2026-07-30, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrWin
Vi borde utöka festligheterna med ytterligare två veckor; en för extremt feta människor och en för de som lider av intellektuell funktionsnedsättning. Det här är två grupper som också bör lyftas fram.

Tänk er att få titta tre tåg istället för bara en. Pride tåget bör förstås vara kvar. Men att därutöver få titta på andra grupper som tågar genom stan skulle förlänga feststämningen i Stockholm till tre veckor istället för en.
Sluta, lägg bara ner, så inga dåliga frön i idioters hjärnor
Citera
2026-07-30, 18:06
Medlem
J.Doessons avatar
Ja dom går under mänskliga rättigheterna som alla andra. Förutom i länder där dom får ta en flygtur från taken. Men där vågar dom inte strida för sina rättigheter. Pride.. En politisk sekt rörelse för att skapa osämja mellan grupper. Ett oenat folk är lätta att styra. Skulle alla bli enade, så blir vi farliga för makt eliten.

Så tror jag att det är iaf.
Citera
2026-07-30, 18:07
Medlem
1335991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lavsduns
Pridemänniskorna har alla rättigheter som finns( inga skyldigheter verkar det som). De är omhuldade och hyllade, men det räcker inte, nu ska de ha en egen narcissistisk vecka bara för sig själva. Jesus!
Vita heteromän har byggt upp vårt civiliserad samhälle med sitt teknikkunnande och ingejörskonst ändå knuffas de ner i källaren och beskrivs som ett ”problem”!!! Och med ” toxisk manlighet”. Ändå klagar de inte, finner sig, jag hoppas de förstår sitt värde för mänskligheten.
Pride kan vi vara utan. Dårar med konstig hårfärg.
Kvinnokollektivet har lagt beslag på resten av veckorna av året.

Varför bara män???
Borde ju inkl även kvinnor.
Citera
2026-07-30, 18:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusminhund
Helt ärligt brydde jag mig inte så mycket för jag skulle ut och äta och dricka något gott.

Då förstår jag inte riktigt varför du från första början frågade vad som fanns att diskutera och kallade någon för gnällig. Om du själv inte hade någon större tanke kring ämnet, utan mest råkade se en parad och gick vidare för att äta och dricka, så förstår jag inte riktigt vad det var du tror du ville ge dig på att försöka bemöta i den här tråden eller i någon diskussion här på forumet sen i öht?

Att bara avfärda någon som gnällig visar mer på att du är mest reaktiv här inne eftersom du blint ger dig in i en diskussion utan att ens kunna förstå ett argument.
Senast redigerad av Kanonen56 2026-07-30 kl. 18:12.
Citera
2026-07-30, 18:10
Medlem
Zeusminhunds avatar
Citat:
Pridemänniskorna har alla rättigheter som finns( inga skyldigheter verkar det som). De är omhuldade och hyllade, men det räcker inte, nu ska de ha en egen narcissistisk vecka bara för sig själva. Jesus!
Vita heteromän har byggt upp vårt civiliserad samhälle med sitt teknikkunnande och ingejörskonst ändå knuffas de ner i källaren och beskrivs som ett ”problem”!!! Och med ” toxisk manlighet”. Ändå klagar de inte, finner sig, jag hoppas de förstår sitt värde för mänskligheten.

Såg att du är över 70 år inga relationer och knulla får du tydligen inte heller så du verkar bara avundsjuk på folk som vill har roligt en bitter gubbe med andra ord.
Citera
2026-07-30, 18:12
Medlem
Zeusminhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonen56
å förstår jag inte riktigt varför du från första början frågade vad som fanns att diskutera och kallade någon för gnällig. Om du själv inte hade någon större tanke kring ämnet, utan mest råkade se en parad och gick vidare för att äta och dricka, så förstår jag inte riktigt vad det var du tror du ville ge dig på att försöka bemöta i den här tråden eller i någon diskussion här på forumet sen i öht?

Det finns Prideparader i hela lander och du ska skita i vilka trådar jag väljer att skriva i.
Citera
2026-07-30, 18:14
Avstängd
Citat:
Det finns Prideparader i hela lander och du ska skita i vilka trådar jag väljer att skriva i.

Fast kan du skriva någonstans där du framstår vara lite mindre hjärndöd? Vill folk dig något så kommer de fråga dig om input. Fast med tanke på din hastighet här i tråden så lär det ju aldrig någonsin ens ske..

Och det är lite med dina argument som det är med Prideparaden.. Något vi människor med normal intelligens ej skall behöva höra på och se...🖕🏻
Senast redigerad av Kanonen56 2026-07-30 kl. 18:25.
Citera
2026-07-30, 18:26
Medlem
FNLSs avatar
Finns inget utom lathet som hindrar dig att skapa en sådan vecka
Citat:
Citera
2026-07-30, 18:33
Medlem
Citat:
Såg att du är över 70 år inga relationer och knulla får du tydligen inte heller så du verkar bara avundsjuk på folk som vill har roligt en bitter gubbe med andra ord.
Inte ett dugg. Jag önskar alla det bästa. Jag är väldigt nöjd med mitt liv.
Citera
2026-07-30, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1335991
Varför bara män???
Borde ju inkl även kvinnor.
Kvinnor bidrar med sitt men inte med ingenjörskonst och grovarbete som är grunden.
Dessutom hyllas kvinnor i vilket fall vad dom än gör eller inte gör. Kvinnans privilegium
Citera
2026-07-30, 18:35
Medlem
Undermedvetenh3ts avatar
Citat:

Jag tror inte att det finns något som hindrar dig ifrån att dra igång en vecka för vita heteromän. Tycker att du ska köra!
Citera
2026-07-30, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undermedvetenh3t
Jag tror inte att det finns något som hindrar dig ifrån att dra igång en vecka för vita heteromän. Tycker att du ska köra!
Jag har uppmärksammat dom nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in