Citat:
Ursprungligen postat av
Bilderberg78
Du ser .du är redan på rätt väg nu. Fortsätt äga situationen och ditt liv.inte de tolv stegen man kan gå i ett rum innan man måste vända och ta tolv tillbaka igen. Ta alla stegen i din egen riktning, då blir du fri
från vad andra anser man ska göra när man mår som sämst.
Jag förstår att jag har ett allvarligt problem och att jag behöver sluta upp med min livsstil innan det slutar riktigt illa. Det är ett under att inte gjort det tidigare, men trots att jag förstår detta så har jag insett att jag har någon typ av självskadebeteende där jag utsätter mig själv för allvarliga risker som kan inböra farliga situationer, extrema mängder droger eller blandningar och bara allmänt idiotiska situationer där jag undermedvetet känner att jag nästan vill att något ska gå väldigt illa. Och därför sätter jag mig i dessa situationer och utsätter mig själv för sånt här. Det är självklart inte en ursäkt och inte anledningen till varför jag lever som jag gör men det är definitivt en del av problemet och jag har funderat länge och mycket på varför det är så här, och vad jag själv kan göra utan professionell hjälp för att styra ifrån detta typ av beteende. För det är verkligen inte normalt det fattar jag också och varför i helvete gör jag det till ens undrar jag verkligen. Låter extremt dumt och löjligt inser jag men jag kan inte bry mig mindre av folk tycker och tänker om mig jag bara skriver vad jag tänker just nu.