Idag, 15:40
Medlem
Hej,

Så irriterande och otrevligt, att prenumerera på någon s youtube kanal och bara subscriba och parkera sitt nick utan att visa lite respekt typ se videos, kommentera... Alltså lika bra att de avslutar sin sub..
Citera
Idag, 15:46
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindonn
Hej,

Så irriterande och otrevligt, att prenumerera på någon s youtube kanal och bara subscriba och parkera sitt nick utan att visa lite respekt typ se videos, kommentera... Alltså lika bra att de avslutar sin sub..
Väldigt få skriver kommentarer även trycka tumme upp och på prenumerera verkar som folk tror att man får en dödlig sjukdom eller något

Vet inte varför det är så svårt men folk kanske tycker det är jobbigt
Citera
Idag, 15:52
Medlem
Balisers avatar
Såväl där som här skriver folk mest dumheter. Det kan ju kvitta. De som har kanalerna vill ha prenumeranter och tumme upp.
Citera
Idag, 16:08
Medlem
slagskotts avatar
Om man ser en bra eller dålig film, måste man då in på imdb för att skriva av sig då eller gäller detta fenomenet ljugtub?
Jag kommenterar otroligt sällan, om den som gjort videon vill att man kommenterar och ger en "like" då bara vägrar jag konsekvent
Citera
Idag, 16:15
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Hej,

YouTube får gärna ta tillbaka att man kan rösta ner videos också så kanske de blir lite bättre engagemang
Citera
Idag, 16:23
Medlem
RiMaXs avatar
Citat:
Hej,

Finns det ingen som gillar det du har lagt upp eller vad?
Citera
Idag, 16:25
Medlem
Citat:
Hej,

Gör bättre videos då? Du kanske göra dampiga videos som ingen orkar kolla på?
Citera
Idag, 16:33
Medlem
Du får väl ta till dig att det du lägger upp inte gillas. Om det nu inte är så att du har någon personlig fejd med någon som har lyckats hitta din youtubekanal då.
Citera
Idag, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiMaX
Finns det ingen som gillar det du har lagt upp eller vad?

Tyvärr så är det så även för mig.
Citera
Idag, 16:53
Medlem
godboys avatar
Varför ska man ens kommentera om det inte är något särskilt man vill förmedla? Youtube är typ samma sak som streamad TV. Sen att det sitter människor med blöja som blir ledsna för att folk inte kommenterar bryr jag mig inte det minsta om. Sen följer jag ett par specialsaker och då kan jag givets kommentera. Vidare så kollar jag inte på massa trams som 20 åringar lägger upp.
Citera
Idag, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TTONYY
Du får väl ta till dig att det du lägger upp inte gillas. Om det nu inte är så att du har någon personlig fejd med någon som har lyckats hitta din youtubekanal då.

Faktum är att alla som prenumererat på min kanal har gillat mitt innehåll men av någon skum anledning 90 procent kommentarer inte och inte heller kollar på? Lönt att subba då sabbar de som prenumererat helt enkelt för mig..
Citera
Idag, 16:56
Medlem
Citat:
Hej,

Citat:
Faktum är att alla som prenumererat på min kanal har gillat mitt innehåll men av någon skum anledning 90 procent kommentarer inte och inte heller kollar på? Lönt att subba då sabbar de som prenumererat helt enkelt för mig..

Du skriver helt obegripligt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in