2026-07-31, 13:18
Medlem
Den nya dlc:n Cost of hope, släpps den 20 augusti

https://www.youtube.com/watch?v=XGG-Okh7NDw
Citera
2026-07-31, 14:16
Medlem
tomatlarss avatar
har de löst alla tekniska problem i det här spelet nu så det är värt att köpa och spela?
Citera
2026-08-04, 21:34
Medlem
Lila_Lejons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomatlars
har de löst alla tekniska problem i det här spelet nu så det är värt att köpa och spela?
Det finns buggar, men det har självklart blivit otroligt mycket bättre med tiden. Och ja, det är klart värt att spela men har du inte lirat det hade jag väntat tills de släppt DLC:et istället.
Citera
2026-08-05, 13:54
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomatlars

Ett par timmars moddning och det är fantastiskt.
Citera
2026-08-10, 21:27
Medlem
carminaburanas avatar
Det som är trist är att fienderna suger och exploring suger. samma karta som i de andra spelen och samma tråkiga fiender i princip. astrist..
Citera
2026-08-20, 17:27
Medlem
Suck, inte enbart ett tillägg av dlc:n, men en totalnedladdning av hela spelet om igen, för att ersätta filer med den nya uppdateringen av spelet och dlc:n på 130 GB. Mindre roligt att ladda ned!!!
Citera
2026-08-20, 17:58
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Det som är trist är att fienderna suger och exploring suger. samma karta som i de andra spelen och samma tråkiga fiender i princip. astrist..
Visst det är mycke copy paste men det jag fann mest tråkigt är allt springande fram o tillbaka, sprang typ 40-50 gånger mellan punkt A och punkt B, inga fiender eller nånting sånt bara springa behövs mer fast-travel.
Citera
2026-08-20, 21:29
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Visst det är mycke copy paste men det jag fann mest tråkigt är allt springande fram o tillbaka, sprang typ 40-50 gånger mellan punkt A och punkt B, inga fiender eller nånting sånt bara springa behövs mer fast-travel.

precis skritrist, talker 1 var mitt favvospel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in