Citat:
Ursprungligen postat av
aquaman1
Ja, Eric Idle har rätt i att konservativa människor är rövhål. Titta bara på personer som Trump och Musk. Att du försöker motivera konservativ politik på ett fint sätt förändrar inte det.
"titta bara på"...
men John Cleese då, tycker du det om honom med - för att han oroar sig för sitt land och folk, med de dagliga knivbrotten, tjuvpack, jihadgängen, det massiva välfärds plundrandet, båtar som kommer in varje dag fyllda med afrikaner och annat folk från långtbortistan och som får tillgång till "välfärd" & plundra skattekistan nästan omedelbart i åtanke? Inte bara i England, i Irland med har jag sett. Kanske i Skottland och Wales med då kan man anta väl... (rätta mig någon om det inte är så, men England och Irland vet jag)
Eller du kanske inte läst in dig på flera av de omfattande skandalerna och problemen, kostnaderna som gör att folk börjar ge Restore en chans och några timmar av sin tid, och överväger att backa dem...
Man undrar hur många, hur stora kostnader och hur många brottsoffer för traumatiserande brott som är nog för såna som dig. För alla som kritiserar vad som sker är "horribla", "rasister" osv trots att det nog svarar är tvärt om...
Nä jag ska nog gå in på Johns X, följa och se vad det är han delar och säger... För jag tvivlar på att din stämpel är ärlig!
Men måste dra iväg en stund nu, ska läsa ikapp vad han delat senaste dagarna, veckorna och månaderna om några timmar eller imorgon.