2026-07-30, 21:04
Medlem
Silltunnas avatar
Jag gör mycket mer perversa sker ihop med tillfälliga partners än vad jag skulle göra med min fru.
Citera
2026-07-30, 21:10
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bingo!
Jag har bara slickat röven på en enda person, och det är min frus. Det är grymt sexigt och det känns naturlig, bland det bästa jag vet! Helst ska hon inte ens vara nyduschad, om du förstår vad jag menar.

När jag var yngre så slickade jag inte ens kvinnornas kön innan vi hade knullat typ 10 gånger. Då har man fått en uppfattning om vad det är för typ, vill jag åtminstone inbilla mig.
Förstår vad du menar. Det ska vara lite dirty men inte efter en tvådagarsvandring i Abisko. Hur som helst, en tunga i analen är kärlek på riktigt
Citera
2026-07-30, 22:21
Medlem
Kysser bara min fru, annars inget direkt som avviker.
Citera
2026-07-31, 02:59
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juniebugs
Finns det saker ni bara gör med en partner, men inte med t.ex. en dejt eller en kk? Om ni ligger med ett ex gör ni samma saker som när ni var tillsammans eller har något förändrats?

Ja, eftersom alla inte vill göra allt. Man måste ju prata om saker innan man gör dem. Anar man att partnern inte gillar allt man själv gillar, så är det ingen ide att ens föreslå det.

Annars nej.

Ditt synsätt är ovanligt. De flesta tjejer är tvärtom, i det fasta förhållandet vill de ha puss och gull bara, men när de träffar någon vid sidan om, det är då man vill kunna få utlopp för de där kinky sakerna som man längtar efter.

Du behöver hitta dig själv mer, och jobba bort dina hämningar och hangups.
Citera
2026-07-31, 08:19
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
De flesta tjejer är tvärtom, i det fasta förhållandet vill de ha puss och gull bara, men när de träffar någon vid sidan om, det är då man vill kunna få utlopp för de där kinky sakerna som man längtar efter.

Min egen erfarenhet är inte så, utan tvärtom i långa förhållanden som kvinnor vågat - över tid - prova nya saker och upptäcka att de gillar det och sedan utöva utan skam.
Citera
2026-07-31, 10:12
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Min egen erfarenhet är inte så, utan tvärtom i långa förhållanden som kvinnor vågat - över tid - prova nya saker och upptäcka att de gillar det och sedan utöva utan skam.

Den effekten finns också att tjejer generellt provar nya saker i livet allteftersom.

Men jag uppfattade det som att hon frågade om huruvida hurpass vilda saker man gör skiljer utifrån huruvida partnern är fast eller tillfällig. Vilket jag uppfattar som en annan fråga.
Citera
2026-07-31, 10:24
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Den effekten finns också att tjejer generellt provar nya saker i livet allteftersom.

Ja, det kan ju vara en effekt av det också naturligtvis.

Citat:
Men jag uppfattade det som att hon frågade om huruvida hurpass vilda saker man gör skiljer utifrån huruvida partnern är fast eller tillfällig.

Ja, precis. Min egen erfarenhet är att vissa saker, som exempelvis analsex som nämndes i trådstarten, ofta kräver mer tid och förtroende, och är mer sällsynt vid en tillfällig partner.
Citera
2026-07-31, 10:28
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ja, precis. Min egen erfarenhet är att vissa saker, som exempelvis analsex som nämndes i trådstarten, ofta kräver mer tid och förtroende, och är mer sällsynt vid en tillfällig partner.

Det beror nog snarare på hurpass erfaren partnern är eller framstår som. Och att man är pålitlig och drama free såklart. Jag har inte sällan varit med om att tjejer, även såna som jag träffar kortvarigt, har bett mig om att få testa saker som de aldrig gjort förut.

Jag håller med om att man hamnar i säng med flyktingen Muhammed så ber man inte honom att ta ens analoskuld (om man inte är nypåtänd på tjack möjligtvis).
Citera
2026-07-31, 10:35
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Det beror nog snarare på hurpass erfaren partnern är eller framstår som.

Drygt självförhärligande ™ eller inte så tror jag likväl att den stora majoriteten av kvinnor som har utövat analsex inte gjorde det första gången med ett one-night-stand.
Citera
2026-07-31, 19:17
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Drygt självförhärligande ™ eller inte så tror jag likväl att den stora majoriteten av kvinnor som har utövat analsex inte gjorde det första gången med ett one-night-stand.

Vad gäller one night stand förstår jag inte grejen. Om man haft sex och båda gillade det, varför skulle man då inte vilja ha någon repris? Och då blir det ju inte "one night" längre. Jag har nästan aldrig haft ett ligg som bara skedde en gång - man blir ju KK isåfall.
Citera
2026-07-31, 19:23
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Vad gäller one night stand förstår jag inte grejen. Om man haft sex och båda gillade det, varför skulle man då inte vilja ha någon repris? Och då blir det ju inte "one night" längre. Jag har nästan aldrig haft ett ligg som bara skedde en gång - man blir ju KK isåfall.

Jaha? Jag förstår inte riktigt din poäng i kontexten.
Citera
2026-07-31, 19:27
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Jaha? Jag förstår inte riktigt din poäng i kontexten.

Kontexten är att eftersom själva fenomenet one night stands tyder på att killen knullar dåligt (det är därför han försvinner med svansen mellan benen och inte vill träffas igen), så skulle det förklara varför tjejen inte får förtroende för honom. Han har alltså inte det som krävs för att tjejen ska lita på honom när det gäller att lära sig något nytt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in