2026-07-31, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Han är proportionerlig. Både ben, armar och hals är korta.
Han är söt, du behöver inte vara orolig.
Han har ju fått Ladies iaf.
Men han ser megaliten ut i jämförelse med alla de exemplen. Ciara passade han ihop med proportionerligt eftersom hon är så Petite.

Nej, gud bevare mig. Hela svenska folket skulle nog ha varit lyckliga om MZ hade fortsatt med fantastiska Marie Serneholt. De var ett otroligt vackert par, och jag tror även MZ har tänkt den tanken några gånger under åren.

Han uttalade väl det också i Masked Singer några gånger: ”Fantastiska Marie Serneholt”.

Ciara hånade väl mest honom genom hela deras förhållande på olika sätt, vilket är ganska motbjudande enligt mig. Man behandlar helt enkelt inte någon man älskar på det sättet.
Citera
2026-07-31, 02:13
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Ja håller med om att jag upplever Ciara som manhaftig ganska mycket dessutom.

Ja. Hon kan ta hand om sig själv. Elaka M kan inte haft mycket att hämta där...
Citera
2026-07-31, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Ja. Hon kan ta hand om sig själv. Elaka M kan inte haft mycket att hämta där...

Nej det förstår jag, om MZ inte har, han kanske önskade sig en kvinnlig partner.
Citera
2026-07-31, 02:39
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Nej det förstår jag, om MZ inte har, han kanske önskade sig en kvinnlig partner.

Som gick igång på ladd-laddade sessions
Citera
2026-07-31, 02:41
Medlem
Citat:
Varför köpte han då en transa? Okidock, jag fattar. Han hade klänning, smink och var extra feminim.
Senast redigerad av Vipan 2026-07-31 kl. 02:46.
Citera
2026-07-31, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Tror ev du tänker på någon annan.
Ciara kan nog närmast beskrivas som manhaftig - vilket normalt anses vara motsatsen till petite.

Citat:
Ja håller med om att jag upplever Ciara som manhaftig ganska mycket dessutom.
Det var nog det MånsPetter föll för. Nu när vi känner till hans preferenser så verkar det otroligt logiskt. Ni som har total koll, förekom det strap-on i deras samliv? Man kan nästan ana det.
Citera
2026-07-31, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det var nog det MånsPetter föll för. Nu när vi känner till hans preferenser så verkar det otroligt logiskt. Ni som har total koll, förekom det strap-on i deras samliv? Man kan nästan ana det.

Ciara har iaf skaffat sig en riktig man nu ser jag. Testestoronmässig uppgradering från Måns Petter Pyssling.
Definitivt snyggare. Han är säkert trevligare också för han ser inte så falskt skenhelig ut som narcissister alltid gör.
Citera
2026-07-31, 11:12
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Ciara har iaf skaffat sig en riktig man nu ser jag. Testestoronmässig uppgradering från Måns Petter Pyssling.
Definitivt snyggare. Han är säkert trevligare också för han ser inte så falskt skenhelig ut som narcissister alltid gör.
En bonuspappa alltså?
Då har ungarna tre pappor.
Citera
2026-07-31, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
En bonuspappa alltså?

Det kan man verkligen kalla bonus. Många får ju nöja sig med en under hela livet.
Citera
2026-07-31, 14:19
Medlem
Citat:
En bonuspappa alltså?
En av dom är ett vrak och tyr sig till sin egen pappa. En som köper vingård till sin lille påg.
Senast redigerad av Vipan 2026-07-31 kl. 14:23.
Citera
2026-07-31, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
En av dom är ett vrak och tyr sig till sin egen pappa. En som köper vingård till sin lille påg.

Frågan är om han köpte den åt Månsan eller åt sig själv för att ha som reservboende för någon i släkten, vilket just nu råkar vara Månsan. Det ger sig väl när skilsmässan är klar om några år och vi ser om fastigheten skänks eller säljs och i så fall till vem.
Citera
2026-07-31, 15:25
Medlem
Citat:
En bonuspappa alltså?

Knappast. Om man precis börjat dejta handlar det om att dejta. Att EVENTUELLT bli en bonusförälder kommer långt senare som ett aktivt val OM de dejtande blir sambos.
Annars skulle alla Måns dejtat under sitt äktenskap räknas som 5000 bonusmammor som kommit och gått.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in