Citat:
Ursprungligen postat av
Detdundrar
Men nu har jag inte uttryckt några fantasirr eller påhitt utan bara undrat var du fått din attraktionskraft från, iom att du verkar ganska unik.
Apropå fantasier..... så hör det väl till ovanligheterna att unga snygga kvinnliga tandläkare ser sig nödda att gnida sitt kön mot knäna på skolkillar. De borde väl ha flera och bättre tillfällen...... inte ofta tandläkare undersöker en patients tänder stående framifrån. Vad tyckte hennes sköterska då?
Det är ju det jag menar med fantasier, du tvekar att andra kvinnor gör så fast jag ger dig de enda bevis jag kan här, textbevis.
Vad kräver du, en videosnutt som bevis eller?
Jag menar alla kvinnor är tydligen inte som dej...
Sen att du eller dina väninnor inte sett eller gör så här, det säger väl mer om er, än mig, och blygdgnuggarna, eller?
Det med tandläkaren är 100% sant.
Jag tyckte ju då att hon var ung men alldeles för gammal för min smak, säkert ca 10-15 års skillnad i ålder, men hon var en "tjej," inte "kärring, och det var bara vi två" i rummet.
Jo, hon undersökte tänderna framifrån, tryckte och gnuggade fittbullen mot mitt knä, säkert 10min, hon log, blev lite rödrosa i ansiktet, sen plötsligt var hon färdiggnuggad mot knät, såg nöjd ut.
Jag var ung i övre tonåren, kanske gymnasieåldern, minns inte så noga, så kan väl inte säga att jag led ont av det hela precis, men ändå...
Har varit en skoj partygrej att snacka om genom åren.
Meen...egentligen var det ju ett sexuellt övergrepp hon utsatte mig för, hon var en Efebofil.
Sen att hon skulle ha bättre alternativ än en tonåring genom de manliga tandläkarna, tydligen inte.
Dessutom, det låter som du vill normalisera det som skedde, skyla över, ähh, var väl inget...
Hade rollerna varit omvända hade det väl blivit ett jävla liv OM det anmälts.