Igår, 17:31
Medlem
NYZ367s avatar
Jag var 20 år redan 1984 men jag ville inte skrämma bort alla nittiotalister med en för mustig rubrik.

Förra veckan såg jag en tjej på ICA som jag var ihop med för länge sedan, hon såg fortfarande skaplig ut jag kände något bra när jag såg henne.
I dag mötte jag en kvinna en annan som var extremt snygg och också min flickvän en kort tid för att senare försöka att bli modell i Frankrike. Hon såg förjävlig ut i dag 1 aug 2026.
Detta fick mig att tänka på åldrande

Dessa kvinnor har jag bara haft korta relationer med några månader men vi har bra koll när det gäller varandra, vi möttes oftast via jobbet eller krogen förr i världen.

Jag är en person som hatar att hälsa på ex som jag inte sett på 30år.

Nu till frågorna. Känner någon igen känslan när någon man har idealiserat i många år ser ut som en tjockis som lever på cola och pizza år senare?

Eller en person som inte var något extra i högstadiet/ gymnasiet men år senare ser nästan oförändrad ut och genom det set bra ut för att vara 50år?
Citera
Igår, 17:42
Medlem
NYZ367s avatar
Jag har varit gift 2 gånger och har tre barn, dom här exen har jag sett åldras och jag med dom. Men kvinnor som var riktigt snygga som har rasat totalt är det det mest spännande enligt mig man har inte sett dom på 30år. Just nu är det populärt att låta Ai visa före och efter 24år gammal då och nu 48 år gammal.
Citera
Igår, 17:55
Medlem
AnonymHingsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NYZ367
Jag var 20 år redan 1984 men jag ville inte skrämma bort alla nittiotalister med en för mustig rubrik.

Förra veckan såg jag en tjej på ICA som jag var ihop med för länge sedan, hon såg fortfarande skaplig ut jag kände något bra när jag såg henne.
I dag mötte jag en kvinna en annan som var extremt snygg och också min flickvän en kort tid för att senare försöka att bli modell i Frankrike. Hon såg förjävlig ut i dag 1 aug 2026.

Dessa kvinnor har jag bara haft korta relationer med några månader men vi har bra koll när det gäller varandra, vi möttes oftast via jobbet eller krogen förr i världen.

Nu till frågorna. Känner någon igen känslan när någon man har idealiserat i många år ser ut som en tjockis som lever på cola och pizza år senare?

Eller en person som inte var något extra i högstadiet/ gymnasiet men år senare ser nästan oförändrad ut och genom det set bra ut för att vara 50år?
Vem träffar ett ex man inte sett på 30 år? Låter som en story du runkat ihop nu
Citera
Igår, 17:57
Medlem
Längden på texten kanske inte riktigt motiverade innehållet, men ja – folk åldras väldigt olika. Genetik spelar roll, men livsstil brukar göra större skillnad än många vill erkänna. Det är nog hela förklaringen.
Citera
Igår, 17:59
Medlem
Jag skulle lätt och ledigt kunna knulla de jag knullade för 30 år sen, även om de försöker dölja nåt vid fiskdisken, som TS's gamla tant. Möjligheterna blir inte direkt fler med åren....
Citera
Igår, 18:01
Medlem
NYZ367s avatar
Frågar man någon som är 15 år yngre än mig så tror dom att jag är 50 -55 år?

Jag har aldrig umgåtts med crack personer, faktum är att yttre faktorer och livsstil påverkar så mycket.

Jag får allvarliga soleksem så jag har varit extremt lite i solen. Många i min generation rökte från 15års ålder och slutade först för 10år sedan. Det är sånt som är förödande.
Citera
Igår, 18:07
Medlem
NYZ367s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tosstenpoposten
Jag skulle lätt och ledigt kunna knulla de jag knullade för 30 år sen, även om de försöker dölja nåt vid fiskdisken, som TS's gamla tant. Möjligheterna blir inte direkt fler med åren....

Det är det som är så jävla synd kroppen tar stryk hela tiden varje dag man lever.
Det syns inte på utsidan, sjukdomar som diabetes, högt blodtryck och artos sabbar så mycket av livs kvaliteten.
Citera
Igår, 18:14
Medlem
Citat:
Det är det som är så jävla synd kroppen tar stryk hela tiden varje dag man lever.
Det syns inte på utsidan, sjukdomar som diabetes, högt blodtryck och artos sabbar så mycket av livs kvaliteten.
Det är en ren jävla plåga. Man önskar att samlagen var klara på 4 sekunder nu, som i yngre dagar.
Citera
Igår, 19:11
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:

Det du beskriver är det värsta i livet, det som får en att vilja dö och slippa bli gammal.

Alltså att som man se hur en kvinna ser ut i hennes bästa ålder (15-25 år), och sen se hur hon åldras och blir "kärringafierad" så att säga. Hon kommer se helt annorlunda ut när hon är 40-45 år gammal och sen när hon är över 50 år så kommer hon se fruktansvärd ut. Oattraktiv. Och när hon blir en riktig kärring över 65 år, så blir man direkt äcklad av att se på henne som man. Man vill ju spy när man ser gamla tanter.

Att då bara tänka tanken att en sådan äcklig kvinna var sexuellt väldigt attraktiv för 40 eller 30 år sen får en att rysa.

Det får en att hata detta livet riktigt mycket och se fram emot döden.

Min pappa hade en flickvän när hon var i 20 års åldern och han visade mig bilder på hur hon såg ut då. Riktigt snygg och attraktiv. Efter flera år av letande hittade han hette på Facebook och nu ser hon ut som en riktig kärring. Fruktansvärt.

När man tänker efter på hur åldrandet ser ut är det väldigt svårt att förstå hur folk kan gilla detta livet. Detta livet är ju helt meningslöst och värdelöst. Om du inte är religiös och inte tror på något liv efter döden så blir ju detta livet helt meningslöst.
Citera
Igår, 19:13
Medlem
NYZ367s avatar
2003 var jag 39år

År 2003 satt jag i en sportbar och två brudar födda på 70-talet som körde shots en Tisdag. Jag anslöt och när baren stängde hängde jag med dom hem.

Det som var förvånande var att när jag knullade den korta (1.65) Sade hon
- Kan du gå till min kompis och ligga "lite" med henne också hon fyller år vi firade henne i dag?
Med vajande ståkuk knackade jag på hennes sovrums dörr och utan ett ord knullade jag henne med. Den lilla tjejen var mitt mål så jag gick tillbaka och lade satsen i henne.

Såna här grejer saknar man i dag som 62 åring
Citera
Igår, 19:17
Medlem
NYZ367s avatar
Jag var ihop med en av de snyggaste från trean i Gymnasiet 1987 jag var mycket äldre. 2024 såg jag henne med rullator och jag gissar på att hennes höfter var kass?
Det var inte så längesedan jag snackade med en kille som sade.

-Jag och frugan bodde grannar med XXXXXX på 90 -talet, fan vad snygg hon var. Har du fortfarande kontakt med henne?
Ingen Aning vi gjorde slut 1990 jag ville inte skvallra.

Åldern är en BITCH
Senast redigerad av NYZ367 Igår kl. 19:24.
Citera
Igår, 19:36
Medlem
OlofJohanssonSvins avatar
Citat:
År 2003 satt jag i en sportbar och två brudar födda på 70-talet som körde shots en Tisdag. Jag anslöt och när baren stängde hängde jag med dom hem.

Det som var förvånande var att när jag knullade den korta (1.65) Sade hon
- Kan du gå till min kompis och ligga "lite" med henne också hon fyller år vi firade henne i dag?
Med vajande ståkuk knackade jag på hennes sovrums dörr och utan ett ord knullade jag henne med. Den lilla tjejen var mitt mål så jag gick tillbaka och lade satsen i henne.

Såna här grejer saknar man i dag som 62 åring

Är du Jesus?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här