Citat:
Ursprungligen postat av
.nattramn.
Men Varför krävde du då ett svar om du endå inte var intresserad av svaret?
För att varje gång du svarar visar du övriga deltagande och läsande av trådarna att du har en tydlig israelisk agenda samt att du överlag inte vet vad du pratar om utan relativiserar mha ordsoppor.
Citat:
Jag skrev vilket godkännande man behöver. Om du istället för att svara bla bla bla hade läst svaret hade du fått med dig det.
Nej. Du började yra om vilka lappar du behöver sigbera som vårdnadshavare i Sverige.
Defamation är en etablerad dokumentär, och den första som på allvar började skrapa på den israeliska ingruppsmentaliteten. Det föresvävade ingen deltagande i dokumentären att det dom sysslande med var kontroversiellt, och alla deltog så glatt så.
SVT visade den via formatet DOX när den kom, med lite försnack av redaktören som valt ut den. Jag ser dokumentären som en bra första indikation på den efterkommande etniska rensningen, medan du väljer att förfasas över din påhittade vinkel att föräldrarna ej har signerat en lapp för 17 år sedan. Vi är alla olika.
Citat:
Kostia har i ett inlägg lagt ut tidsangivelsen med en direckt länk, så du hamnar precis där du ska.
Den där typen av inslag görs det kanske 10 000 av en vanlig dag, i olika regionala och lokala nyhetssändningar. Många är memes. Barnet som skriker på förskolan, Jerry snackar spanska etc.
Det är ämnet man granskar du har problem, något annat är inte rimligt.
Citat:
Det är alltså denna situation med ungdomarna som jag och kostia, du jag och flera andra diskuterar. Helt otroligt att du inte då vet det vilket stycke som diskuteras.
Jag jobbar inte med underförstått. Då tillåts du flytta målstolparna. Istället för att antyda, säg rakt ut vad du menar så vi kan ha en fruktbar diskussion. Annars börjar du yra om att Flashback kommer få juridiska problem pga länkningen till klippet, som en hysterisk gumla.
Citat:
När du skriver bla bla bla och inte vet vad som diskuteras?
För att du kommer in i tråden och bidrar med ingenting annat än märkliga försök att på olika sätt relativisera. Du inledde med brajrökandet och svängde sen om till något söags fejkad barnomtanke.
Omtänk lite om barnen i Palestina istället.