2026-08-01, 00:34
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanGarner
Jävlat vilket fattigt liv du verkar leva. Sitter hemma och trycker i källaren, jävla fegis.

Marocko är ett fantastiskt resmål, god mat, fin arkitektur och bra shopping. Såklart mycket fattigdom som i alla utvecklingsländer. Väldigt moderat muslimskt land, inte alls islamistiskt som tex Saudiarabien.

Jag har varit i Marocko, men för ganska länge sedan. En skithåla. Missade du nyheten för ca tio år sedan om den norska och danska tjejen som blev kulturberikade. Jag tycker du ska flytta dit, din jävla rasförrädare.
Citera
2026-08-01, 00:35
Medlem
när vita under århundraden har utvunnit varenda öre värdefull sten och olja från afrikas marker är det bara en tidsfråga tills detta skulle hända
Citera
2026-08-01, 00:36
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korpen2000
Det är ju faktiskt en verklig tanke. Det går ju bara spekulera hur det hade varit om inte Israel fanns eller låg någon helt annanstans. Jag tror ju inte att alla muslimer vill se vår undergång och ta över våra länder. Men samtidigt så talar ju Koranen om död hit och dit och världsherravälde med Islam som motorn i samhället. Många muslimer ser koranen och dess ord som lag och lever sitt liv kring den (inte alla). Men där finns tillräckligt av muslimer i Europa som skulle kunna göra extrem skada. Att de har vapen verkar vara mer regel än undantag. Skulle inte förvåna mig om det fanns fler illegala vapen i händer på invandrare i Sverige än vår hela samlade jägarkår.

Finns två miljarder muslimer. Om jag minns rätt så kan åtminstone är ca en procent extremister. Dvs 20 miljoner. Räcker långt för att skapa elände.
Citera
2026-08-01, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Planerad destruktion. Kan det bli tydligare?
snarare oplanerat. hur fasen skulle man trott att björnen hade tillslut slitit av armen efter provoceringen. "invasionen" är allt förtjänat
Citera
2026-08-01, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Planerad destruktion. Kan det bli tydligare?

Planerad av vem? hur har man organiserat den här operationen?, med pengar? hade det då inte varit lätt att hitta upphovsmännen, Som jag förstår det fick personer som frågade "flyktingarna" om varför dom "förflyttade" sig hade dom inget svar, Hur har man organiserat detta utan ekonomiska incentivs/drivkrafter och om man gjort detta med ekonomiska medel borde det inte vara lätt upptäckt? av reportrar tänker jag mig.

Jag är intresserad av en ren praktisk skäl, få detta gjort verkar för mig svår gjort, hur motivera man människorna, om det inte är monetärt så förstår jag inte hur det är gjort och vill lära mig.

Återigen om det inte är pengar hur har man fått tillstånd detta??.
Citera
2026-08-01, 00:40
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swer99
Vad läser du för skitmedia egentligen? Tusentals människor i t.ex Marrakesh och Casablanca, med hemvist utanför Afrika, motbevisar dina fabler. Men sitt du fega rädda mongo i dina föräldrars källare och sprid skitsnack, sjuka rasist-incel.

Synd att du inte hänger med i nyheterna. Det är nästan tio år sedan två nordiska tjejer fick halsarna avsågade med en slö brödkniv i Atlasbergen. Givetvis är det säkrare i städer, men landsbygden är ett IS-fäste.

Dessutom "flyttar" folk från Marocko, 60'000 åt gången tydligen, så inte ens de verkar trivas i sin skithåla till land.
Senast redigerad av Wotan 2026-08-01 kl. 01:00.
Citera
2026-08-01, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Finns två miljarder muslimer. Om jag minns rätt så kan åtminstone är ca en procent extremister. Dvs 20 miljoner. Räcker långt för att skapa elände.
HAHAHAH. är det här en "trust me bro" moment elle vadå?

https://www.csmonitor.com/World/Security-Watch/terrorism-security/2015/0113/How-many-Muslim-extremists-are-there-Just-the-facts-please

"at-risk" och "de-facto" är två olika ord. försök bättre nästa gång gubben lilla
Citera
2026-08-01, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tmyceuiz7
när vita under århundraden har utvunnit varenda öre värdefull sten och olja från afrikas marker är det bara en tidsfråga tills detta skulle hända
Om inte vita hade utvunnit dem hade de legat kvar där än. Och för evigt. Händer inte mycket där…
Citera
2026-08-01, 00:50
Medlem
Arbetarbroders avatar
Det förmodligen värsta jag har sett under dagen samt gårdagen utav invasionen av Ceuta är hur kaosblattar löpte amok utför en gata och knivhögg en Spanjor tillsynes helt på måfå. Har letat som fan efter länken men kan inte hitta den tyvärr.

Sen, att se skräckslagna småbarnspappor som berättar om hur deras unga döttrar gömmer sig från kaoset och laglösheten inomhus och hur de planerar att fly kaoset till ett säkrare ställe, med bilder på deras trapphus och Nordafrikanska män går omkring med stora plankor, sånt går under skinnet på en måste jag erkänna, och är onekligen peak mångkultur…

De sägs att en specifik andel kaosblattar har återvänt till sitt tragiska försök att bygga ett land, även känt som Marocko men många håller sig kvar fortfarande på spanska sidan av gränsen.

Detta är väl en småsak i det stora hela men kaosblattar äter mat precis som människor, eller ja, typ iallafall, givetvis inte helt som hederligt folk, dvs där man arbetar och betalar för brödfödan.
Polis fick bevaka livsmedelsbutik från ’hungriga’ asylsökande på jakt efter ett bättre liv i Europa som typ Miljöpartiet hade valt att kalla det. Länken till 𝐗 nedan visar den delen.

https://x.com/visegrad24/status/2083168989715243281
🇪🇸 In Ceuta, grocery stores are being fenced off and guarded by police because hundreds of hungry migrants are waiting for a chance to loot them.
Citat:
Ursprungligen postat av Singoallaa
Fy fan.

Bilder på när de skiter öppet på gatorna.
De är fan samma lika oberoende vad för skitigt hörn av den här planeten de krupit fram ifrån. Skita på olämpliga ställen är väl vad Indier är kända för ungefär men här var det troligen marockaner som tog sig friheten att bajsa på gatan. Fyfan vad trött man blir på deras beteende alltså.
Jag är väldigt stolt över att vara svensk och att vi inte beter oss som primitiva vildar. Sen ska de kanske påminnas att inte alla är Marockaner som kommit olagligt över gränsen, det är en hel del ’Sub Saharan Afrikaner’ som är det politiskt korrekta ordet för negrer, också på plats i Ceuta enligt vad jag har hört.

(OT men min mobil fick spelet när jag skrev inlägget och klippte in samma text om och om igen flera gånger, har läst igenom det två ggr nu och raderat allt som var dubbelt. Om jag missade något och det är dubbel text i denna posten så ber jag om ursäkt för mitt misstag.)

ᴾᵉᵃᶜᵉ ⁿ ᴸᵒᵛᵉ ✌🏼 ❤️
Citera
2026-08-01, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ab-lingonskalle
Det är helt orimligt att Spanien äger städer i Marocko proper. På en helt annan kontinent.

Det kommer tas tillbaka förr eller senare.

Kolonialism i sin renaste form.
Nix, är du korkad? Spanien äger väl inga städer i Marocko?
Citera
2026-08-01, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missouri
Nix, är du korkad? Spanien äger väl inga städer i Marocko?

Spanien har fortfarande två städer ( båda enklaver) i Nordafrika, Ceuta och Melilla, som ligger på Marockos kust. De har tillhört Spanien i flera hundra år. Marocko anser att de borde tillhöra Marocko, medan Spanien ser dem som en självklar del av landet. Frågan är en återkommande källa till spänningar mellan länderna.
Citera
2026-08-01, 01:02
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tmyceuiz7

Vem började? Kartago anföll Rom, Persien anföll Grekland, muslimer tog Jerusalem, Turkar tog Konstantinopel och muslimsmuts ockuperade Spanien i 700 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in