske subbar pga ämnet intresserar och informerar och därför endast kollar och lajkar då å då - många kanske rent av glömmer att dom ens subbat på sina clickbait-förslag dom får dagligen? Helt plötsligt dyker det upp "följare" på min insta som uppenbarligen är faktiska människor men jag har ingen jävla aning om varför dom börjat följa just mig - troligen lagt till mig genom clickbait från insta i sig.

Ett närliggande men annat problem är folk här på flb som ger blanka fan i att tacka för goda råd - trots att man själv skapat en trådjävel om att just goda råd önskas. Liknande förekommer även på youtube - nån skriver ett utförligt svar till någon å får svar tebax i stil med - "du, jag önskade faktiskt ett svar från SKAPAREN av kanalen" (när något sådant aldrig stod med i original-posten och personen förstår inte heller begreppet "öppet kommentarsfält" utan tror det är nån slags privat jävla konsultation den deltar i).

OM du pratar som du skriver så finns även en uppenbar förklaring där.

Tack för kommentaren
2026-08-02, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Trots att du uttrycker dig väldigt konstigt så fattar man att du är störd i huvudet på nåt sätt. Mitt tips är att du hittar nåt annat sätt att söka bekräftelse än att lägga upp videos.
Det är ditt problem att du är utvecklingsstörd. Sök hjälp utanför mitt tråd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in