2026-07-29, 23:01
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Så varför i helvete ska någon tro på ett enda ord av din bajsblöja till historia om tv-20?
Jag är den enda som sitter på dokumenterad information från den incidenten. De andra må ha förträngt minnet så mycket så de egentligen inte kommer ihåg och eller har minnet förändrats än vad som egentligen var.

"Bajsblöja"? 😅 Det var något nytt. Jag har hört så mycket av vad folk har kallat mig för. Men detta fick mig att skratta 😂
Citera
2026-07-29, 23:03
Medlem
SniffTheBeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Jag är den enda som sitter på dokumenterad information från den incidenten. De andra må ha förträngt minnet så mycket så de egentligen inte kommer ihåg och eller har minnet förändrats än vad som egentligen var.

"Bajsblöja"? 😅 Det var något nytt. Jag har hört så mycket av vad folk har kallat mig för. Men detta fick mig att skratta 😂

Hur är du så säker på att ingen annan dokumenterat det? Är väl inte orimligt att tänka att någon som var där har en dagbok eller liknande. Dessutom är det nog ganska rimligt att folk som var där skrev med varandra om händelsen, och skrev och berättade för andra om händelsen. Min gissning är att den är ganska väldokumenterad på många olika plaster, bara att ingen gjort det offentligt.
Citera
2026-07-30, 05:15
Avstängd
bigdickricks avatar
Citat:

Det du har dokumenterat, hur ska vi kunna veta om du har vridit på historien till din fördel?
Tycker du ljuger rätt så ofta, så din trovärdighet är i botten.
Citera
2026-07-30, 05:48
Medlem
Citat:

Vad tror du anledningen är till att ingen av dina klasskamrater har gått ut med vad som hände?
Är det en del av utfrysningen att ingen bekräftar att något hänt eller är det för att dom upplever det som att ingenting har hänt?
Citera
2026-07-30, 07:19
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SniffTheBeast
Hur är du så säker på att ingen annan dokumenterat det? Är väl inte orimligt att tänka att någon som var där har en dagbok eller liknande. Dessutom är det nog ganska rimligt att folk som var där skrev med varandra om händelsen, och skrev och berättade för andra om händelsen. Min gissning är att den är ganska väldokumenterad på många olika plaster, bara att ingen gjort det offentligt.
Väldigt vad du är foliehatt.
Citera
2026-07-30, 07:20
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Det du har dokumenterat, hur ska vi kunna veta om du har vridit på historien till din fördel?
Tycker du ljuger rätt så ofta, så din trovärdighet är i botten.
Jag skrev ned så sakligt som möjligt 2020.
Återigen, jsg ljuger inte.
Citera
2026-07-30, 07:23
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klinggren
Vad tror du anledningen är till att ingen av dina klasskamrater har gått ut med vad som hände?
Är det en del av utfrysningen att ingen bekräftar att något hänt eller är det för att dom upplever det som att ingenting har hänt?
Det har jag länge funderat på. Lite märkligt. De kanske tycker inte händelsen var en "big deal" och gått vidare och inte vill ta upp händelsen. Kan vara känsligt för de.
Citera
2026-07-30, 07:37
Avstängd
bigdickricks avatar
Citat:
Jag skrev ned så sakligt som möjligt 2020.
Återigen, jsg ljuger inte.

Jag tror inte på dig. Visa upp dina anteckningar då.
Citera
2026-07-30, 08:13
Medlem
0perators avatar
Citat:
Det har jag länge funderat på. Lite märkligt. De kanske tycker inte händelsen var en "big deal" och gått vidare och inte vill ta upp händelsen. Kan vara känsligt för de.

För att för dem (idag) var detta ett tjafs mellan ett gäng 16-åringar och de har gått vidare.
Tror knappast att det är känsligt för dem.
Citera
2026-07-30, 08:20
Medlem
0perators avatar
Citat:

Vi får ta kontakt med personerna som påstå sig ha kopian på hans pärm!
Citera
2026-07-30, 08:32
Avstängd
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Vi får ta kontakt med personerna som påstå sig ha kopian på hans pärm!

Ja man skulle vilja se hans anteckningar. Tror bara det är fablernas värld som han har antecknat.
Citera
2026-07-30, 10:43
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
It's classified.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in