2026-07-30, 19:18
Medlem
Har 5mg kvar som jag ska dela upp idag och imorgon. Imorgon kväll (fredag) tar jag sista dosen.

Har påbörjat vitamin c protokollet.
Igår tog jag 1000mg varannan timme under hela dagen.
Idag tar jag 2500mg varannan timme under hela dagen.
Imorgon ska jag ta 5000-7500mg var tredje timme.

Kan gå 6-8h utan att tycka det är jobbigt nu? Vet inte om det är placebo och någon förhoppning om att c vitaminet ska hjälpa. När jag låg på 20-30mg/dag kunde jag börja känna att det blev små jobbigt redan efter 4h.
Citera
2026-07-31, 23:19
Medlem
Tagit typ max 2mg idag…. Avtändningen börjar komma. Svettas om jag ligger under täcket..: fryser in jag ligger utanför. Känner mig svag i hela kroppen, ingen aptit alls. Näsan rinner en del och ögonen oxå. Har inte ens gått 24h. Tog sista dosen för typ 2h sedan. Känns inte som de hjälpt nånting. Känns inte som c vitaminet hjälpt något heller, men kommer fortsätta mega dosera det bara för att. Är ju inte inne på den värsta avtändningen ännu, så kanske blir något mildare än förra gången förhoppningsvis. Men känns väldigt mörkt ut….

Har något testet pregabalin mot avtändning på denna?
Citera
2026-08-01, 16:07
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lingonsvenne
Tagit typ max 2mg idag…. Avtändningen börjar komma. Svettas om jag ligger under täcket..: fryser in jag ligger utanför. Känner mig svag i hela kroppen, ingen aptit alls. Näsan rinner en del och ögonen oxå. Har inte ens gått 24h. Tog sista dosen för typ 2h sedan. Känns inte som de hjälpt nånting. Känns inte som c vitaminet hjälpt något heller, men kommer fortsätta mega dosera det bara för att. Är ju inte inne på den värsta avtändningen ännu, så kanske blir något mildare än förra gången förhoppningsvis. Men känns väldigt mörkt ut….

Jag hörde om nån som testat. Som jag fattade det så hjälpte det. Men inte så jättebra kanske...
Citera
2026-08-02, 08:07
Medlem
Kämpa på, du klarar det. Gabapetin ska hjälpa, så jag antar att pregabalin gör det med. Det går nog att söka på flashback för någon doseringsguide.
Citera
2026-08-02, 14:17
Medlem
Citat:

hur går det med dig? Har det blivit något bättre?
Citera
2026-08-02, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gumbogummo
hur går det med dig? Har det blivit något bättre?

Ett rent helvete… inte sovit på 2 dygn. Benen värker, magen är fucked up, ingen aptit, de gånger jag lyckats slumra till 30-60 min, så har jag vaknat upp dyngsur. Ingen idé att försöka ta oxy eller någon annan opi mot avtändningen för det hjälper ett ett skit.

Fick redan avtändning i fredags, så hoppas det snart är över, men just nu känns det inte ljust…
Citera
2026-08-02, 16:12
Medlem
Citat:
Ett rent helvete… inte sovit på 2 dygn. Benen värker, magen är fucked up, ingen aptit, de gånger jag lyckats slumra till 30-60 min, så har jag vaknat upp dyngsur. Ingen idé att försöka ta oxy eller någon annan opi mot avtändningen för det hjälper ett ett skit.

Fick redan avtändning i fredags, så hoppas det snart är över, men just nu känns det inte ljust…
Jag lider med dig vännen, är 14 dagar fri nu så vet hur du känner dig. Dag 2 brukade vara värst för mig så du borde va över det värsta. Det är bara att hålla ut. Köp looperamid för magen, hjälper som fasiken. Helt sjukt hur fucked toleransen blir för andra opioder, slösade 80mg oxy på min förra at och hjälpte verkligen ingenting.
Citera
2026-08-02, 17:43
Medlem
Citat:

Håll i nu! Det lättar snart. 26e timmen började det lätta men det var fortfarande tungt! 10 dagar nu och energin är upp och ner och kemin i skallen är ur balans.
Men helt klart lugnt nu ! Du är snart där
Senast redigerad av Alfika 2026-08-02 kl. 17:45.
Citera
2026-08-02, 18:55
Medlem
Hur ofta kan man eg ta denna utan att få "avtändning". Tagit 5-7.5mg varje kväll en vecka nu. Sugen på att testa 10 nu men ska bort på arbetsresa mån-ons och vill inte vara kass.

Gillar knappt ens ruset när man tatt flera dagar på raken och köpte några få för speciella tillfällen. Ni hör väl vad bra det låter.
Citera
2026-08-02, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gumbogummo
Jag lider med dig vännen, är 14 dagar fri nu så vet hur du känner dig. Dag 2 brukade vara värst för mig så du borde va över det värsta. Det är bara att hålla ut. Köp looperamid för magen, hjälper som fasiken. Helt sjukt hur fucked toleransen blir för andra opioder, slösade 80mg oxy på min förra at och hjälpte verkligen ingenting.

Har slösat 60mg oxy oxå utan någon lindring. Sjukt hur stark mgm15 är… läskigt.
Men ja, bara bita i det sura äpplet, vi blev varnade för just denna..

Hur är det för dig nu? Kan du ta oxy och känna av det igen?
Citera
2026-08-02, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alfika
Håll i nu! Det lättar snart. 26e timmen började det lätta men det var fortfarande tungt! 10 dagar nu och energin är upp och ner och kemin i skallen är ur balans.
Men helt klart lugnt nu ! Du är snart där

Ja, jag klarar det, får hoppas på att det börjar vända snart….

Skönt att jag inte fått den konstanta frossan som förra gången jag gick av på denna.
Har du testat något annat efter som du känt av? Någon annan opi? Är livrädd att jag fuckat upp totalt och inte kommer känna av oxy på länge. Har det på recept mot min RLS.. den enda medicinen som funkar för mig. 10mg morgon och 10mg kväll för att kunna sova.. så hoppas verkligen dessa kommer hjälpa så småningom igen.
Citera
2026-08-02, 23:19
Medlem
Citat:
Har slösat 60mg oxy oxå utan någon lindring. Sjukt hur stark mgm15 är… läskigt.
Men ja, bara bita i det sura äpplet, vi blev varnade för just denna..

Hur är det för dig nu? Kan du ta oxy och känna av det igen?
Inte testat men funderar på att beställa och testa eller kanske borde vänta lite längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in