2026-07-30, 10:49
Medlem
0perators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
It's classified.

Enligt vilken myndighet gubben?
Citera
2026-07-30, 10:50
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Vi får ta kontakt med personerna som påstå sig ha kopian på hans pärm!
Hur kommer ni lyckas med det? Jag tror fortfarande den är slängd för längesen på Mittuniversitetet i Sundsvall eller har en lärare tagit hand om den och finns bevarat på ens kontor. Eller något annat som är på villovägar.

Det känns som om folk verkligen ha börjat gilla ett spännande försvinnande mysterium i Sverige att försöka leta rätt på en försvunnen pärm med information angående Teamveckan-20 och min tid under gymnasietiden som finns någonstans på Mittuniversitetet eller kring Sundsvall. Det är som om man vill leta upp efter Palme mördaren.

Och än så har det inte kommit upp på löpsedlarna efter en försvinnande mystisk pärm med hemlig information som kan avslöja sanningen om Teamveckan-20 😅
Citera
2026-07-30, 10:57
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
It's classified.

Det finns inga anteckningar med andra ord då
Citera
2026-07-30, 11:00
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Enligt vilken myndighet gubben?
Min egna. Min lilla illegala egenföretag underrättelseorganisation. Tänk dig blandning mellan IB och Stasi. Åsiktsregistrering, företag spionage och inrikes spionage.

Att jag har auktoritet/befogenhet/behörighet att hemligstämpla den. Dumt nog så har jag lagt till slutdatum på stämpeln när den upphör att vara hemlig.
Citera
2026-07-30, 11:02
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Det finns inga anteckningar med andra ord då
Jo. Hur lätt kommer du åt hemligstämplad information från Säkerhetspolisen eller Försvarsmakten? Tror du de inte anteckningar ned saker? Det finns fortfarande mycket papper från kalla kriget som är hemligt än idag. Tror du de inte har några papper alls?
Citera
2026-07-30, 11:08
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Hur kommer ni lyckas med det? Jag tror fortfarande den är slängd för längesen på Mittuniversitetet i Sundsvall eller har en lärare tagit hand om den och finns bevarat på ens kontor. Eller något annat som är på villovägar.

Det känns som om folk verkligen ha börjat gilla ett spännande försvinnande mysterium i Sverige att försöka leta rätt på en försvunnen pärm med information angående Teamveckan-20 och min tid under gymnasietiden som finns någonstans på Mittuniversitetet eller kring Sundsvall. Det är som om man vill leta upp efter Palme mördaren.

Och än så har det inte kommit upp på löpsedlarna efter en försvinnande mystisk pärm med hemlig information som kan avslöja sanningen om Teamveckan-20 😅

Ditt trollande om temaveckan kommer aldrig göra så att du går om Blondie i antalet följare. Temaveckan är ditt sänke
Citera
2026-07-30, 11:09
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Jo. Hur lätt kommer du åt hemligstämplad information från Säkerhetspolisen eller Försvarsmakten? Tror du de inte anteckningar ned saker? Det finns fortfarande mycket papper från kalla kriget som är hemligt än idag. Tror du de inte har några papper alls?

Du är en sjuk människa
Citera
2026-07-30, 11:13
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=3yX_1gJ_51M

Efter att ha följt denna tråd ett tag så kan jag bara säga att åsnan där sammanfattar Kevin väldigt bra
Citera
2026-07-30, 11:17
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Du är en sjuk människa
Du är sjuk människa som vill försöka ta reda på vad som finns i pärmen.
Citera
2026-07-30, 11:19
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ditt trollande om temaveckan kommer aldrig göra så att du går om Blondie i antalet följare. Temaveckan är ditt sänke
Jag tänker inte fokusera på att ha med Teamveckan-20 på Tik Tok längre. Där försöker jag bli känd för något annat som inte är kontroversiellt eller om Teamveckan-20.
Citera
2026-07-30, 11:35
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Du är sjuk människa som vill försöka ta reda på vad som finns i pärmen.

Man börjar nästan förstå varför du blev utfryst på gymnasiet. Du är allt för komplicerad som människa.
Citera
2026-07-30, 13:32
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Man börjar nästan förstå varför du blev utfryst på gymnasiet. Du är allt för komplicerad som människa.
Det var inte så det blev. Plus, du har aldrig träffat mig i person. Skulle du vilja?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in