2026-07-29, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
John Cleese är en konservativ gammal mupp..
Och du är en utdöende ras.
Citera
2026-07-29, 20:06
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korpen2000
Och du är en utdöende ras.
Källa på det?
Citera
2026-07-29, 20:08
Medlem
Citat:
Källa på det?
Din profilbild
Citera
2026-07-29, 20:08
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korpen2000
Din profilbild
Bättre kan du... *suck*
Citera
2026-07-29, 20:42
Medlem
aquaman1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
Stängda gränser från tredje världen, och t.ex. inte tillåta gummibåtar fulla med illegala invandrare uppslussade via Frankrike med hjälp av olika NGOs och kriminella ligor...eller flyg fyllda med män från Afghanistan, Pakistan, osv.. Jag menar inte helt stängda givetvis... Men varför ska man importerar en kult som har mål om erövring, och sedan anser sig stå över alla andra som inte är muslimer. T. ex. olika straff för samma brott beroende på om man är muslim eller ej. Eller valen som de ger; konvertera, betala, eller dra/dö. Eller problemen som Storbritannien (och egentligen överallt där islam börjar etablera sig) har med jihadgäng. Därtill många hubbar/celler som väntar på order. Givetvis ska gränser stängas från såna regioner med sådan överrepresentation av folk som sysslar med brott som t.ex. Pakistan och Afghanistan har. Eller för någon med en sådan pass fientlig ideologi som islam är.

Att vara konservativ kanske inte är så dåligt ändå. Till skillnad från din "mvp" som tycker sådana människor som värnar om sitt land, folk och kultur och Inte vill utsätta dem för invasion är horribla människor. Det var du som tog upp det....

Du verkade tycka John Cleese är en s***stövel eller vad du sa... Eller var det inte menat som dina ord/delad åsikt?

syftade på
Ja, Eric Idle har rätt i att konservativa människor är rövhål. Titta bara på personer som Trump och Musk. Att du försöker motivera konservativ politik på ett fint sätt förändrar inte det.
Citera
2026-07-29, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Tycker inte det låter nazistiskt? Låter bara sunt. Nazisterna brukar ju kroka arm med mussorna mot de gemensamma fienderna judarna och homosexuella.
Båda hans döttrar gillar omskuret (shlomo). Hans dotter Cynthia (mor Connie Booth) har gett honom judiska barnbarn. Hans andra dotter har ridit Jeremy Piven.

John Cleese has been married four times and has Jewish family connections through his daughter's past marriage, though he is not Jewish himself. His four wives are Connie Booth, Barbara Trentham, Alyce Eichelberger, and Jennifer Wade.
Wives
Connie Booth: Married from 1968 to 1978; co-star and co-writer of Fawlty Towers.
Barbara Trentham: Married from 1981 to 1990; an actress and producer.
Alyce Eichelberger: Married from 1992 to 2008; an American psychotherapist.
Jennifer Wade: Married in 2012; a former jewelry designer.
Jewish Relatives and Connections
Ed Solomon: An American Jewish screenwriter and producer who was married to Cleese’s daughter, Cynthia. Cleese has half-Jewish grandchildren from his daughter Cynthia's previous marriage to Ed Solomon.
Citera
2026-07-29, 21:01
Medlem
Citat:
John Cleese är en konservativ gammal mupp..
Motivera.
Citera
2026-07-29, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Båda hans döttrar gillar omskuret (shlomo). Hans dotter Cynthia (mor Connie Booth) har gett honom judiska barnbarn. Hans andra dotter har ridit Jeremy Piven.

John Cleese has been married four times and has Jewish family connections through his daughter's past marriage, though he is not Jewish himself. His four wives are Connie Booth, Barbara Trentham, Alyce Eichelberger, and Jennifer Wade.
Wives
Connie Booth: Married from 1968 to 1978; co-star and co-writer of Fawlty Towers.
Barbara Trentham: Married from 1981 to 1990; an actress and producer.
Alyce Eichelberger: Married from 1992 to 2008; an American psychotherapist.
Jennifer Wade: Married in 2012; a former jewelry designer.
Jewish Relatives and Connections
Ed Solomon: An American Jewish screenwriter and producer who was married to Cleese’s daughter, Cynthia. Cleese has half-Jewish grandchildren from his daughter Cynthia's previous marriage to Ed Solomon.
Klipp å klistra, idiot! Vad gör ditt hat mer värt än annat?
Citera
2026-07-29, 21:03
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aquaman1
Ja, Eric Idle har rätt i att konservativa människor är rövhål. Titta bara på personer som Trump och Musk. Att du försöker motivera konservativ politik på ett fint sätt förändrar inte det.
"titta bara på"...

men John Cleese då, tycker du det om honom med - för att han oroar sig för sitt land och folk, med de dagliga knivbrotten, tjuvpack, jihadgängen, det massiva välfärds plundrandet, båtar som kommer in varje dag fyllda med afrikaner och annat folk från långtbortistan och som får tillgång till "välfärd" & plundra skattekistan nästan omedelbart i åtanke? Inte bara i England, i Irland med har jag sett. Kanske i Skottland och Wales med då kan man anta väl... (rätta mig någon om det inte är så, men England och Irland vet jag)

Eller du kanske inte läst in dig på flera av de omfattande skandalerna och problemen, kostnaderna som gör att folk börjar ge Restore en chans och några timmar av sin tid, och överväger att backa dem...

Man undrar hur många, hur stora kostnader och hur många brottsoffer för traumatiserande brott som är nog för såna som dig. För alla som kritiserar vad som sker är "horribla", "rasister" osv trots att det nog svarar är tvärt om...

Nä jag ska nog gå in på Johns X, följa och se vad det är han delar och säger... För jag tvivlar på att din stämpel är ärlig!

Men måste dra iväg en stund nu, ska läsa ikapp vad han delat senaste dagarna, veckorna och månaderna om några timmar eller imorgon.
Citera
2026-07-29, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gregersnegrer
Den brittiske komikern John Cleese, inte minst känd från Monty Python, har redan tidigare antytt viss irritation över den demografiska situationen i Storbritannien, men väljer att nu komma ut som fullblodsnazist:

https://www.friatider.se/john-cleese-kommer-ut-som-hogerextremist-stottar-atervandringsparti

Storbritannien är i rasande fart på väg mot inbördeskrig, så vi välkomnar givetvis dessa uppmuntrande ord från Mr Cleese i denna ödets timma: ty det kommer att bli en slakt utan dess like på de dimhöljda öarna.

Vad tycker ni om Cleeses uttalanden och offentliga ställningstaganden? Är det bra att han tar sida i kampen, som snart kommer att avgöras med våld?
Jobbar man och är laglydig och betalar skatt så är man dödsknarkar nazist enligt kommunisterna i media. Såg några intervjuer med folk som han Tommy Robinson hade fått och demonstrera och dom såg inte ut som några nazister tycker jag och lät framför allt inte som det heller. Jag hatar både nazister och vänster extremister för tycker att deras drömvärld är lika dan.
Citera
2026-07-29, 21:27
Medlem
Edward1992s avatar
https://www.youtube.com/shorts/VvND4PJllHs
Citera
2026-07-29, 21:31
Medlem
Rupert love är med på ett avsnitt på Joe Rogan och jag tyckte han var intressant att lyssna på. Han pratar om the rape gang inquiry också som är en fruktansvärd läsning. Jag har läst ,4 sidor och det var nog för mig. Stackars flickor .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in