2026-07-31, 19:32
Medlem
Jag håller helt med om att den nya pojkvännen passar CJ väldigt bra. Han ger intrycket av en person som ramlat från ett träd direkt ner i en hink med tatueringsfärg och inte kunde ta sig ur hinken... men CJ älskar tatueringar... bingo.....tiden får utvisa hur ekonomiskt kapabel killen är att försörja sin flickvän. ​​De andra männen stannade inte länge efter MZ... Fakta är hårda... att underhålla ett omdesignat ansikte med botox och fillers innebär injektioner varannan-varannan månad... och någon måste betala för det.
Citera
2026-07-31, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
Jag håller helt med om att den nya pojkvännen passar CJ väldigt bra. Han ger intrycket av en person som ramlat från ett träd direkt ner i en hink med tatueringsfärg och inte kunde ta sig ur hinken... men CJ älskar tatueringar... bingo.....tiden får utvisa hur ekonomiskt kapabel killen är att försörja sin flickvän. ​​De andra männen stannade inte länge efter MZ... Fakta är hårda... att underhålla ett omdesignat ansikte med botox och fillers innebär injektioner varannan-varannan månad... och någon måste betala för det.

Hon betalar ju för det själv. Eller du är ett klassiskt misogynt fan av MZ som tror att bara män har lön år 2026?
Vadå "andra männen", hon har väl för fan dejtat för skojsskull i sin rebound-period.
Varför skulle hon vara seriös med första bästa efter ett långt helvetets-äktenskap med en narcissist?
Hon var singel och har flirtat lite, haft lite kul.
Inget som säger att hon tänker gifta sig med denna, de är väl attraherade av varandra.
Jag är glad för att pinglan med stort P har lite trevligt med riktiga män .
Citera
2026-07-31, 20:15
Medlem
I en CJ-tråd uppgav en användare att en utfrågning kommer att hållas i Storbritannien i slutet av augusti angående frågan: vilken domstol, brittisk eller svensk, anses behörig i skilsmässo- och bodelningsärenden. Jag anser att denna information också bör rapporteras här eftersom den gäller MZ. Jag vet förstås inte om informationen stämmer eller inte....om så är fallet är det verkligen oerhört sorgligt att MZ fortfarande inte är officiellt skild eftersom CJ skjuter upp saker och ting och inte vill genomföra det hon frivilligt kom överens om 2019 i äktenskapsförordet.....Det som är betydelsefullt är att detta är det första rättsfallet där CJ:s beslut och avsikter kommer att ifrågasättas... till exempel: vilseledde CJ MZ 2019 genom att skriva på ett äktenskapsförord ​​som hon redan visste att hon inte skulle hedra... till exempel: CJ begär ogiltigförklaring av äktenskapsförordet eftersom hon vill ha mycket mer pengar till underhåll, då betyder det att CJ ljög för svensk domstol förra året att hon tjänar 100 000 pund om året och att hon kan ta hand om barnen... till exempel: hur kommer engelsk domstol att reagera på att CJ dolde sin inkomst under hela sitt äktenskap med MZ, köpte ett hus till sig själv, medan MZ ekonomiskt tog hand om hela familjen, och nu begär CJ ogiltigförklaring av äktenskapsförordet för att fortsätta ta pengar från MZ.....och så ...det är verkligen synd att informationen från utfrågningen sannolikt inte kommer att vara tillgänglig för allmänheten.
Citera
2026-07-31, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Hon betalar ju för det själv. Eller du är ett klassiskt misogynt fan av MZ som tror att bara män har lön år 2026?

Jag är glad för att pinglan med stort P har lite trevligt med riktiga män .
Hur är man kvinnofientlig för att man inser att hennes inkomst (vilken ingen förnekat) går till personlig "fasadrenovering" snarare än barn och hushåll i övrigt?
Inlägget ovan är en bra påminnelse🔝

Hon framstår INTE direkt som en pingla med stort P, nej.
Citera
2026-07-31, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Mellan 170 cm - 174 cm är Måns Petter Albert, allt annat finns enbart i dina sjuka fantasier.

Ser att Ciara tydligen träffat en Man, måste kännas skönt
för denna vackra, kvinnliga, smäckra, skönhet till henne!
Dvs slippa ha en kort, konstant otrogen, (ev fd missbrukare) till sin andra hälft.

Men det tyckte ni ju redan förra året då MZ exfru träffade kameramannen då var det så fantastiskt och han skulle bli en förebild för barnen mm mm mm. Men det varade uppenbarligen inte länge och den stackars mannen/killen var tvungen att ta en paus från sociala medier efter att ha umgåtts med henne.

Där det inledningsvis östes ut bilder från honom men även från henne. Sedan tvärdog allt och vad man kan se finns inga bilder kvar på henne inte på hans sida i alla fall inte ens de som var jobb relaterade. Vi får väl se hur det går nu kanske för tidigt att ropa Hej ännu.

Kom att tänka på en annan sak angående den trasiga poolen som tillhör MZ hus i England där Ciara huserar. Där tyckte vissa att det typ var MZ ansvar att fixa detta, jag undrar bara varför?

Hade inte den äldsta sonens pappa kunnat hjälpa till med detta då jag misstänker att även hans son kommer att bada i poolen?

Eftersom Ciara verkade helt handfallen att kunna fixa detta.

Men det är ju bra nu har de enligt ER en biologisk pappa och en nybliven bonuspappa också enligt ER i England så då får man väl förutsätta att poolen aldrig mer kommer att stå still.

Eller är problemet att den händiga pappan bor i Sverige och de andra kanske har tummen mitt i handen?

Antar att det var den här nya mannen som enligt Rikskrim08 i tråden tog ett så stort ansvar för MZ och CJ söner, det roliga var att just då var de inte ens på plats. Men det kommer väl fler tillfällen.

Och Ciara verkar ju inte ha förmågan att varken fixa detta eller hyra bil eller bostad i Sverige trots hög inkomst och ett språk som talas världen runt.
Citera
2026-07-31, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Mellan 170 cm - 174 cm är Måns Petter Albert, allt annat finns enbart i dina sjuka fantasier.

Ser att Ciara tydligen träffat en Man, måste kännas skönt för denna vackra, kvinnliga, smäckra, skönhet till henne!
Dvs slippa ha en kort, konstant otrogen, (ev fd missbrukare) till sin andra hälft.
Hon valde väl själv? Det var väl ingen som tvingade henne under pistolhot att leva med denna man och dessutom bära hans barn. Två stycken.
9 år är lång tid. Hon måste ha varit väldigt lycklig och nöjd med tillvaron i alla fall i 7 år.
Sedan knakade det rejält och de skulle skiljas. Men sedan kom hon efter MZ och ville göra ett nytt försök ändå.
Försök inte inbilla någon att hon varit kidnappad i 9 år! Tvärtom, hon har levt gott och tryggt på MZ.s inkomster.
Först nu har hon upptäckt att barn kostar? Det kanske säger något om hur skyddat hon levt i äktenskapet.
Med barnflicka/hushållerska och inte ett bekymmer för hushållsräkningar.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-08-01 kl. 00:03.
Citera
2026-07-31, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Hur är man kvinnofientlig för att man inser att hennes inkomst (vilken ingen förnekat) går till personlig "fasadrenovering" snarare än barn och hushåll i övrigt?
Inlägget ovan är en bra påminnelse🔝

Hon framstår INTE direkt som en pingla med stort P, nej.

För att hon betalar en massa annat i ett hushåll såklart. Väldigt många kvinnor bekostar (tyvärr) fillers. Jag vet studenter som gör det, och ingen av dem har någon "man som bekostar det". Det var ett misogynt antagande från dig.
Hon har nog den mest avundsvärda kroppen jag sett och hon har ett unikt och vackert utseende, böla vidare över det du.
Citera
2026-08-01, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Varför köpte han då en transa? Okidock, jag fattar. Han hade klänning, smink och var extra feminim.
Om han varit otrogen alls, så var det isåfall med en transexuell kvinna.
Inte någon manlig transvestit som ni medvetet desinformerar om, gång på gång....
Om han nu var kändisen som INTE KÖPT sex enligt polisen.
Citera
2026-08-01, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Hon valde väl själv? Det var väl ingen som tvingade henne under pistolhot att leva med denna man och dessutom bära hans barn. Två stycken.
9 år är lång tid. Hon måste ha varit väldigt lycklig och nöjd med tillvaron i alla fall i 7 år.
Sedan knakade det rejält och de skulle skiljas. Men sedan kom hon efter MZ och ville göra ett nytt försök ändå. Försök inte inbilla någon att hon varit kidnappad i 9 år! Tvärtom hon har levt gott och tryggt på MZ.s inkomster.
Först nu har hon upptäckt att barn kostar? Det kanske säger något om hur skyddat hon levt i äktenskapet.
Med barnflicka/hushållerska och inte ett bekymmer för hushållsräkningar.

Menar du att du tror att alla äktenskap är lyckliga?
Varför måste hon ha varit nöjd och lycklig med Måns missbruk och otrohet?
Det är HON SJÄLV som slängde ut Måns och begärde skilsmässa.
Och försörjer sig och barnen uppenbarligen utmärkt själv.
Citera
2026-08-01, 00:05
Medlem
Citat:
För att hon betalar en massa annat i ett hushåll såklart. Väldigt många kvinnor bekostar (tyvärr) fillers. Jag vet studenter som gör det, och ingen av dem har någon "man som bekostar det". Det var ett misogynt antagande från dig.
Hon har nog den mest avundsvärda kroppen jag sett och hon har ett unikt och vackert utseende, böla vidare över det du.

Vad exakt betalade hon i hushållet med MZ? Då han stod för ALLT typ vilket också framkom i rättegången.

Smaken är ju som sagt olika men jag och även många andra tycker att hon har manliga drag och typ ser androgyn ut. Men det finns säkert många som gillar det också.
Citera
2026-08-01, 00:07
Medlem
Citat:
Vad snackar du om?
Hon betalade i princip INGET annat i hushållet och det är vad jag påpekade.
Har aldrig sagt att någon man bekostade hennes utseendefixering utan påpekade bara att eftersom mannen ifråga fick betala allt annat så räckte det till fillers.

Vilket är det misogyna antagandet från mig? Att du lärt dig ett nytt ord som du slänger likt kappan för vinden? Upplys mig?

Du får tycka vad du vill om hennes kropp - själv undanhåller jag mig från att i detalj bedöma kvinnors kroppar.
Citera
2026-08-01, 00:24
Medlem
Citat:
Menar du att du tror att alla äktenskap är lyckliga?
Varför måste hon ha varit nöjd och lycklig med Måns missbruk och otrohet?
Det är HON SJÄLV som slängde ut Måns och begärde skilsmässa.
Och försörjer sig och barnen uppenbarligen utmärkt själv.

Ok varför vill hon då ogiltigförklara äktenskapsförordet som hon tillsammans med MZ själv skrivit på av fri vilja?

Handlar det inte om att pengar gör människan girig (vissa i alla fall)?

Undrar om hon gjorde likadant med hennes förstföddes sons pappa? Men det kanske var så att det inte fanns några pengar att del av? Tur för honom som slapp allt detta som MZ tvingas gå igenom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in