Citat:
Ursprungligen postat av
Lindonn
Hej,
Så irriterande och otrevligt, att prenumerera på någon s youtube kanal och bara subscriba och parkera sitt nick utan att visa lite respekt typ se videos, kommentera... Alltså lika bra att de avslutar sin sub..
Dom kanske inte har något vettigt att bidra med? Många kanske subbar pga ämnet intresserar och informerar och därför endast kollar och lajkar då å då - många kanske rent av glömmer att dom ens subbat på sina clickbait-förslag dom får dagligen? Helt plötsligt dyker det upp "följare" på min insta som uppenbarligen är faktiska människor men jag har ingen jävla aning om varför dom börjat följa just mig - troligen lagt till mig genom clickbait från insta i sig.
Ett närliggande men annat problem är folk här på flb som ger blanka fan i att tacka för goda råd - trots att man själv skapat en trådjävel om att just goda råd önskas. Liknande förekommer även på youtube - nån skriver ett utförligt svar till någon å får svar tebax i stil med - "du, jag önskade faktiskt ett svar från SKAPAREN av kanalen" (när något sådant aldrig stod med i original-posten och personen förstår inte heller begreppet "öppet kommentarsfält" utan tror det är nån slags privat jävla konsultation den deltar i).
OM du pratar som du skriver så finns även en uppenbar förklaring där.