2026-07-31, 15:52
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Så vadå?

Det är inget bevis.
Tappade du argumenten iom fjuttiga onliners?

Oh, btw... jag skrev även:
"Hans historik säger mig att han inte har alla hönsen hemma, besatt av roadkills och även att döda djur.

För övrigt anser jag att han är äcklig och borde föregå med gott exempel än att bada i avföring.
Lika kocko då som nu."

BJÖRNUNGE
Ett björnkadaver dök upp i Manhattans Central Park 2014 - ett mysterium fram till 2024.
Kennedy såg en död björn på vägen, bestämde sig för att lägga kadaveret i skåpbilen med avsikt "att flå den och äta köttet".

Men Kennedy hade redan befintliga resplaner och ”ville inte lämna den döda björnen i sin bil”.
Så då ”planterade han den i parken med en gammal cykel” eftersom den skulle ”passa in i en berättelse om en serie cykelolyckor i staden”.

TVÄTTBJÖRNSPENIS
I sin biografi om ”RFK Jr.: The Fall and Rise” beskrev journalisten Isabel Vincent att Kennedy ”skryter med att ha skurit av penisen från en död tvättbjörn som han hittade vid sidan av en motorväg, medan hans barn väntade i bilen”.
Det är då ur hans egna anteckningar mellan 1999 and 2001.
https://theweek.com/politics/rfk-animals-whale-raccoon-worm-dog-mice-bear

ROADKILL COLLECTOR
Carole Radziwill – änka efter Anthony, som var brorson till Jackie Kennedy, hans faster:
"Han brukade ständigt plocka upp sådant från vägen och lägga det i sin minivan, och ibland glömde han bort det".
"Det kunde ligga en skunk under sätet, till exempel. Hans minivan luktade alltid död."
RFK skröt 2024 om att han hade en "frys full" av djurorgan.

KYCKLINGAR OCH RÅTTUNGAR I MIXERN
Caroline Kennedy beskrev i ett brev
till kongressen vid nomineringsprocessen att
hennes kusin ”tyckte om att visa upp hur han lade kyckling- och mössungar i mixern för att mata sina hökar” då han gick på collage.
Reaktionen var ofta en ”pervers scen av förtvivlan och våld” och beskrev ett ”maktspel gentemot dem som tvingas titta på” som vittnar om att RFKjr är en ”fruktansvärd hanterare av fåglar."

VALKADAVER
Kennedy körde till platsen för en död val och ”skar av valens huvud” med en motorsåg och ”satte sedan fast den med gummilinor på taket på familjens minibuss för den fem timmar långa resan tillbaka till Mount Kisco”.
”Varje gång vi gasade på motorvägen strömmade valsaft in i bilrutorna”, sa dottern Kick.
"Vi hade plastpåsar över huvudet med hål utklippta för munnen, och folk på motorvägen visade fingret åt oss, men för oss var det bara vardagsmat."
https://www.google.com/amp/s/www.indiatoday.in/amp/world/us-news/story/donald-trump-cabinet-health-secretary-robert-f-kennedy-jr-rfk-whale-head-chainsawed-cut-off-racoon-o rgan-us-2897641-2026-04-18

RÅTTÄTARE
Han var på forsränningstur i Peru 1974. Han hade svår dysenteri men det bekom honom inte.
"Men han fortsatte att äta konstiga saker – ytterligare en av hans utmaningar. Vid ett tillfälle var vi hemma hos någon bonde och kokt råtta serverades till middag. Bobby åt den. Inte nog med det, han satt där med ett konstigt leende och drog sedan ut ett av ögat ur råttans huvud och åt det också."
(Ur boken "The Kennedys: An American drama")
Senast redigerad av develi 2026-07-31 kl. 16:20.
Citera
2026-07-31, 15:54
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Tappade du argumenten iom fjuttiga onliners?

Oh, btw... jag skrev även:
"Hans historik säger mig att han inte har alla hönsen hemma, besatt av roadkills och även att döda djur.

För övrigt anser jag att han är äcklig och borde föregå med gott exempel än att bada i avföring.
Lika kocko då som nu."

BJÖRNUNGE
Ett björnkadaver dök upp i Manhattans Central Park 2014 - ett mysterium fram till 2024.
Kennedy såg en död björn på vägen, bestämde sig för att lägga kadaveret i skåpbilen med avsikt "att flå den och äta köttet".

Men Kennedy hade redan befintliga resplaner och ”ville inte lämna den döda björnen i sin bil”.
Så då ”planterade han den i parken med en gammal cykel” eftersom den skulle ”passa in i en berättelse om en serie cykelolyckor i staden”.

TVÄTTBJÖRNSPENIS
I sin biografi om ”RFK Jr.: The Fall and Rise” beskrev journalisten Isabel Vincent att Kennedy ”skryter med att ha skurit av penisen från en död tvättbjörn som han hittade vid sidan av en motorväg, medan hans barn väntade i bilen”.
Det är då ur hans egna anteckningar mellan 1999 and 2001.
https://theweek.com/politics/rfk-animals-whale-raccoon-worm-dog-mice-bear

ROADKILL COLLECTOR
Carole Radziwill – änka efter Anthony, som var brorson till Jackie Kennedy, hans faster:
"Han brukade ständigt plocka upp sådant från vägen och lägga det i sin minivan, och ibland glömde han bort det".
"Det kunde ligga en skunk under sätet, till exempel. Hans minivan luktade alltid död."
RFK skröt 2024 om att han hade en "frys full" av djurorgan.

KYCKLINGAR OCH RÅTTUNGAR I MIXERN
hennes kusin ”tyckte om att visa upp hur han lade kyckling- och mössungar i mixern för att mata sina hökar” då han gick på collage.
Reaktionen var ofta en ”pervers scen av förtvivlan och våld” och beskrev ett beskriver ett ”maktspel gentemot dem som tvingas titta på” som vittnar om att RFKjr är en ”fruktansvärd hanterare av fåglar."

VALKADAVER
Kennedy körde till platsen för en död val och ”skar av valens huvud” med en motorsåg och ”satte sedan fast den med gummilinor på taket på familjens minibuss för den fem timmar långa resan tillbaka till Mount Kisco”.
”Varje gång vi gasade på motorvägen strömmade valsaft in i bilrutorna”, sa dottern Kick.
"Vi hade plastpåsar över huvudet med hål utklippta för munnen, och folk på motorvägen visade fingret åt oss, men för oss var det bara vardagsmat."
https://www.google.com/amp/s/www.indiatoday.in/amp/world/us-news/story/donald-trump-cabinet-health-secretary-robert-f-kennedy-jr-rfk-whale-head-chainsawed-cut-off-racoon-o rgan-us-2897641-2026-04-18

RÅTTÄTARE
Han var på forsränningstur i Peru 1974. Han hade svår dysenteri men det bekom honom inte.
"Men han fortsatte att äta konstiga saker – ytterligare en av hans utmaningar. Vid ett tillfälle var vi hemma hos någon bonde och kokt råtta serverades till middag. Bobby åt den. Inte nog med det, han satt där med ett konstigt leende och drog sedan ut ett av ögat ur råttans huvud och åt det också."
(Ur boken "The Kennedys: An American drama")
Allt du har är karaktärsattacker.

Du har absolut ingenting av egentlig substans.

Du låter bara AI göra någon lista för dig istället för att faktiskt läsa och lyssna på vad han faktiskt gör.
Citera
2026-07-31, 15:57
Medlem
develis avatar
Citat:
Allt du har är karaktärsattacker.

Du har absolut ingenting av egentlig substans.
Det har helt klart en värde om RFKjr som hälsominister dvs hans mönster kring vad han äter, hur han "forskar" som wannabe-veterinär och även plågar djur.

Speciellt när han badar i avföring 2025.
Citat:
Du låter bara AI göra någon lista för dig istället för att faktiskt läsa och lyssna på vad han faktiskt gör
Det var inte AI.
Jag länkade till källorna.
Citera
2026-07-31, 16:01
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Det har helt klart en värde om RFKjr som hälsominister dvs hans mönster kring hur han "forskar" som wannabe-veterinär och även plågar djur.

Speciellt när han badar i avföring 2025.
Inte har du något att säga om initiativen för regenerativ agrikultur som hela världen kan använda sig av för att rädda jordbruksmarker som dör ut.

Utan du bara harvar något om att han knullat en björn eller fistat en val elle vad man nu skriver om honom.

Du har heller ingen kritik mot det system som begick massmord med exempelvis oxy.

Känns det verkligen som du gör ett seriöst engagemang här? Känner du inte att dessa problem är för viktiga för att bete sig på det här viset?
Citera
2026-07-31, 16:07
Medlem
develis avatar
Citat:
Inte har du något att säga om initiativen för regenerativ agrikultur som hela världen kan använda sig av för att rädda jordbruksmarker som dör ut.

Utan du bara harvar något om att han knullat en björn eller fistat en val elle vad man nu skriver om honom.

Du har heller ingen kritik mot det system som begick massmord med exempelvis oxy.

Känns det verkligen som du gör ett seriöst engagemang här? Känner du inte att dessa problem är för viktiga för att bete sig på det här viset?
Nej. Jag har inget att annat att säga än att den outbildade knäppgöken inte klarar av relevanta prioriteringar.

Jag är ytterst seriös.

Matlagningsprogram, kroniska sjukdomar, "regenerativ agrikultur" - när barn dör akut i USA?
Citat:
Det var inte på hans CV som påminner mer om Jeffrey Dahmer.

Nåt du kan berätta om?
Citera
2026-07-31, 16:11
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Nej. Jag har inget att annat att säga än att den outbildade knäppgöken inte klarar av relevanta prioriteringar.

Jag är ytterst seriös.

Matlagningsprogram, kroniska sjukdomar, "regenerativ agrikultur" - när barn dör akut i USA?

Det var inte på hans CV som påminner mer om Jeffrey Dahmer.

Nåt du kan berätta om,
Tyvärr så kan jag inte se det här som ett seriöst svar.

Hans CV är fyllt med att miljörättsaktivism som advokat.

Du har en helt förvrängd bild om människan.
Citera
2026-07-31, 16:13
Medlem
develis avatar
Citat:
Tyvärr så kan jag inte se det här som ett seriöst svar.

Hans CV är fyllt med att miljörättsaktivism som advokat.

Du har en helt förvrängd bild om människan.
Miljörättsaktivisten som plågar djur.
Citera
2026-07-31, 16:16
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Miljörättsaktivisten som plågar djur.
$289 Million Roundup Cancer Verdict Shows That Juries Are Listening

Dewayne “Lee” Johnson, a public-school groundskeeper from outside of San Francisco, used the ubiquitous weedkiller Roundup as part of his job and later developed non-Hodgkin lymphoma. In 2018, he ended up being the first person to win against Monsanto in the fight to hold the company accountable for allegedly knowing for years that Roundup was a carcinogen. One of his attorneys was Robert F. Kennedy, Jr., who helped secure a $289 million jury verdict for Johnson.

Som du ser är han rätt människa för att rensa ut korruption inom hälsoväsendet.

Har du kollat upp hans bakgrund alls utom vad som står under någon rubrik på en hitpiece?
Citera
2026-07-31, 16:19
Medlem
develis avatar
Citat:
$289 Million Roundup Cancer Verdict Shows That Juries Are Listening

Dewayne “Lee” Johnson, a public-school groundskeeper from outside of San Francisco, used the ubiquitous weedkiller Roundup as part of his job and later developed non-Hodgkin lymphoma. In 2018, he ended up being the first person to win against Monsanto in the fight to hold the company accountable for allegedly knowing for years that Roundup was a carcinogen. One of his attorneys was Robert F. Kennedy, Jr., who helped secure a $289 million jury verdict for Johnson.

Som du ser är han rätt människa för att rensa ut korruption inom hälsoväsendet.
Rensa på. Under tiden dör barn. Ett väl så relevant dilemma att inte förbise när det kommer till prioriteringar.
Citat:
Har du kollat upp hans bakgrund alls utom vad som står under någon rubrik på en hitpiece?
Jämfört med detta menar du och hans miljöaktivism?

Caroline Kennedy beskrev i ett brev till kongressen vid nomineringsprocessen att hennes kusin ”tyckte om att visa upp hur han lade kyckling- och mössungar i mixern för att mata sina hökar” då han gick på collage.

Reaktionen var ofta en ”pervers scen av förtvivlan och våld” och beskrev ett ”maktspel gentemot dem som tvingas titta på” som vittnar om att RFKjr är en ”fruktansvärd hanterare av fåglar."
Senast redigerad av develi 2026-07-31 kl. 16:21.
Citera
2026-07-31, 16:25
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Rensa på. Under tiden dör barn. Ett väl så relevant dilemma att inte förbise när det kommer till prioriteringar.

Jämfört med detta menar du?

Reaktionen var ofta en ”pervers scen av förtvivlan och våld” och beskrev ett beskriver ett ”maktspel gentemot dem som tvingas titta på” som vittnar om att RFKjr är en ”fruktansvärd hanterare av fåglar."
Igen, helt substanslöst inlägg.

det är som någon kvällsblaska.

Vad är det för fel med att ge mat till sitt husdjur?

Förstår du att om jordbruksmarkerna dör ut så är det ett hot mot organiserat mänskligt liv? Dessa tiotals biljarder av dollar som kroniska sjukdomar kommer orsaka om inget görs åt dem, vart ska dom pengarna komma om man återgår till same old same old?

Ifall det här är nivån du håller under seriösa argumentationer bör du gå tillbaka till skolan du utbilda dig till och kräva att de betalar dig det du tog ut i CSN för det här duger verkligen inte.
Citera
2026-07-31, 16:42
Medlem
develis avatar
Citat:
Igen, helt substanslöst inlägg.

det är som någon kvällsblaska.

Vad är det för fel med att ge mat till sitt husdjur?

Förstår du att om jordbruksmarkerna dör ut så är det ett hot mot organiserat mänskligt liv? Dessa tiotals biljarder av dollar som kroniska sjukdomar kommer orsaka om inget görs åt dem, vart ska dom pengarna komma om man återgår till same old same old?

Ifall det här är nivån du håller under seriösa argumentationer bör du gå tillbaka till skolan du utbilda dig till och kräva att de betalar dig det du tog ut i CSN för det här duger verkligen inte.
Fullt av substans.
Om inte djurplågeri och att barn dör är relevant så vet jag inte vad som skulle toppa?

Du är ju så oförstående att jag inte beundrar RFKjr likt dig.
Nu har jag gett dig svar.
En som har en historik att samla på kadaver, plågar djur och innehar den ytterst seriösa posten;
En medicinskt outbildad konspirationsteoretiker som badar i E-coli och inte har rätt prio;

imponerar inte på mig.
Citera
2026-07-31, 16:44
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Fullt av substans.
Om inte djurplågeri och att barn dör är relevant så vet jag inte vad som skulle toppa?

Du är ju så oförstående att jag inte beundrar RFKjr likt dig.
Nu har jag gett dig svar.
En som har en historik att samla på kadaver, plågar djur och innehar den ytterst seriösa posten;
En medicinskt outbildad konspirationsteoretiker som badar i E-coli och inte har rätt prio;

imponerar inte på mig.
Ah, vad sorgligt att läsa.

Att sikta in sig på de kroniska sjukdomar och ursprunget för maten vi äter är otroligt viktig.

Det ansvaret har försummats till bristningsgränsen. Du har huvudet i sanden om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in