2026-09-17, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lent-eel
Du har givetvis rätt i att allt inte stått rätt till under uppväxten för alla tre bröder. Inte bara knepiga diagnosproblem, utan också oförmåga att hantera dessa på ett bra sätt.

Utifrån det jag sett på sociala medier, så verkar ju i alla fall ett par av syskonen vara rårasister, kriminella, pundare, anabolapumpande narcissister med noll konsekvenstänk, som har som enda mål i livet att synas? Antar att de aldrig haft en vuxen i sin närhet som sagt ifrån eller styrt dem rätt. Eller har jag fel?
Citera
2026-09-17, 20:12
Medlem
lent-eels avatar
"Någon" skriver det här om Jocke på Axels discord:

Han är inte psykopat eller har antisocial personlighetsstörning .. Snarare narcissist, borderline eller hysteronisk personlighetsstörning.
Jag var med i teamet med Belfrage och Fransson pā Hall när de gick igenom klientelt pä avdelningen - Jag var med i deras bedömningsmöten och fungerade som ogon pä golvet samt fick ge min input ... Jag är ingen utbildad expert mao .. men har erfarenhet av bedömningarna gällande just psykopati . Jocke har inte de kritier eller beteende som krävs för det - det är jag säker pả.
Eller känner mig säker pã ..

Det här citatet var det roligaste av den skit jag hittade bland de där skärmdumparna Joakim Lundell lagt upp på Google Drive

"Hysteronisk"

PS. Grattis på 60-årsdagen!!
Senast redigerad av lent-eel 2026-09-17 kl. 20:43.
Citera
2026-09-17, 20:50
Medlem
Jag har sagt flera gånger, men Jockiboi verkar inte förstå. Ju mer han eldar desto mer kommer det att brinna. Att hunden Anjo nu ska gå ut med en massa skit kommer göra saken ännu värre för Jockiboi. Hur mycket bränsle ska han ge innan han förstår meddelandet?
Citera
2026-09-17, 21:03
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannejunior96
Jag har sagt flera gånger, men Jockiboi verkar inte förstå. Ju mer han eldar desto mer kommer det att brinna. Att hunden Anjo nu ska gå ut med en massa skit kommer göra saken ännu värre för Jockiboi. Hur mycket bränsle ska han ge innan han förstår meddelandet?
Har jag förstått rätt om "massa skit" är gamla Instagram-stories som publicerats öppet för vem som helst att beskåda? Har jockeboi månne glömt bort hur han och hans hunddagis förföljt och trakasserat varenda person jockeboi hamnat i klinch med och/eller varit kär i? Jockeboi måste vara Sveriges sköraste människa.
Citera
2026-09-17, 21:05
Medlem
lent-eels avatar
Rask ska släppa en vidio ikväll om Jockibois hatare, läste jag i chatten.
Citera
2026-09-17, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Har jag förstått rätt om "massa skit" är gamla Instagram-stories som publicerats öppet för vem som helst att beskåda? Har jockeboi månne glömt bort hur han och hans hunddagis förföljt och trakasserat varenda person jockeboi hamnat i klinch med och/eller varit kär i? Jockeboi måste vara Sveriges sköraste människa.

Du har alldeles rätt, på flera punkter.
Jockiboi/Anjo läcker, som dom säger, storys från instagram och tiktok. Det korkade i uttrycket "läcker" är att allt redan visats öppet för vem som helst att se. Alltså ingen läcka där inte. Men läckor finns det 😄Men dom läckorna kommer presenteras av någon annan, om någon annan, än Anjo.
Till sist det absoluta självklara och mest kända. Ja, Jockiboi är Sveriges mest sköraste människa.
Citera
2026-09-17, 21:09
Medlem
Citat:
Rask ska släppa en vidio ikväll om Jockibois hatare, läste jag i chatten.

Han rapar bara upp vad han fått i sig från Anjos live. Det räcker oftast med att se dom första 5-10 minuterna, så har man sett hela videon, för resten loopar bara.
Citera
2026-09-17, 21:12
Medlem
lent-eels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannejunior96
Han rapar bara upp vad han fått i sig från Anjos live. Det räcker oftast med att se dom första 5-10 minuterna, så har man sett hela videon, för resten loopar bara.

Naj, det är inspelat redan innan, så man kan dra slutledningen att direktiv från chefen gick ut tidigare idag

Men annars är det samma skit gissar man
Citera
2026-09-17, 21:15
Medlem
abvs avatar
Citat:
Naj, det är inspelat redan innan, så man kan dra slutledningen att direktiv från chefen gick ut tidigare idag

Men annars är det samma skit gissar man
Gött att byfånen Carl-Lennart Rask äntligen är insläppt i värmen igen, då vet man att det är desperata tider. Hoppas han börjar supa så han blir kul igen.
Citera
2026-09-17, 21:17
Medlem
lent-eels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Gött att byfånen Carl-Lennart Rask äntligen är insläppt i värmen igen, då vet man att det är desperata tider. Hoppas han börjar supa så han blir kul igen.

Hahaha, asgarv.

Medvikt har videopremiär 21.45 också,
CHRIPPAS PROFETIA & JOCKES "KONTAKT"

https://www.youtube.com/watch?v=gy0NQZRj-og
Citera
2026-09-17, 22:07
Medlem
Är det verkligen positivt för Joakim att Anjo delar med sig av den här driven? Kan det vara så att Joakim har fått ett meddelande om nedläggning och att han nu istället vill att allt kommer ut så här?

Tycker inte det ser jättebra ut att dela med sig öppet hur man frenetiskt printar exakt allt och alla? Det finns prints i driven på helt vanliga kommentarer där personer skriver om hur han inte förtjänade att vinna kristallen? print på där något memekonto delat andras kommentar om deras bröllop? vissa är bara att någon delat en video ifrån medvikt? prints på massa olika tiktokkonton?

Är det här det som Joakim sprungit med till polisen och kallat för stalking? Jag undrar vem som är stalker jag när man ser allt det här...

Citera
2026-09-17, 22:31
Medlem
lent-eels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bystander20
Är det verkligen positivt för Joakim att Anjo delar med sig av den här driven? Kan det vara så att Joakim har fått ett meddelande om nedläggning och att han nu istället vill att allt kommer ut så här?

Tycker inte det ser jättebra ut att dela med sig öppet hur man frenetiskt printar exakt allt och alla? Det finns prints i driven på helt vanliga kommentarer där personer skriver om hur han inte förtjänade att vinna kristallen? print på där något memekonto delat andras kommentar om deras bröllop? vissa är bara att någon delat en video ifrån medvikt? prints på massa olika tiktokkonton?

Är det här det som Joakim sprungit med till polisen och kallat för stalking? Jag undrar vem som är stalker jag när man ser allt det här...

Det sas av Anjo att saker de skickat till polisen var borttaget, skulle ta den uppgiften för vad den är, men samtidigt är det inte så osannolikt att det undanhålls saker också, för det var mest skräp av det jag klickade på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in