2026-08-03, 06:10
Medlem
kirugumis avatar
Jag trodde vi skulle få se lite sköna träningsvloggar nu när han älskar att gymma?
Och vem har lurat i honom att han efter viktraset passar i linne, är det du Lisen?
Kan du inte be honom vara barbröstad i hängelsbyxor med ett hänge oknäppt också?
Citera
2026-08-03, 09:38
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Härlig familj.

Hur många syskon är dom i familjen?
Samt, helt plötsligt så blir hoten, lusen delade yr i chatten. Lite mer verkliga. Hela familjen verkar genomsyrad av kriminellt beteende.

Edit 2: Han är inte så smart. Sitter häktad med fulla restriktioner. Ändå skickar idioten med ett extra brev till sin flickvän som också blev dömd i samma mål.

Lisens syskon är:
Rodrigo Saldes Vargas
Claudio Saldes Vargas
Pamela Saldes Vargas
Citera
2026-08-03, 14:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Övergreppet i rättssak

Efter det att Rodrigo Saldes Vargas och Nelly Kesselfors hade blivit
frihetsberövade och belagda med restriktioner skickade Rodrigo Saldes Vargas
den 24 april 2026 ett brev till sin syster. I brevet skrev han bl.a. att han bad om
en tjänst: att systern skulle skicka ett brev till Nelly Kesselfors och säga till
henne att hon ska dö av ålderdom och inte för att hon pratat för mycket.

Försvaret har gjort gällande att den spanska meningen är ett slags
latinamerikanskt uttryckssätt som innebär att man inte ska lägga näsan i blöt
eller vara en skvallerkärring. Brevet stoppades av åklagaren och Nelly
Kesselfors har fått del av informationen först vid polisförhör den 5 juni 2026.
Försvaret har gjort gällande att det därför inte kan vara fråga om ett fullbordat
brott.

I brevet skickade Rodrigo Saldes Vargas också med ett brev som skulle skickas
vidare till Nelly Kesselfors. I det brevet har han skrivit bl.a. att hon ska ta det
lugnt och säga inga kommentarer som han har sagt, och något om att många
kan hålla sin mun nu för nu kan du bevisa att du är G. Det har emellertid inte
visats att detta har delgetts Nelly Kesselfors inom den i åtalet angivna tiden.

Härlig familj.

Hur många syskon är dom i familjen?
Samt, helt plötsligt så blir hoten, lusen delade ut i chatten. Lite mer verkliga. Hela familjen verkar genomsyrad av kriminellt beteende.

Edit 2: Han är inte så smart. Sitter häktad med fulla restriktioner. Ändå skickar idioten med ett extra brev till sin flickvän som också blev dömd i samma mål.
Hur ska Anjo hantera detta. Kommer han tvinga Lisen att säga upp kontakten med hänsyn till hur han uttryckt sig om andra.
Hur fungerar han som kan sitta och jäsa hos Roddans föräldrar i Spanien när de har en son som är dömt till ett förhållandevis långt fängelsestraff - det krockar ju rejält med han sk "värderingar" om vilka kontakter andra ska ha med misstänkta familjemedlemmar.

Men han gör väl som med skulder och allt annat .. duckar och blundar ..
Citera
2026-08-03, 19:29
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Jag trodde vi skulle få se lite sköna träningsvloggar nu när han älskar att gymma?
Och vem har lurat i honom att han efter viktraset passar i linne, är det du Lisen?
Kan du inte be honom vara barbröstad i hängelsbyxor med ett hänge oknäppt också?

Nu är Anjo igång med ännu en video där fetröven mjölkar Chrippa. Var det inte Anjo som satt med sina svettiga chipstuttar och deklarerade att han var så fruktansvärt trött på hela Chrippa-dramat? Märkligt hur den tröttheten tycks försvinna så fort visningarna börjar sina. När ingen vill titta på vloggar där fetröven lufsar runt i Spanien och umgås med dömda pedofiler och våldtäktsmän är det tydligen dags att förtala Chrippa igen.
Citera
2026-08-03, 19:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Nu är Anjo igång med ännu en video där fetröven mjölkar Chrippa. Var det inte Anjo som satt med sina svettiga chipstuttar och deklarerade att han var så fruktansvärt trött på hela Chrippa-dramat? Märkligt hur den tröttheten tycks försvinna så fort visningarna börjar sina. När ingen vill titta på vloggar där fetröven lufsar runt i Spanien och umgås med dömda pedofiler och våldtäktsmän är det tydligen dags att förtala Chrippa igen.

Jag tror han kollade på gårdagens stream hos skilleras och insåg att hans drag inte gick hem. Rask är snart igång han också
Citera
2026-08-03, 19:57
Medlem
knark-kungens avatar
Har han inte lärt sig vilket sänke Lisen är?

Finns väl knappt någon som frivilligt väljer att sitta och lyssna på henne, hon är en så otroligt färglös och tråkig människa.

Dom kan göra en video där dom pratar om vilken luffare hennes 50 åriga bror är som är kriminell men fortfarande bara en springis åt dom tyngre grabbarna.
Citera
2026-08-03, 20:17
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Har han inte lärt sig vilket sänke Lisen är?

Finns väl knappt någon som frivilligt väljer att sitta och lyssna på henne, hon är en så otroligt färglös och tråkig människa.

Dom kan göra en video där dom pratar om vilken luffare hennes 50 åriga bror är som är kriminell men fortfarande bara en springis åt dom tyngre grabbarna.
Totalt ointressant är hon, men det är ju Anjo med. Det enda intressanta med honom är att se hans hårfäste krypa bakåt i rekordfart.
Sen är det underligt att de efter 10 års förhållande måste fråga varandra ”Fösstå ru” efter varje mening. Eller tycker ni det låter orten?
Svara gärna när ni ändå är här Björlunds!
Allt Gott❤️
Citera
2026-08-03, 20:22
Medlem
Om ni nu ogillar det ni tittar på varför tittar ni ens på det? hävda er själva?.
Se något ni tycker är kul då men ni har väl inget bättre för er. Fast ni lär väl inte förstå detta heller.
Jag förstår mig verkligen inte på folk som er.
Jag älskar skräckfilmer så jag går ju inte sätter mig och ser en drama film och sen hatar filmen.
Citera
2026-08-03, 20:46
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freedom46
Om ni nu ogillar det ni tittar på varför tittar ni ens på det? hävda er själva?.
Se något ni tycker är kul då men ni har väl inget bättre för er. Fast ni lär väl inte förstå detta heller.
Jag älskar skräckfilmer så jag går ju inte sätter mig och ser en drama film och sen hatar filmen.
Bra idé! Alla borde börja titta bort och skita totalt i att medmänniskor blir utsatta för mobbning, förtal,karaktärsmord och regelrätta häxjakter.
Låt svinen härja bara. Underbar inställning!
Allt Gott❤️
Citera
2026-08-03, 20:52
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freedom46

Gäller inte det Anjo också? Han lägger en jäkla massa av sin tid på personer han av olika anledning inte tycker om, t.ex. Chrippa. Som du vet sitter Chrippa i fängelse så man kan inte heller skylla på att Anjo är tvungen att svara på något Chrippa sagt eller gjort.
Citera
2026-08-03, 20:56
Medlem
Har inte hängt med i allt vet Chrippa är i fängelse (förtjänat) och Anjo tydligen fortsätter prata om det fast velat gå vidare. Så förstår inte det heller.
Men går väl nerför alla deras kanaler nu.
Chrippa, Anjo, Clue news inte sett nått nytt finns ju väl nytt längre.
Men jag har inte hängt med i allt mer än så här jag är ny.

Menade bara jag ser u ju inte på Opera om jag gillar hårdrock. Eller kanske blandar bra.
Ja men ni fattar.
Senast redigerad av Freedom46 2026-08-03 kl. 20:58.
Citera
2026-08-03, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Bra idé! Alla borde börja titta bort och skita totalt i att medmänniskor blir utsatta för mobbning, förtal,karaktärsmord och regelrätta häxjakter.
Låt svinen härja bara. Underbar inställning!
Allt Gott❤️
Inte så jag menade jag fattar inte allt som hänt.
Menade bara jag ser inte på drama om jag älskar skräckfilmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in