2026-07-30, 01:17
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Kallar du en kvinna som är 40 plus för "äldre dam"?
Ja?
Citera
2026-07-30, 01:27
Medlem
Citat:
Då kan du egentligen inte visa dig utanför ditt hem utan att kvinnorna kommer fram och börjar tafsa? Har aldrig hört om någon med en sådan attraktionskraft. Berätta vad du har som gör kvinnorna så "wild and craxy" att de inte förmår att behärska sig. I mataffären t.ex., är det personalen som kastar sig över dig eller är det andra kunder som tar sig friheter i gångarna?

Har svårt att tänka mig att t.o.m. ett sådant ställe
som Apoteket skulle kunna inspirera till sexiga närmanden men det förekommer tydligen.

Kan upplysa om att jag, eller mina väninnor aldrig tafsar på män. Men kramat män har vi alla gjort.
Dock anser jag inte att en normal kram är tafseri.
Det vore ju bra om du kopierat in hela mitt inlägg, efter så här lång tid, månader?
Detta då jag knappt inte minns vad som diskuterades helt och orkar inte gå tillbaks och leta efter mitt inlägg heller.

Men, ja, kunder, både på mataffären och Apoteket, om jag nu skrev så.
Ja, inte fan vet jag vad min attraktionskraft beror på, jag är en vanlig "Svensson", enl mig själv iaf.

Var har jag påstått att jag blir helt överfallen av kvinnor om jag går ut?
Det händrr naturligtvis inte dagligen, men det var väl inte frågan heller.
Det är bara i din fantasi sådana tankar finns, eller hur?

En normal kram...Så om det kommer fram en, i ditt fall då, helt främmande Karl och vill ge dig en "normal kram" i mataffären, är det då OK menar du?
Citera
2026-07-30, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cutthethroat
Det vore ju bra om du kopierat in hela mitt inlägg, efter så här lång tid, månader?
Detta då jag knappt inte minns vad som diskuterades helt och orkar inte gå tillbaks och leta efter mitt inlägg heller.

Ja, inte fan vet jag vad min attraktionskraft beror på, jag är en vanlig "Svensson", enl mig själv iaf.

En normal kram...Så om det kommer fram en, i ditt fall då, helt främmande Karl och vill ge dig en "normal kram" i mataffären, är det då OK menar du?

Det verkar ju som om du inte kan röra dig i några offentliga miljöer utan att bli tafsad på, enligt vad du skrev. Jag var tvungen att fråga dig, för jag har aldrig hört talas om liknande trots att jag är gift med en mycket attraktiv man och tidigare haft snygga pojkvänner.

Fattar inte vad du får "mina fantasier" från. Jag fantiserar inte om att rusa fram och tafsa på främmande män och inte vill jag ha något tafsande heller.

Ser enligt andra själv hyfsad ut men inte har det kommit fram någon karl med litet k. (Karl heter min svärfar) i mataffären och kramat mig. Diskussionen här gick ju åt att det var så mycket gnidande med könsorgan från kvinnornas sida när det skulle kramas. Så gör inte jag själv. Därför skrev jag "normal" kram (typ den man kan ge svärmor)

Ursäkta att jag inte klippte in fler av dina kommentarer. Jag försöker men vet inte hur man gör! Om du kan berätta det vore jag glad.
Senast redigerad av Detdundrar 2026-07-30 kl. 10:49.
Citera
2026-07-30, 11:19
Medlem
448s avatar
Citat:

Denna användare är en tangentbordskrigare , i en annan tråd var jag som vuxen man och en jurist tvungen och börja förklara hur den amerikanska polisen(lawenforcment) fungerade.Troliga AI svar eller så 👍
Citera
2026-07-30, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Ja?

Då borde alltså en man som nått 40 vara en "äldre herre"?

Vad har du för beteckning på 25-30-åringar?
Citera
2026-07-30, 14:33
Medlem
Citat:
Det verkar ju som om du inte kan röra dig i några offentliga miljöer utan att bli tafsad på, enligt vad du skrev. Jag var tvungen att fråga dig, för jag har aldrig hört talas om liknande trots att jag är gift med en mycket attraktiv man och tidigare haft snygga pojkvänner.

Fattar inte vad du får "mina fantasier" från. Jag fantiserar inte om att rusa fram och tafsa på främmande män och inte vill jag ha något tafsande heller.

Ser enligt andra själv hyfsad ut men inte har det kommit fram någon karl med litet k. (Karl heter min svärfar) i mataffären och kramat mig. Diskussionen här gick ju åt att det var så mycket gnidande med könsorgan från kvinnornas sida när det skulle kramas. Så gör inte jag själv. Därför skrev jag "normal" kram (typ den man kan ge svärmor)

Ursäkta att jag inte klippte in fler av dina kommentarer. Jag försöker men vet inte hur man gör! Om du kan berätta det vore jag glad.
Ahaa...jag vet inte men det verksr som du pekar på mitt inlägg nr 98 i tråden?

Eller menade du den unga, kvinnliga tandläkaren som gnuggade sitt kön mot mitt knä en lång stund vid undersökning?
Detta var under min tonårstid däremot.
Hursom, hon verkade nöjd till slut, iaf om jag läste av hennes mimik rätt

Jo, dessa blygdgnuggande, kramsjuka kvinnor, de var från skolans värld...
Där verkade det vara mycket kramande och gnuggande med underlivet så fort tillfälle gavs.

Jag jobbade inom den,skolan, det var för några år sedan förstås...

Jo då, visst rör jag mig i offentliga miljöer, det ingår i min yrkesroll bla.
Men när jag gör så då kommer kvinnorna springande med sitt förbannade kramkalas...
Med "fantasier" menade jag sjuka påhitt som jag alls inte skrivit om, de finns bara i ditt huvud...
Senast redigerad av Cutthethroat 2026-07-30 kl. 14:37.
Citera
2026-07-30, 16:37
Medlem
Citat:
Ahaa...jag vet inte men det verksr som du pekar på mitt inlägg nr 98 i tråden?

Eller menade du den unga, kvinnliga tandläkaren som gnuggade sitt kön mot mitt knä en lång stund vid undersökning?
Detta var under min tonårstid däremot.
Hursom, hon verkade nöjd till slut, iaf om jag läste av hennes mimik rätt

Jo, dessa blygdgnuggande, kramsjuka kvinnor, de var från skolans värld...
Där verkade det vara mycket kramande och gnuggande med underlivet så fort tillfälle gavs.

Jag jobbade inom den,skolan, det var för några år sedan förstås...

Jo då, visst rör jag mig i offentliga miljöer, det ingår i min yrkesroll bla.
Men när jag gör så då kommer kvinnorna springande med sitt förbannade kramkalas...
Med "fantasier" menade jag sjuka påhitt som jag alls inte skrivit om, de finns bara i ditt huvud...

Men nu har inte jag uttryckt några fantasier eller påhitt utan bara läst det du skrivit och då undrat var du fått din attraktionskraft från, iom att du verkar ganska unik.

Apropå fantasier..... så hör det väl till ovanligheterna att unga snygga kvinnliga tandläkare ser sig nödda att gnida sitt kön mot knäna på skolkillar. De borde väl ha flera och bättre tillfällen att välja på..... inte ofta tandläkare undersöker en patients tänder stående framifrån. Hennes sköterska måste väl ha undrat?
Senast redigerad av Detdundrar 2026-07-30 kl. 16:42.
Citera
2026-07-30, 17:02
Medlem
Citat:
Men nu har jag inte uttryckt några fantasirr eller påhitt utan bara undrat var du fått din attraktionskraft från, iom att du verkar ganska unik.

Apropå fantasier..... så hör det väl till ovanligheterna att unga snygga kvinnliga tandläkare ser sig nödda att gnida sitt kön mot knäna på skolkillar. De borde väl ha flera och bättre tillfällen...... inte ofta tandläkare undersöker en patients tänder stående framifrån. Vad tyckte hennes sköterska då?
Det är ju det jag menar med fantasier, du tvekar att andra kvinnor gör så fast jag ger dig de enda bevis jag kan här, textbevis.
Vad kräver du, en videosnutt som bevis eller?

Jag menar alla kvinnor är tydligen inte som dej...

Sen att du eller dina väninnor inte sett eller gör så här, det säger väl mer om er, än mig, och blygdgnuggarna, eller?

Det med tandläkaren är 100% sant.
Jag tyckte ju då att hon var ung men alldeles för gammal för min smak, säkert ca 10-15 års skillnad i ålder, men hon var en "tjej," inte "kärring, och det var bara vi två" i rummet.

Jo, hon undersökte tänderna framifrån, tryckte och gnuggade fittbullen mot mitt knä, säkert 10min, hon log, blev lite rödrosa i ansiktet, sen plötsligt var hon färdiggnuggad mot knät, såg nöjd ut.

Jag var ung i övre tonåren, kanske gymnasieåldern, minns inte så noga, så kan väl inte säga att jag led ont av det hela precis, men ändå...

Har varit en skoj partygrej att snacka om genom åren.

Meen...egentligen var det ju ett sexuellt övergrepp hon utsatte mig för, hon var en Efebofil.

Sen att hon skulle ha bättre alternativ än en tonåring genom de manliga tandläkarna, tydligen inte.

Dessutom, det låter som du vill normalisera det som skedde, skyla över, ähh, var väl inget...

Hade rollerna varit omvända hade det väl blivit ett jävla liv OM det anmälts.
Senast redigerad av Cutthethroat 2026-07-30 kl. 17:08.
Citera
2026-07-30, 20:04
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Då borde alltså en man som nått 40 vara en "äldre herre"?

Vad har du för beteckning på 25-30-åringar?
En man på 40 är en äldre herre ja,
Citera
2026-07-31, 09:28
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Vi bjuder på oss själva även till vanliga brudar och i vissa fall bidrar med bra dna stege o befruktar dom

Men se på fan, jag har också blivit tillfrågad av två kvinnor en gång i tiden faktiskt, dock blev det aldrig så. Men naturligtvis känner man sig stolt. Nej, fy fan vilken gap det egentligen verkar vara mellan de som har haft tur i gen-lotteriet och de som inte haft det. Allt från att bli tafsade på, uppraggade av kvinnor, till att t.o.m. få förfrågan att bistå med sin sperma/gener. Kan nästan få lite dåligt samvete. Måste ju för övrigt bara fråga hur många kvinnor du har befruktat? Och sitter du och betalar för ungarna?
Citera
2026-07-31, 10:01
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Men se på fan, jag har också blivit tillfrågad av två kvinnor en gång i tiden faktiskt, dock blev det aldrig så. Men naturligtvis känner man sig stolt. Nej, fy fan vilken gap det egentligen verkar vara mellan de som har haft tur i gen-lotteriet och de som inte haft det. Allt från att bli tafsade på, uppraggade av kvinnor, till att t.o.m. få förfrågan att bistå med sin sperma/gener. Kan nästan få lite dåligt samvete. Måste ju för övrigt bara fråga hur många kvinnor du har befruktat? Och sitter du och betalar för ungarna?

Har inga lösa exemplar som är på månadssfaktura men många brudar tar bara o snattar lite dna med sprut i ägglådan från snygga alfor.T.o.m flator gör så o sticker o stealth sen
Citera
2026-07-31, 13:51
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Har inga lösa exemplar som är på månadssfaktura men många brudar tar bara o snattar lite dna med sprut i ägglådan från snygga alfor.T.o.m flator gör så o sticker o stealth sen

Mycket svammel här tycker jag, duckar du frågan om hur många kvinnor du befruktad för att få dina gener eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in