Citat:
Ursprungligen postat av
EAGLEofGOLD
Mellan 170 cm - 174 cm är Måns Petter Albert, allt annat finns enbart i dina sjuka fantasier.
Ser att Ciara tydligen träffat en Man, måste kännas skönt för denna vackra, kvinnliga, smäckra, skönhet till henne!
Dvs slippa ha en kort, konstant otrogen, (ev fd missbrukare) till sin andra hälft.
Men det tyckte ni ju redan förra året då MZ exfru träffade kameramannen då var det så fantastiskt och han skulle bli en förebild för barnen mm mm mm. Men det varade uppenbarligen inte länge och den stackars mannen/killen var tvungen att ta en paus från sociala medier efter att ha umgåtts med henne.
Där det inledningsvis östes ut bilder från honom men även från henne. Sedan tvärdog allt och vad man kan se finns inga bilder kvar på henne inte på hans sida i alla fall inte ens de som var jobb relaterade. Vi får väl se hur det går nu kanske för tidigt att ropa Hej ännu.
Kom att tänka på en annan sak angående den trasiga poolen som tillhör MZ hus i England där Ciara huserar. Där tyckte vissa att det typ var MZ ansvar att fixa detta, jag undrar bara varför?
Hade inte den äldsta sonens pappa kunnat hjälpa till med detta då jag misstänker att även hans son kommer att bada i poolen?
Eftersom Ciara verkade helt handfallen att kunna fixa detta.
Men det är ju bra nu har de
enligt ER en biologisk pappa och en nybliven
bonuspappa också enligt ER i England så då får man väl förutsätta att poolen aldrig mer kommer att stå still.
Eller är problemet att den händiga pappan bor i Sverige och de andra kanske har tummen mitt i handen?
Antar att det var den här nya mannen som enligt Rikskrim08 i tråden tog ett så stort ansvar för MZ och CJ söner, det roliga var att just då var de inte ens på plats. Men det kommer väl fler tillfällen.
Och Ciara verkar ju inte ha förmågan att varken fixa detta eller hyra bil eller bostad i Sverige trots hög inkomst och ett språk som talas världen runt.