2021-02-24, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av papi.f
Alla heros är fred to play tlll 20 mars tror jag det är. 30 dagar från blizzcon iaf

Citat:
Free

Konstigt att de inte ens nämnde det under Blizzcon, kul att testa lite nya heroes när man är en ny spelare.
Citera
2021-02-27, 19:26
Medlem
papi.fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varian
Konstigt att de inte ens nämnde det under Blizzcon, kul att testa lite nya heroes när man är en ny spelare.
Ja. Passa på att grinda loot och guld
Btw känns det här spelet inte dött någonstans. Hittar ju games hur fort som helst
Citera
2021-02-28, 20:11
Medlem
Citat:
Ja. Passa på att grinda loot och guld
Btw känns det här spelet inte dött någonstans. Hittar ju games hur fort som helst

Jättebra för att prova heroes för att veta vilka man ska köpa! Deathwing för 15000 lär jag inte ha råd med så jag får passa på att prova honom nu.
Citera
2021-03-01, 06:14
Medlem
papi.fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varian
Jättebra för att prova heroes för att veta vilka man ska köpa! Deathwing för 15000 lär jag inte ha råd med så jag får passa på att prova honom nu.
Hehe du kommer ha råd om du grindar på. Dra upp så många heros du kan till Lvl 5 så får du ju 500 guld för varje eller vad det nu är.
Men han är riktig rolig att spela. Har 10k guld nu och han är den enda jag saknar så blir att köpa han så fort jag har 15k
Citera
2021-03-03, 16:57
Avstängd
Halloween2s avatar
Rolig patch idag, LiLi är ett monster nu. 105k damage och 104k healing på towers of doom efter 20min.

Nu testa nya tracer
Citera
2021-03-04, 03:26
Medlem
papi.fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Rolig patch idag, LiLi är ett monster nu. 105k damage och 104k healing på towers of doom efter 20min.

Nu testa nya tracer
Vilken build körde du? Full serpant?
Citera
2022-07-10, 12:13
Medlem
E157s avatar
Ingen överraskning, spelet har varit på "life support" i några år men nu är det officiellt.

Men, alla spelare som loggar in under nästa vecka får en sällsynt tröstmount... Tack, jag känner mig så uppskattad och speciell.

https://news.blizzard.com/en-us/heroes-of-the-storm/23820714/heroes-of-the-storm-update-july-8-2022
Citera
2022-07-10, 15:27
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E157
Ingen överraskning, spelet har varit på "life support" i några år men nu är det officiellt.

Men, alla spelare som loggar in under nästa vecka får en sällsynt tröstmount... Tack, jag känner mig så uppskattad och speciell.

https://news.blizzard.com/en-us/heroes-of-the-storm/23820714/heroes-of-the-storm-update-july-8-2022

Tråkigt men man visste att detta skulle hända... Finns ju så många hjältar man kunde gjort.
Citera
2026-04-17, 17:41
Medlem
Hots har börjat rampa upp takten på uppdateringar igen och dom har tillochmed släppt nya mechanics (pinnacle quests) reworkat hjältar och tagit tillbaka haunted mines. Håller blizzard på att återuppliva Hots?
Citera
2026-07-30, 22:25
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xxCoolestKidxx
Hots har börjat rampa upp takten på uppdateringar igen och dom har tillochmed släppt nya mechanics (pinnacle quests) reworkat hjältar och tagit tillbaka haunted mines. Håller blizzard på att återuppliva Hots?
Vore trevligt om så vore fallet. Hots blev ospelbart efter att de drog ner det till maintenance. Man kunde köa i quick play i flera timmar innan match. Matchmaking fungerade inte alls senast jag provade.
Citera
2026-08-02, 20:25
Avslutad
Asså kan någon säga mig en sak.
ÄR spelet dött men ändå att servarna får vara kvar eller är det så att spelet i allra högsta grad har utvecklarnas uppmärksamhet och man kan spela det utan att det blir repetition?
Funderar på att testa spelet men det verkar vara övergivet på nåt sätt.
Citera
2026-08-09, 01:25
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deletedhottie
Asså kan någon säga mig en sak.
ÄR spelet dött men ändå att servarna får vara kvar eller är det så att spelet i allra högsta grad har utvecklarnas uppmärksamhet och man kan spela det utan att det blir repetition?
Funderar på att testa spelet men det verkar vara övergivet på nåt sätt.
Man kan lugnt säga att Blizzard gick miste om en bra deal med tanke på att icefrog gick till dem först innan DotA2 utvecklades av Valve. Blizzard tackade nej med hänvisning till att de redan var under utveckling av ett eget spel. Det är detta som beskrivs i TS, när tråden hette "Blizzard Dota".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in