Citat:
Ursprungligen postat av
Bakaxel
Du tycker inte det är lite magstarkt att skapa en skvallertråd om en person vars familj just sargats och dennes liv troligen aldrig kommer återgå till hur det var innan? Helt jävla empatistörd är du som dessutom kände till ryktet att det rör sig om Albin.
Sen är det även sjukt provocerande att den andre "komikern" Albin Olsson som hela youtube verkar nedlusat av, gick ut och dementerade att det var han som varit med om en olycka. Så gör man väl fan inte med lösa rykten? Men eftersom hela hans kanal verkar vara någon blandning av IJustWantToBeCool och Pontus Rasmusson, dvs. skräpvideos som fiskar views från barn. Så man kanske inte ska förvänta sig mer.
*För övrigt mycket kusligt att Albin och Nisse öppnar ett av de senaste poddavsnitten genom att skämta om att frugan är död.
Kan bara skriva under på det här. Jag är inte så känslig för mörk humor och liknande, Flashback är också ett forum med högt till tak och besöker man sidan får man vara beredd på det. Att starta en sådan här tråd om en person som precis förlorat ett av sina barn och fru i en olycka där han själv var iblandad och dessutom hans son skadades svårt säger en del om personen bakom kontot. Empatilösheten och gränslösheten är total.
*Det har jag missat, riktigt dåligt omen på den och visar om att man kanske inte bör skämta om allt.
Han var enligt Wikipedia en av programledarna i
Tankesmedjan i P3, det var väl ett ganska känt program? Även om jag inte är eller har varit någon P3 lyssnare så har man hört om programmet en hel del när det begav sig och även säkert lyssnat någon gång i bilen eller på jobbet.
Kafferepet har jag också hört nämnas då och då, även om jag själv aldrig lyssnat på det. Googlar mans å verkar podden dock inte varit så väldigt stor. Inte så extremt många följare på varken YouTube eller Instagram i.a.f.
Alla tankar till familjen och jag hoppas Albin och hans son kan gå vidare i livet trots denna tragedi. Även om det inte kommer kännas så för en lång tid framöver så finns det ett liv efter, även om det alltid kommer finnas ett före. Så om du läser det här Albin, ge inte upp. Var stark, för din sons och familjs skull. Oavsett hur mörka tankarna än kan bli.